(28-02-2013, 16:28 PM)JaakH Kirjutas: Tegin siis täna tutvust hüdrosüsteemiga ja avastasin et kastitõstesilindrid ei liigu. Pika jantimise peale hakkas üks liigutama end veidi. sai toodud uus pump läks veidi paremaks kuid sama seis, ilmselt silindrid on otsasaanud. Hüdroõli sai uus sisse.
Mul oli mullu suvel sama seis ja viga oli fekaalitükk jagaja klapis.
olen küll traktorit õppinud aga mis kasu sest kui praktiline osa on 0 Milline see klapp peaks välja nägema ja kus asub. Kirjutan igaks juhuks siia ka ära et foorumid on selleks et nõu küsida mitte teisi kuhu iganes saata.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2013, 21:43 PM ja muutjaks oli muska71.)
Paremalt jagaja küljelt ovaalne kaan maha (vist kahe poldiga) ja seal on klapp. Klapi peal on auk, sinna torkad poldi sisse ja tõmbad jõuga välja. Klapi vahel on vedru ja seda ei tohi ära kaotada. Kaltsuga teed puhtaks ja paned tagasi kokku. Sitatükk on tavaliselt nii väike, et sa ei näegi seda,just koonuse pinnal.Toda korki kus kruvikaga näidatakse pole vaja kiskuda.Pildid suvalised siit foorumist või netist leitud.
Vahel võib juhtuda ka et sellele samusele jagaja klapile kulutab ringsoone sisse ja jagaja et tööta, eks siis tuleb klapp treipingis jälle korda teha. On olnud ka selliseid jagajad mis jäävadki klappis sööma.
Katsetasin nii et pumba juurest toru lahti ja traktori panin käima aga vaevaliselt pump lööb. Erinevaid mootoripöördeid ei katsetanud. Mõistus täiesti otsas. Filtrit ma ei ole leidnud, peaks nagu ju olema. Õhku ka ei tiri vahele. sest kõik ühendused on kuivad.
Oh süsteem on nüüd peaaegu puhas!!!! Eks filter teeb ka oma tööd ja nüüd edukalt. Tavoti lasin välja (targemat nimetust ollusele ei saa andagi). Eks vaatab siis kui klapp treitud on, mis toimub.
Nii siis et kast tõuseb ja langeb nii kui peab veidi jukerdab küll aga see on jälle ilmselt sodist mis klapil ees on. Polnud täna aega ega viitsimist lahti võtta. Järgmiseks tuleb süvenemine käigukasti, nimelt käigukangi korpuse all olevad vedrukesed on purunenud (läbi roostetanud). Peale selle on mingi kala jõuvõtuvõlliga, et see ei tööta. Ja kui veel pidurivõlli liikuma saaks (aku alune) oleks tehnika poolelt kõik. Elektri osas tuleb muudatus ikkagi. Mingid tuled tahaks ikka ette ja taha sättida, mine tea kuna vaja, ja laadimisasja polnud täna aega uurida, ilmselt on lahkunud pingerelee. Mõnipäev käin testriga juhtmed üle.
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2013, 13:35 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Kas päris hüdrofiltri 9-10 võrkseibi ka üles leidsid rooli kõrvalt kaane alt ja nad pestud said? Jõuvõtuvõlli kang- tõenäoliselt kahvlist mööda pandud käigukangi maasoleku ajal. Tunnuseks, et loksub siis vabalt kämblalaiuse.
Siis raamitoru keevitus juhiukse all vaata üle. Kui seal õli immitsenud, siis asi bad. Väga head puhastust, relatamist ja keevitust koos tugevduslapiga vaja.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2013, 19:52 PM ja muutjaks oli JaakH.)
Nii hüdrosüsteemiga on nüüdseks kõik korras!!! Sai jälle kogu vana õli välja lastud ja uus õli sisse. Nüüd tuleb siin kohal ka pikem paus.
No pisiasju saab ikka nokitseda, värvimine ja roolisüsteemi järele aitamine lükkub kevadesse kui soojad ilmad on. Veokastiga on lood veel lahtised kas lasen uue teha või katsun parandada seda. Üha enam hakkab see "vanaraud" meenutama traktorit minu jaoks.
Tänane päev oli jälle suur edasi samm, sai lõpuks laadimine käima. Ühtlasi avastasin ka eelsüüteküünla juhtme katkemiskoha mis oli koos laadimsjuhtmega puruks. Proovisin kohe järele et kas küünal töötab või ei. Töötab küll.
Mida veel siis? Kastis oli 1,5 ruumi puid peal ja kallutas maha nii mis müdin. Endal kohe parem tunne mitte ei oleks viitsinud puid maha loopida.
Ei miskit suuremat ole tehtud, kuid uurin sellist asja esirataste kohta et kas nt sõiduauto (kaubiku) rehve ei saa kasutada T 16 velgedel? mõõt ju 16" mõlemil.