Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Nii sai siis hakatud ühte käsikäikudega v50 mootorit kokkulappama. Lahtivõetus sai suvel ja enam ei mäleta täpselt kuidas asi käib. Esimene küsimus siuke, et kas käimalöömis vända võllile käib ka mingi tihend? seal nagu vist rõngastihendi soon oleks. ja teine küsimus siuke, et siduripoolne kaas ei mahu peale-läheb sidurikorvi vastu. Ennem moto laiali lammutamist oli kõik ilust koos jne. kus võib viga olla,et peale ei mahu see kaas? ja muidugi kui kellegil on mingeid häid pilte mootori sisemusest, siis võib jagada
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
piltide järgi siis ei käi ikkagi kickstardi võllile mingit tihendit
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Vene vändapillidel pole mina veel tihendit seal kohanud. Kaan ise täidab lihtsalt puksi kohust. Aga siduril on ilmselt midagi valesti kokku pandud kui kaan peale ei mahu. Võtta uuesti lahti ja proovi uuesti. Ehk pole korv korralikult nuudis näiteks.
Postitused: 2,537
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
21
31-08-2015, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2015, 10:19 AM ja muutjaks oli
tõnn.)
Kas v50 ja v501 tihendisari on sama, või erineb millegi poolest?
V501 on jalakäikudega ning simmeritest on üks lisaks - käiguhoovale, kuid kas papptihendid on samad?
Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
Kaanedki samad, lihtsalt ühele pole käigu võlli jaoks auk sisse tehtud.
Postitused: 93
Teemad: 7
Liitus: Nov 2013
Maine:
3
Küljekaas peab kõigepealt paigas olema. Siis vedru võllile selga nii, et vedru üks ots (pildil parempoolne) läheks selle vidina taha, mis toetub vastu kummipatja. Teine vedru ots tuleb panna kaane ühte 6-st august, mis on ümber võlli. Auk valida selline, et vedru jõuaks käimalöömisvända ilusti algasendisse tagasi keerata. Liiga pingule ei maksa panna - vedrud kipuvad katki minema. Vedrule otsa lai seib ja seejärel vänt.