10-08-2016, 23:02 PM
Veel üks ilus sõlm mida projekteerida mulle eriti kohe meeldis. Kastitõste mehhanism koos tagasillaga. kompaktne klots mis võimaldab kui vaja teha pikemat või lühemat käru...
(13-08-2016, 19:28 PM)motamees Kirjutas: Väga seff projekt. Eeskujulik teostus.
Tundub, et veduk on käru jaoks liiga kerge. Ma valaks veljed betooni täis. Poltide keeramiseks saab torud panna.
(14-08-2016, 10:07 AM)Erollu Kirjutas:(12-08-2016, 16:36 PM)AsTroSS Kirjutas: Kas rataste veomootorid on järjestikku või paralleelselt?
Tagasillas pole mootoreid. Veereb niisama ( finantsprobleemide tõttu) Esisillas on mootorid kumbki oma jagaja sektsiooni taga hübriidsiibritega. St sooned tegin siibritele sisse et ei oleks äkiline.
(14-08-2016, 10:12 AM)Erollu Kirjutas: ... on esinenud probleeme. kuid mul on kõhu all hüdrosilinder millega saab vajadusel asja välja lükata.Mõistan, et olen rikutud mõtlemisega ropp inimene, aga...
(14-08-2016, 12:41 PM)AsTroSS Kirjutas:Keeran ratastega. Keskliigendil on silinder millega saab lukustada keeramist. kännust või august üle sõitmisel on see suureks abiks. Ratastega keeran seetõttu et saaks ka ilma käruta sõita. Saha asemele käib lipalapa ratastega esisild.(14-08-2016, 10:07 AM)Erollu Kirjutas:(12-08-2016, 16:36 PM)AsTroSS Kirjutas: Kas rataste veomootorid on järjestikku või paralleelselt?
Tagasillas pole mootoreid. Veereb niisama ( finantsprobleemide tõttu) Esisillas on mootorid kumbki oma jagaja sektsiooni taga hübriidsiibritega. St sooned tegin siibritele sisse et ei oleks äkiline.
Kuidas sul keeramine toimub?
Ratastega + keskliigend?
Mälu järgi oli Avanti rattamootorid paralleelis
(15-08-2016, 10:23 AM)Envir Kirjutas: 2000? 250 8h tööpäeva viitaks sellele, et igasugused eelteadmised nagu puuduksid, kõike tuleb alates projekteerimisest õppida ning palju kordi ringi teha. Elektrirataste FB lehelt jääb pigem mulje, et tegemist on fanattidest proffidega, kellel on hulgem erialaseid teadmisi ja oskusi, lisaks super võimalused ja masinapark. Selle pärast ma seda nr ei usu. Kui on oskuste ja eelteadmistega insener, kes arvutis asja läbi projekteerib ning CNC väljalõigatud ning painutatud tükid + mõned asjad juurde õppida ja ümber teha, siis pigem võiks see nr olla ikka ~50-60 8h tööpäeva ehk 4-500h?
(10-08-2016, 23:02 PM)Erollu Kirjutas: Veel üks ilus sõlm mida projekteerida mulle eriti kohe meeldis.
(16-08-2016, 10:48 AM)Veskioja Kirjutas:(10-08-2016, 23:02 PM)Erollu Kirjutas: Veel üks ilus sõlm mida projekteerida mulle eriti kohe meeldis.
On.
Kas selle traka jne.tegemine oli mingil määral peale pressitud?St.et sai asuniku talu vms.ja siis tuli ruttu tekitada midagi,et aga mitte käsitsi kaevata jne.Õunte kaorjamine viitab ka sellele,et hiljem saab kasutada ka katuse parandus töödel jne.