Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Tere!
Ma ei usu siiamaale veel seda päriselt!!!
Allan
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(02-08-2018, 23:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: (02-08-2018, 22:42 PM)aksel73 Kirjutas: Ma ei usu siiamaale veel seda päriselt!!!
Jah,siin on midagi kahtlast. See ei ole normaalne. Selline jama äratab kõik mugavus- ja rahulolu- unne suikunud vanatehnikamehed.Tundub,et mehel on selgroog terve ja ilmselt käed käivad ka normaalselt labidat kasutades. See ei oĺe vist üldse meditsiiniline probleem...
T.
Selleks, et oma töökas keha diivani pealt loodusesse venitada, on tarvis piisavat motivatsiooni paketti. Seda teemat jälgidas saan aru, et koer oli vale valik. Metalliotsija ja labidas on see mis mehele tarvis, et diivani pealt minema saaks...
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Ma sain aru,et òigel mehel on ka õige naine ,kes aitab meest ...
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Kas see pilt on tehtud Vilniuses?
Postitused: 303
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
4
Ja kas see on A või M? (100% originaal nagunii)
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Sorry, Vilniuse militaarmuuseumis seisavad sarnased furgoonid rivis võrkaia taga
Postitused: 1,394
Teemad: 54
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
06-08-2018, 09:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2018, 09:49 AM ja muutjaks oli
Taaviw126.)
Need on 100% sõjast jäänud sinna. Siin kagus tuli punaarmee ikka päris suurte vägedega peale. Kokku oli vist 9 diviisi. Keskmiselt oli rindel meetri kohta 1 sõdur. Igasugu tehnikat oli ka palju. Samal ajal kui sõdurid sõdisid siis tagalas käis autojuhtidel kibe kiire töö et masinaid käigus hoida. Lootusetult ära kulunud ja viga saanud masinad lammutati varuosade eesmärgil ära. Need leiukohad on sõjaajal olnud heinamaad ja kuna rinne oli siin augusti kuus siis oli ka hein kõrge ja asjad mis maha kukkusid jäidki sinna. Oleme leidnud AA poltidega samast august ka niidumasina terasid. Niiet küllap kuigipalju ka niideti neid remondiplatse....
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Mulle jääb arusaamatuks hoopis see, et kuidas mingi roostes plekitükk või kõver ja poolenisti hävinud jubin, saab teabe mis ta on? Kuidas sa tead kõiki neid juppe mis tolle ajastu auto küljes käis? Leida maa seest mingi suvaline roostetanud ja kõver konstrui ja teada, et see on taga raami mingi kinnitus või hui teab mis. Ulme teema minu jaoks
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,394
Teemad: 54
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Nendes lammutamiskohtades pole peale lammutatud auto juppide suurt midagi. Tänu sellele saab alati enamvähem kindel olla et tegu on just Gazi juppiga. Lisaks olen palju vahtinud Venemaa välja kaevamisi. Ja muidugi olen siin targematelt ka nõu küsinud.
Sellise juppide otsimise puhul ongi oluline enne endale selgeks teha mida üldse otsitakse. Raske on midagi otsida kui ei tea milline ta välja näeb või et ta üldse auto küljes oli. Venemaal ka ei teata 1942 aasta auto kohta suurt midagi. Selle kohapealt peetakse seda keeruliseks masinaks mida taastada. Enne sõjaaegsed ja pealesõjaaegsed autod on läbi ja lõhki teada. Niiet ainuke variant on metsast otsida infot. Kuigipalju uut olen teada saanud sõjaaegse MMi kohta. Kunagi kui see otsimine lõppeb siis teen mingi kokkuvõtva lehekülje nende masinate erinevustest jne... praegu on segapudru.