Belarus traktorid.
Video 

(21-11-2015, 00:10 AM)unimüts Kirjutas:  
(20-11-2015, 23:33 PM)deeremees Kirjutas:  Ei saa üle ega ümber neist.  Big Grin Siin teemas võiks ikka rohkem olla Belarussidest pilte nii Eestis hetkel töös olevatest isenditest kui ka mujal pool olevatest.


 Teema on lihtsalt selles, et mtz/belarus ajad hakkavad (õigem on juba öelda "on juba") läbi saama. 

Ongi nii? Krt...siis jäin ise ka hiljaks, sest mul suht alles algas Smile

Seda juttu räägiti 10+a tagasi ja räägitakse ka 10+a pärast. Ja ei sure nad välja kuhugi. Pealegi on see teema ja foorum pigem hobi-, mitte äritegevusele suunatud. Varguse ennetamiseks on paremaid meetodeid, kui "mitteeksponeerimine". Ja kes neid ikka piltide järgi varastama tuleb kui nad nii kehvakesed on ja sõita ei kannata. 
[Pilt: 2649105.jpg?t=3]
[Pilt: 2649104.jpg?t=3]

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Justnimelt hobitegevuseks on Belarus tänapäeval sobiv. Kes tahab raha teenida, otsib efektiivsemaid ja ökonoomsemaid lahendusi. 
Vasta

(21-11-2015, 09:23 AM)huvi5 Kirjutas:  Justnimelt hobitegevuseks on Belarus tänapäeval sobiv. Kes tahab raha teenida, otsib efektiivsemaid ja ökonoomsemaid lahendusi. 
Bellarussist ökonoomsemat masinat samas jõuklassis leida on ikka väga keeruline.
Vasta

(21-11-2015, 21:30 PM)sander1231 Kirjutas:  
(21-11-2015, 09:23 AM)huvi5 Kirjutas:  Justnimelt hobitegevuseks on Belarus tänapäeval sobiv. Kes tahab raha teenida, otsib efektiivsemaid ja ökonoomsemaid lahendusi. 
Bellarussist ökonoomsemat masinat samas jõuklassis leida on ikka väga keeruline.

Paluks mitte segi ajada erikulu ja reaalset kütusekulu mingil tööl. Harva õnnestub russlilist paslikult koormata... Toungue

Hobimasin ei pea olema mõistlik, vaid omanikule passima. Cool
Vasta

(21-11-2015, 02:13 AM)hannest Kirjutas:  
(21-11-2015, 00:10 AM)unimüts Kirjutas:  
(20-11-2015, 23:33 PM)deeremees Kirjutas:  Ei saa üle ega ümber neist.  Big Grin Siin teemas võiks ikka rohkem olla Belarussidest pilte nii Eestis hetkel töös olevatest isenditest kui ka mujal pool olevatest.


 Teema on lihtsalt selles, et mtz/belarus ajad hakkavad (õigem on juba öelda "on juba") läbi saama. 

Ongi nii? Krt...siis jäin ise ka hiljaks, sest mul suht alles algas Smile

Seda juttu räägiti 10+a tagasi ja räägitakse ka 10+a pärast. Ja ei sure nad välja kuhugi. Pealegi on see teema ja foorum pigem hobi-, mitte äritegevusele suunatud. Varguse ennetamiseks on paremaid meetodeid, kui "mitteeksponeerimine". Ja kes neid ikka piltide järgi varastama tuleb kui nad nii kehvakesed on ja sõita ei kannata. 
[Pilt: 2649105.jpg?t=3]
[Pilt: 2649104.jpg?t=3]
Mis aasta väljalase see Mtz-80 on? Sellist korraliku puhast russi pole ammu näinud. Kiidusõnu väärib samuti garaaz.   Smile
Vasta

tere iga töö jaoks ikka oma traktor .Põllule liihtsamaid öid tegema või metsa mtz väga hea  oma ökonoomsuse  , odava oma hinna ja lihtsa konstruktsiooni poolest  Korduvalt  omal nahal testitud erinevate lääne traktoritega (valtra, valmet ,jne ) ei kao need MTZ siit ilmast veel niipea kuhugi . Igaühele neid  toetusi nagunii ei jagata ja tööd tahavad tegemist
Vasta

(21-11-2015, 23:42 PM)MAKS 300 Kirjutas:  tere iga töö jaoks ikka oma traktor .Põllule liihtsamaid öid tegema või metsa mtz väga hea  oma ökonoomsuse  , odava oma hinna ja lihtsa konstruktsiooni poolest  Korduvalt  omal nahal testitud erinevate lääne traktoritega (valtra, valmet ,jne ) ei kao need MTZ siit ilmast veel niipea kuhugi . Igaühele neid  toetusi nagunii ei jagata ja tööd tahavad tegemist
Just täpselt. Ma ei saa aru nendest inimestest kes muutkui teevad russe nii maha et paha hakkab.  
Vasta

(22-11-2015, 00:14 AM)deeremees Kirjutas:  
(21-11-2015, 23:42 PM)MAKS 300 Kirjutas:  tere iga töö jaoks ikka oma traktor .Põllule liihtsamaid öid tegema või metsa mtz väga hea  oma ökonoomsuse  , odava oma hinna ja lihtsa konstruktsiooni poolest  Korduvalt  omal nahal testitud erinevate lääne traktoritega (valtra, valmet ,jne ) ei kao need MTZ siit ilmast veel niipea kuhugi . Igaühele neid  toetusi nagunii ei jagata ja tööd tahavad tegemist
Just täpselt. Ma ei saa aru nendest inimestest kes muutkui teevad russe nii maha et paha hakkab.  


Ära pahanda, kuid maha tegija nr 1 võid ennast pidada deeremees.  Vaata mis su kasutaja nimi on... siis tee järeldused et rus on parim masin maailmas.

Teisalt ma ei teinud rusi maha. Ma ütlesin vaid, et rusiga 8h päevas 150päeva aastas tööd tehes ei jää midagi mehest enam järgi.
Rus on samas klassis kui vene autod moskvits, vaz või gaz. - Nostalgitsejad ja pensionäärid sõidavad nendega, kuid kui korra uues E klassi mersus pee maha saavad on vene masin kuuritaga peidus. --- Meenub lõik mis juhtus, kui vanades ja kobedates vahetati gaz21 mersu vastu...
Pühapäeva masinaks on nad head. Vajadusel teevad nii mõnegi töötunni, päevast päeva võiks juba parema poole vaadata.
Lada puhul oli ka 15a tagasi suur buum. Maa inimesed ostsid uued ladad, nüüd poed kinni pandud. Rusi puhul sama 15a tagasi oli rus enimmüüdud traktor eestis. Nüüd ei tea kas enam 10traktorit aastas müüaksegi. (parimatel aastatel oli see number kõvasti üle 200)

Hobimajanduses, ma ei ole ühtegi vene masinat maha teinud. Siin on teised faktorid mängus. Ükski hobitaja ei tahaks valtrat või JD, NH vms remontida. Remondiarve on suurem kui 10a sissetulek mõnel laiskvorstil. 
Vene masina suurim eelis ongi tema remonditavus. Algharidusega tegelane võib rusi molekulideks võtta ja kokku tagasi laduda.  Varuosade kohapealt päris mitu tegelast võtavad iga kuu ühe rusi juppeks.  Hiina, india "kvaliteet varuosade" osakaal Eesti poodides  on meeletu. Valgevene juppe liigub vähe ja neidki raske ära tunda.  
Minu vaidlus läks pigem teemale, kus on hobi ja kus on töötegemine. Kas inimene kes tegeleb "hobi korras" põllumajandusega - omamata ühtegi teist töökohta - kas seda saab hobiks nimetada??

Siinjuures võin öelda, et plaan endalegi üks korralik rus hankida, kuna vaja üks 10-20tundi aastas erinevaid töid teha. Samas korralike liigub aasta-aastalt vähem. Ülevärvitud, kapremonti tahtvaid, läbimädanenud ülehinnatud käkke aga pole mõtet hankida.  Korralike liigub aga aastas 1-2tk, kuid enne soetamist tuleb esmalt muud tähtsamad asjad korda ajada. Samas nende hind hakkab ka juba sinnamaale jõudma, et aasta palga eest saab uue rusi kätte. Siin 920.3 hind juba seal 16tuh juures ja 952.3 omal 18,5 juures.

Toetuste kohapealt. Kui inimesel on ütleme 5ha haritavat maad käes, ja mõtlev pea õlgadel ei ole kunst iga paari aasta tagant mõni suurem toetus tehnika soetamiseks välja kaubelda priast. Vilets pool ongi selles, et väheke peab nuppu ka olema ja seda viimast ei saa poe tagant külajoodikutega "kolhoosi jutte meenutades"  Isiklikus tutvusringkonnas rääkides ja nähes ütleks, et ei ole parimat aega kui praegu põllumeestel toetuste osas - kes küsib see saab. Samas mõtetustega tegelejatel on jah näpud põhjas. Mulle igatahes praegune ajastu on igati meeltmööda.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(22-11-2015, 00:14 AM)deeremees Kirjutas:  
(21-11-2015, 23:42 PM)MAKS 300 Kirjutas:  tere iga töö jaoks ikka oma traktor .Põllule liihtsamaid öid tegema või metsa mtz väga hea  oma ökonoomsuse  , odava oma hinna ja lihtsa konstruktsiooni poolest  Korduvalt  omal nahal testitud erinevate lääne traktoritega (valtra, valmet ,jne ) ei kao need MTZ siit ilmast veel niipea kuhugi . Igaühele neid  toetusi nagunii ei jagata ja tööd tahavad tegemist
Just täpselt. Ma ei saa aru nendest inimestest kes muutkui teevad russe nii maha et paha hakkab.  

Ise oled põllumajanduse alal piisavalt noor tegija ja russ on sulle veel uus ja huitav. Kui esimene vaimustus üle saad hakkad muud kui õliseid käsi hindama.
Vasta

see bellaruss on kaheldav masin. Kütuse ökonoomsus?? Ühe kulutatud kilowatti kohta sama kui kõik teised lääne ja aasia masinad. Parem läbivus?? Ei näe eelist piiratud libisemisega esisilda pole mis tagaks kindla 4veo praktiliselt on sel masinal 2 ratta vedu, uutel ehk ka 3 ratta vedu. 
Töö ergonoomika puudub täielikult, juhid ei pea sellises masinas 400 tundi kuus vastu, aga seda just ülemused neilt ootavad hooaegadel.
Ei ole isiklikult näinud bellarussi mis oleks ilma kapremondita töötanud üle 20 000 töötunni, kuid olen töötanud fendt traktoriga mis väänas päevad läbi rasket 14m3 mahuga 2teoga söödamikserit ja selle aja jooksul on vahetatud ainult sidurit 22 000tt pealt vahetati plokikaane tihend, radiaator, jahutuse pump ja reguleeriti klapid ning käib siiani edasi... ja olgu siia lisatud et fendt oli turbomootoriga 90hp väiksema mootori töömahuga kui mtz
Mind ajavad närvi inimesed kes räägivad vastupidavusest kui teevad sellega reaalselt rasket tööd mõned päevad aastas ja ülejäänud aja masin lihtsalt plõksub tühikäigul... Wink
Mtz on hea hobimasinaks väiksesse maakoju kus paar korda aastas pannakse käima, et metsast puid tuua või veidi maad harida. Igapäev 24tunnisteks tööpäevadeks see siiski ei sobi, kündes ära katsetatud, kõrvuti olid mtz 1025 ja valtra N101. Esimesel masinal oli pidevalt miskit puruks ja keevitaja jooksis, samal ajal kui teine masin stabiilselt tegi oma tööd. 
Vasta

Vaielge, nostalgitsege kui tahate, aga ksf Unimüts ja Võsa on realistid. Nii lihtsalt on. Usun, et varsti saab teise ringi JD, NH, Fendt`i hobitajagi endale lubada. Mida alul väljamaa sõiduautod maksid ja nüüd...
Vasta

Belarus-3522. Kas siis need ka pole nö. inimsõbralikumad.  Mina jään Belarusidele truuks. 
[Pilt: tractor_mtz3522.jpg]

[Pilt: 3522_text.jpg]
[Pilt: amursk_1.jpg]
Vasta

tere loomulikult tänapäevasetele traktorite ergonoomika ja muude mugavuste vastu mtz-iga ei saa .  samas korras ja piisavate ümberehitustega kohandatud mtz -ga kannatab oma igapäevale leiva täitsa vabalt laual hoida .  Minu  mtz metsakad aastaringselt metas varem pidasime valtraid enam ei viitsi neid Taure ülbikuid toita . Teed aastas mtz-le ühe korralku paari nädalase remiondi kesab pikalt kui mees normaalne ja  mingit hullu peale ei lase . 8h tööd päevas ei tapa kuskilt minu omad ei virise eks iga ühe valu lävi väga erinev on nendega aasta kümneid tööd tehtud . Juppide kvaliteet kõikuv pead olema väga kõva vana kui juppe poodi ostma lähed ,et paska suudad eristada,ega nad seal poes midagi mõistliku juppide kohta vastata ei oska.Samas kui viitsid otsida leiab mida külge keerata ja elu läheb jälle edasi.
Vasta

(23-11-2015, 21:05 PM)deeremees Kirjutas:  Belarus-3522.
Ja mis seal Sinu arvates veel vene päritolu on? Peale koostetöö?

Usutavasti saame varsti ka kogemusi neist uutest - Estonia meestel neelud käivat juba... Uus edasimüüja tõenäoliselt ka panustab müüki tõhusamalt.
Vasta

(24-11-2015, 09:54 AM)v6sa Kirjutas:  
(23-11-2015, 21:05 PM)deeremees Kirjutas:  Belarus-3522.
Ja mis seal Sinu arvates veel vene päritolu on? Peale koostetöö?

Usutavasti saame varsti ka kogemusi neist uutest - Estonia meestel neelud käivat juba... Uus edasimüüja tõenäoliselt ka panustab müüki tõhusamalt.

Kui nüüd poliitiliselt korrektne olla siis bellakas polegi kunagi vene päritolu olnud... Wink
Aga jah, nagu Köster juba kevades mainis siis bellarus on jumal oma vihas loonud, nuhtluseks inimestele nende pattude eest... Wink
Kõik eelmise riigikorra masind võib sinna alla liigitada, DT'd, T seeria masinad, MTZ'id, Jumzid jne jne... Aeg on läinud edasi lihtsalt.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(24-11-2015, 12:44 PM)mlsluik Kirjutas:  
(24-11-2015, 09:54 AM)v6sa Kirjutas:  
(23-11-2015, 21:05 PM)deeremees Kirjutas:  Belarus-3522.
Ja mis seal Sinu arvates veel vene päritolu on? Peale koostetöö?

Usutavasti saame varsti ka kogemusi neist uutest - Estonia meestel neelud käivat juba... Uus edasimüüja tõenäoliselt ka panustab müüki tõhusamalt.

Kui nüüd poliitiliselt korrektne olla siis bellakas polegi kunagi vene päritolu olnud... Wink

Märkus õige - Valgevene on ikkagi Täiesti Iseseisev Vabariik. Lihtsalt juhtumisi kuulub voldemaritoetajate ridadesse...

Muide, Valgevene põllumajandustoodangu juurdekasv on hämmastav Cool . Vähemalt Venemaale imporditud koguste alusel... Toungue
Vasta

(24-11-2015, 12:50 PM)v6sa Kirjutas:  Muide, Valgevene põllumajandustoodangu juurdekasv on hämmastav Cool . Vähemalt Venemaale imporditud koguste alusel... Toungue

eee... seda et ... peaks vist olema Venemaale EKSporditud  või siis äärmisel juhul VenemaalT imporditud. 

Aga venelased on sealsest korras põllumajandusest lausa sillas, Venemaaga võrreldes. Et pidada kõik olema korralikult üles haritud jne.
Vasta

Tunnen end russi roolis mõnusalt.  Smile
[Pilt: DSCN8302.jpg]

[Pilt: DSCN8303.jpg]
Vasta

(24-11-2015, 19:00 PM)honkomees Kirjutas:  
(24-11-2015, 12:50 PM)v6sa Kirjutas:  Muide, Valgevene põllumajandustoodangu juurdekasv on hämmastav Cool . Vähemalt Venemaale imporditud koguste alusel... Toungue

eee... seda et ... peaks vist olema Venemaale EKSporditud  või siis äärmisel juhul VenemaalT imporditud. 

Aga venelased on sealsest korras põllumajandusest lausa sillas, Venemaaga võrreldes. Et pidada kõik olema korralikult üles haritud jne.

Märkus õige: Venemaale eksporditu. Üks asja veidi sügavamalt teadev tegelane muigas, et Venemaa on ostnud Lukašenka alamaltelt aasta jooksul umbes neljakordse Valgevene aastatoodanguWink head ja kvaliteetset Valgevene kaupa. Cool

Ning Valgevene on tõepoolest korras. Bütsantsi kombe kohaselt: eesõues ja peasissekäigu poolt vaaduna. Ja maanteede ääred on niidetud laialt...
Muide, kas teadsite, et maalt linna tööle-elama minek on seal keelatud?
Vasta

Vahepeal tuleb teine russ ka käima panna.  Smile
[Pilt: MINU_RUSS_1.jpg]

[Pilt: MINU_RUSS3.jpg]

[Pilt: MINU_RUSS4.jpg]
[Pilt: MINU_RUSS2.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne