GAZ 53 ja monopritse
#11

Palju ses jutus õigust, on teadmata, aga edasi teoretiseerides kuidas kostab siinkohal loogika, et sellisel puhul ühendada ainult üks õhulugeja, siis saaks mootor 2 korda rohkem õhku kui aju 'arvab'. Pihustid saavad signaali ajust ühe juhtme kaudu ja pritsivad samas taktis, siis kuna ka silindreid on 2 korda rohkem (opelist), läheb ka 2 korda rohkem pihusteid, mis kokku annavad 2 korda rohkem bensiini, kui originaalis. Ehk et 2x õhk + 2x bens peaks andma ikka õige segu?
Siin on ainult see häda et nii suurt õhulugejat ei osanud kuskilt otsida.
Kui õhulugeja klapp lõpuni läheb siis ei ole ajul võimalik segu seada.Opeli
õhulugejast ei mahu kah poole rohkem õhku läbi ja hakkab jõudu maha
võtma.
Kahjuks ei teinud pilte asjast.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GAZ 53 ja monopritse - Autor: paido - 03-12-2006, 22:49 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: teints - 05-12-2006, 22:15 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: 2715 - 06-12-2006, 22:39 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: altraditional - 11-12-2006, 22:50 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: pppp - 07-12-2006, 11:55 AM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: Aspelund - 07-12-2006, 12:05 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: mesamees - 07-12-2006, 17:10 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: 90Deville - 11-12-2006, 20:41 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: kinky - 11-12-2006, 21:38 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: Aspelund - 11-12-2006, 21:59 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: 2715 - 12-12-2006, 14:25 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: altraditional - 12-12-2006, 17:33 PM
RE: GAZ 53 ja monopritse - Autor: 2715 - 13-12-2006, 10:12 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne