13-03-2007, 23:09 PM
Mina mõtlen tasakaalustamise all seda, rihtimine on veidi teistmoodi tegevus!
Täpsemalt on tasakaalustamine ja vist isegi rihtimine ka A. Palu Mootorattajuhi õpikutes lahti seletatud.
Täpsemalt on tasakaalustamine ja vist isegi rihtimine ka A. Palu Mootorattajuhi õpikutes lahti seletatud.
klaabu Kirjutas:...kärnpingis likvideerisin koos kelladega põskede viskumise. ja TASAKAALUSTASIN väntvõlli nagu seda juba sadakond aastat tehtud on. asetasin väntvõlli koos kolvi, sõrme ja rõngastega horisintaalsetele teravaservalistele tugedele, puurisin kepsu alumise pea raadiusel selle vastaspoolele väikese augu ning riputasin sinna tasakaalus olemiseks vajaliku lisaraskuse. selle järgi arvutasin vajaliku koefitsendi ja kuna see lubatust veidi erines, siis sai põske üks auk puuritud.
loodan, et selle TASAKAALUSTAMISEGA sai nüüd selgeks... kui neid valemeid vaja on, siis olen nõus neid lahkelt jagama...
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16