14-03-2010, 21:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2010, 22:19 PM ja muutjaks oli vootele.)
Ühe lahendusena pakuks välja veel elektrilise ajami. Ehk siis kummalgi lindil oma elektrimootor (näiteks 48V Etek-R), selle otsas näiteks tiguajam või planetaar-reduktor ning kummalgi mootoril oma kontroller. Samas selline lahendus on jällegi suht kallis kodus garaasis ehitamiseks. Samuti jääb küsitavaks akude mahutavus/kaal; kui just pardale ka elektriganaraatori ei tõsta.
Üks tore lahendus, mis veel pähe kargas:
Sõiduki mootori otsa panna kõrvuti kaks variaatorit, kummagi lindi jaoks üks. Tegelikult saab need variaatorid isegi kokku liita, ehk siis kahe keskmise taldriku asemel on üksainus, mis liiguks võllil telje suunaliselt.
(14-03-2010, 19:20 PM)motamees Kirjutas: Mulle aga ei meeldi üldse Vootele idee. Läbi dife ei sõida ju roomik otse. Nagu kusagil takistus ette tuleb, nii võib kohe kannapöörde teha.Sa unustad, et lint ise hoiab suurepäraselt suunda oma pika toetuspinna tõttu.
Üks tore lahendus, mis veel pähe kargas:
Sõiduki mootori otsa panna kõrvuti kaks variaatorit, kummagi lindi jaoks üks. Tegelikult saab need variaatorid isegi kokku liita, ehk siis kahe keskmise taldriku asemel on üksainus, mis liiguks võllil telje suunaliselt.