02-08-2010, 22:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2010, 22:20 PM ja muutjaks oli murgens.)
Aitäh, Uko, katsetan!
Kuna aparaat sai sõitma jälle ja sõidab "nagu siidi", sai külastatud Tondi Moto´t ja mõned jupid toodud:
Enne ja pärast:
Kas pole mitte kena.
Dnepri akuklambrist sai väänatud sobilik kinnitus kuna kaablivits ei suuda paigal hoida ja aku nädalas osta pole ka meeldiv eriti kui kest puruks läheb ja hape mööda raami alla jookseb, võttes kaasa värvi ja sumbutaja kroomi - aga eks vigadest õpitakse !
Ilma tagumise sadulata on ka päris edev
Sai ostetud ka amordi pealmised uued mutrid aga need kahjuks vale keermega.
Ilmselt tuleb ka uus lenks koos uute eeblitega ja käepideme kummidega ( siis oleks väliselt "nagu uus" ).
Eeblite kinnitused kahjuks olid poes veel koledamad kui olemasolevad ja käepideme kummid olid nö kaasaegse välimusega.
http://www.motoonline.ee/index.php?id=12...ory_id=138
Kui keegi teab, kust sadua alust tihendit võiks küsida, võiks ka teada anda.
Ja karbutaatori gaasitrossi kummilutut:
ning klapikambrikaan koos õige kinnituspoldiga:
Kuna aparaat sai sõitma jälle ja sõidab "nagu siidi", sai külastatud Tondi Moto´t ja mõned jupid toodud:
Enne ja pärast:
Kas pole mitte kena.
Dnepri akuklambrist sai väänatud sobilik kinnitus kuna kaablivits ei suuda paigal hoida ja aku nädalas osta pole ka meeldiv eriti kui kest puruks läheb ja hape mööda raami alla jookseb, võttes kaasa värvi ja sumbutaja kroomi - aga eks vigadest õpitakse !
Ilma tagumise sadulata on ka päris edev
Sai ostetud ka amordi pealmised uued mutrid aga need kahjuks vale keermega.
Ilmselt tuleb ka uus lenks koos uute eeblitega ja käepideme kummidega ( siis oleks väliselt "nagu uus" ).
Eeblite kinnitused kahjuks olid poes veel koledamad kui olemasolevad ja käepideme kummid olid nö kaasaegse välimusega.
http://www.motoonline.ee/index.php?id=12...ory_id=138
Kui keegi teab, kust sadua alust tihendit võiks küsida, võiks ka teada anda.
Ja karbutaatori gaasitrossi kummilutut:
ning klapikambrikaan koos õige kinnituspoldiga: