Miks just 50 cm3?
#2

Need töömahu-kütusekulu arvutused ei kannata eriti kriitikat, aga mis puudutab töömahupiirangu ajaloolist tausta, siis seda tuleb otsida Lääne-Euroopa riikide 50-ndate alguse liiklusseadustest. Näiteks sakslased olid ühed esimestest, kes piirasid mootorjalgrataste max liikumiskiiruse 25 km/h peale. Hiljem lisati igasugu politseile muinasjutuvestjate (a la mul harrikas liigub ainult 25 km/h) vastu seadusesse ka töömahupiirang, mis arvatavasti tundus piirkiirust ja mootori suutlikkust arvestades kohane. Ülejäänu on ajalugu. Arvestades, et sellest ajast saadik on 2-taktiliste liitrivõimsused umbes 5-kordistunud, siis on samavõrra kasvanud ka võimalused piirangutest üle astuda.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Miks just 50 cm3? - Autor: Sojourner - 23-12-2010, 22:35 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: argo1974 - 02-01-2011, 02:57 AM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: Aspelund - 02-01-2011, 11:32 AM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: oldmoped - 02-01-2011, 12:22 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: Sojourner - 04-01-2011, 20:06 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: kass - 05-01-2011, 11:27 AM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: oldmoped - 04-01-2011, 21:16 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: MTJ juhataja - 04-01-2011, 23:09 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: Sojourner - 05-01-2011, 13:43 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: kass - 05-01-2011, 14:30 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne