26-02-2011, 19:01 PM
Kusjuures, vist Euro nõuete tõttu, on trafodel termokatkesti külgeehitatud. Sai ühte Made In England Noname 8 A laadijat uuritud- igatahes seal tundus kaks (termo)kaitset olema. Üks trahvo sees ja teine sekundaar mähise ja alaldi vahel. Igatahes starteri andmist kannatas see laadija ja ka "klassik" BA-2.
Tavalise trafoga laadijaga järellaadimisega on see jama et selle väljundpinge sõltub sisendpingest. Ntks kusagil viletsate liinide taga ei pruugi õieti üldse laadida, samas mõnes kohas võib öösel pinge liialt tõusta. + odava laadija puhul tõenäoliselt võib hoida pinget kusagil 15V kandis mis kestvalt pole hea. Ses mõttes oleks see elektrooniline laadija ainuke variant.
Tavalise trafoga laadijaga järellaadimisega on see jama et selle väljundpinge sõltub sisendpingest. Ntks kusagil viletsate liinide taga ei pruugi õieti üldse laadida, samas mõnes kohas võib öösel pinge liialt tõusta. + odava laadija puhul tõenäoliselt võib hoida pinget kusagil 15V kandis mis kestvalt pole hea. Ses mõttes oleks see elektrooniline laadija ainuke variant.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.