05-04-2011, 19:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2011, 19:53 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
nn viktoriiniküsimus: kas tasub viimaseid päevi kehtivat garantiid eviva Varta akuga Kadaka teele vehkima minna?
mis häirib:
- akul on komme tühjeneda - korda paar on end seistes või külmaga seistes "maha laadinud". Ilmselt mitte siiski külmumiseni
- laadija jääbki teda ca 5A-ga laadima, muutes päevakesega aku päris mõnusaks soojaalikaks
nn väärkasutust aku näinud pole. Tõsi - külmaga tühja akut kohates sai kohe laadimist kontrollitud: tühikäigul akut eemaldades hakkab tühikäigus esinema kohatisi häireid ja ilmselt võiks seega generaatori üle vaadata - aga ega's nn normaaloludes hoomamatud laadimishäired suuda ju akut ära tappa?
mis häirib:
- akul on komme tühjeneda - korda paar on end seistes või külmaga seistes "maha laadinud". Ilmselt mitte siiski külmumiseni
- laadija jääbki teda ca 5A-ga laadima, muutes päevakesega aku päris mõnusaks soojaalikaks
nn väärkasutust aku näinud pole. Tõsi - külmaga tühja akut kohates sai kohe laadimist kontrollitud: tühikäigul akut eemaldades hakkab tühikäigus esinema kohatisi häireid ja ilmselt võiks seega generaatori üle vaadata - aga ega's nn normaaloludes hoomamatud laadimishäired suuda ju akut ära tappa?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"