13-08-2011, 10:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2011, 10:34 AM ja muutjaks oli Daniil.)
(12-08-2011, 00:31 AM)Arni Kirjutas: Kasutaksin vana teemat ära ja küsiksin kuidas on keegi peale ülekannete erineval viisil muutmist lahendanud spidomeetri, kas enamik on nende n.ö. jalgrattaspidomeetrite peale läinud või on mingisuguseid lahendusi veel. Hetkel on koos vana K-750 mootor, Uraali kast ilma tagasikäiguta ja tagareduktor on 9/35, külgkorvi kallal nokitsemine pooleli nii et hetkel soolo, esituli ja spidomeeter on K-750M omad.Kunagi sai tehtud nii, et paigaldasin ajutiselt jalgratta spidomeetri, selle näidu järgi tegin originaal spidomeetri klaasile iga 10 km/h järel markeriga kriipsu, pärast joonistasin-printisin arvutiga uue skaala, mille paigaldasin spidomeetrisse.
Googlest "шкала спидометра урал" otsides leiab valmis skaalasid igasuguste reduktoriga emmilistele.