21-04-2012, 14:47 PM
Härrased võtame korraks hoo maha.
1) Kas Lifan-il üldse Eestis mingi esindaja on ka olemas?
2) Kuidas on garantii tingimustega lood?
Kui need 2 punkti pole kenasti täidetud siis pole mõtet riskida. Kas sa siis igat suvalist varuosa/hooldustarvikut hakkad ka läbi ebay tellima? Arvesta transpordi rahaga ka.
-------------------
Mina isiklikult valiks ennem vähe kasutatud B&S,Kohleri,Honda mootori. B&S ka uuest peast suhteliselt soodne. Kõik need 3 marki omavad Eestis tugevat teenindusvõrku ja ka kohalikel remondimeestel jätkub kogemusi.
-----------------
Ma ei saa su probleemist aru.Muruniidukitel,murutraktoritel,raideritel ja osadel generaatoritel on ka kolb horisontaalne. Jah nii sa ei tohi teha et keerad "lamava mootori " püsti ja siis loodad ,et jääb kestma.
Kallakutel töötamiseks soovitatakse rohkem sundõlitusega mootoreid kuid praktikas pole olulist vahet. 95% tõenäosusega kui sa just mootorit pahupidi ei keera siis nad lõppevad õli puudumise tõttu ära.
Ja alati on väike nipp ka lisada karterisse natukene rohkem õli kui ette nähtud.
--------------
Näiteks Hondadel on silinder umbes 45 kraadi kaldu mootori põhja suhtes. Samas neid pannakse ka olenevalt seadmest kaldu,et silinder jääb juba 60-75% kraadi nurga alla maapinna suhtes. Ja nad kestavad.
---------
Kui sul konkreetsemaid küsimusi või oled huvitatud mootori hankimisest siis oskan aidata.
1) Kas Lifan-il üldse Eestis mingi esindaja on ka olemas?
2) Kuidas on garantii tingimustega lood?
Kui need 2 punkti pole kenasti täidetud siis pole mõtet riskida. Kas sa siis igat suvalist varuosa/hooldustarvikut hakkad ka läbi ebay tellima? Arvesta transpordi rahaga ka.
-------------------
Mina isiklikult valiks ennem vähe kasutatud B&S,Kohleri,Honda mootori. B&S ka uuest peast suhteliselt soodne. Kõik need 3 marki omavad Eestis tugevat teenindusvõrku ja ka kohalikel remondimeestel jätkub kogemusi.
-----------------
Ma ei saa su probleemist aru.Muruniidukitel,murutraktoritel,raideritel ja osadel generaatoritel on ka kolb horisontaalne. Jah nii sa ei tohi teha et keerad "lamava mootori " püsti ja siis loodad ,et jääb kestma.
Kallakutel töötamiseks soovitatakse rohkem sundõlitusega mootoreid kuid praktikas pole olulist vahet. 95% tõenäosusega kui sa just mootorit pahupidi ei keera siis nad lõppevad õli puudumise tõttu ära.
Ja alati on väike nipp ka lisada karterisse natukene rohkem õli kui ette nähtud.
--------------
Näiteks Hondadel on silinder umbes 45 kraadi kaldu mootori põhja suhtes. Samas neid pannakse ka olenevalt seadmest kaldu,et silinder jääb juba 60-75% kraadi nurga alla maapinna suhtes. Ja nad kestavad.
---------
Kui sul konkreetsemaid küsimusi või oled huvitatud mootori hankimisest siis oskan aidata.