V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine
#4

Nagu ma aru saan, siis tegu on 2-taktilise mootoriga, ja kui tahad tõsiselt mootorit edasi aidata, siis esimene asi on muuta väntvõlli "põsed" võimalikult tihedaks, et suruks rohkem värskeid gaase silindrisse.

Järgmiseks oleks kahetaktilisel vaja kanaleid portida (tavaliselt insenerid ei pannud rõhku väga voolavusele). Ka saab "läbipuhumist" kanalite abil suurendada.

Siis poogiks külge korraliku väljalaske summuti pauna.

Siis juba otsiks korraliku karburaatori ja korraliku õhu filtri (kahetaktilisel peab õhufiltri pindala olema ikka väga suur)

Ja kui nendest tjuuningutest väheks jääb, siis võid ju suveastet suurendada - küll aga rohkem jõudu tuleb arvatavasti kubatuuri suurendamisest. Rolleyes

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: KuldarA - 27-01-2014, 11:42 AM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: hellrix - 27-01-2014, 18:30 PM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: KuldarA - 28-01-2014, 10:34 AM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: phyl - 28-01-2014, 11:25 AM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: phyl - 27-01-2014, 18:35 PM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: Kombimiis - 27-01-2014, 22:20 PM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: madeinussr - 28-01-2014, 00:56 AM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: karpaadid - 30-01-2014, 17:26 PM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: KuldarA - 28-01-2014, 12:04 PM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: madeinussr - 28-01-2014, 13:24 PM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: iceman - 28-01-2014, 21:51 PM
RE: V-50 M mootori taastamine ja edasi aitamine - Autor: KuldarA - 29-01-2014, 11:16 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne