19-02-2015, 14:06 PM
oot-oot pidage nüüd hoogu oma õpetustega , katsuge manada silmeette sääru silinder ja kinnitus karteriga.
praktika ütleb et kannatab panna pead tihendama punast +300 kannatavat mitte locteiti , mina ise eelistan locteidi halli või victor reinsi musta. kui sattub mingi osa silikooni pea pingutamisel põlemiskambrisse , no ikka juhtub , siis mootorit poolitades pole täheldanud mingit deformatsiooni ega põlemist , näeb välja nagu uus .
mida õhem tihend seda suurem surve silkus tekib , kuid see üks lihtsamaid jõutegemise nõkse , eeldusel muidugi , et jutud tihedad . kui pinnad on siledad pole tihendit üldse vaja , eeldab pisut lihvimist.
tikkudega on nii , et tavaliselt venib tikkpolt silindriseest välja, võttes kaasa paar keerdu alumiiniumi . kuna avad pole tavaliselt lõpuni keermestatud on võimalik seda asja veel arstida , üldiselt . tuleks siis võtta pisut pikemad tikud ja kõik neli keeret lõpuni , haigetsaanud tiku võib tõesti keermeliimiga stoperdada , kuid ... hiljem kui juhtub sama silindrit vajaolema töödelda või hoonida näiteks , on pisut komplitseeritud olukord , sest mõnel puhul eeldavad need manipulatsioonid tikkpoltide eemaldamist.
alumised , silindrit kinnihoidvad tikpoldid on teoreetiliselt kõik ühe joonise järgi , nipalju kui vene värk võimaldab . silinder võib peale minemast keelduda , kui karteripoolte vaheline tihend on liiga paks või puudub hoopis . samuti on võimalik mutrialuseid seibe mitte kasutades avaservad trugida mittepiisavateks tikpoldi läbimahtumiseks .
praktika ütleb et kannatab panna pead tihendama punast +300 kannatavat mitte locteiti , mina ise eelistan locteidi halli või victor reinsi musta. kui sattub mingi osa silikooni pea pingutamisel põlemiskambrisse , no ikka juhtub , siis mootorit poolitades pole täheldanud mingit deformatsiooni ega põlemist , näeb välja nagu uus .
mida õhem tihend seda suurem surve silkus tekib , kuid see üks lihtsamaid jõutegemise nõkse , eeldusel muidugi , et jutud tihedad . kui pinnad on siledad pole tihendit üldse vaja , eeldab pisut lihvimist.
tikkudega on nii , et tavaliselt venib tikkpolt silindriseest välja, võttes kaasa paar keerdu alumiiniumi . kuna avad pole tavaliselt lõpuni keermestatud on võimalik seda asja veel arstida , üldiselt . tuleks siis võtta pisut pikemad tikud ja kõik neli keeret lõpuni , haigetsaanud tiku võib tõesti keermeliimiga stoperdada , kuid ... hiljem kui juhtub sama silindrit vajaolema töödelda või hoonida näiteks , on pisut komplitseeritud olukord , sest mõnel puhul eeldavad need manipulatsioonid tikkpoltide eemaldamist.
alumised , silindrit kinnihoidvad tikpoldid on teoreetiliselt kõik ühe joonise järgi , nipalju kui vene värk võimaldab . silinder võib peale minemast keelduda , kui karteripoolte vaheline tihend on liiga paks või puudub hoopis . samuti on võimalik mutrialuseid seibe mitte kasutades avaservad trugida mittepiisavateks tikpoldi läbimahtumiseks .