23-02-2015, 19:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2015, 20:03 PM ja muutjaks oli iceman.)
kui rääkida karteripoolte vahele tihendi tegemisest , siis see peaks olema vähemalt samapaks , kui on originaal boroniidimoodi materjal . noorena tundus asi keerukas kuna polnud vahendeid , sai skalpelliga nüsitud . kui on hea tihe papp ja värskeltmurtud teraga vaibanuga , siis kõik ülimalt lihtne . esmalt märgid ära vändaruumi ringi , selle poolejärgi , mis isane . lõikad selle ringi noaga välja ja surud karteripooltevahele kinni , poldiaugud teed nendesamade poltidega , keerates need lihtsalt läbi papi . polt vormistab vägagi korrektsed augud . järjest kõik poldid paari keeruga sisse ja siis ühtlaselt pingutada. poolte kokkupanemisel tuleb jälgida tift ,i mis vändaruumi ja sidurivõlli kambri vahel , sellele võib pisut ava ette aidata ennem poolte koostamist .
kui keegi nimetas D mootorit konstruktoriks , siis seda ta ei kipu olema , vähemalt esmakoostamisel . ei taha ta loogiliselt lahti tulla ega vabatahtlikult kokku , tuleb mitmeid asju modida ja lõtke järgi lasta , et koostamine libedalt läheks. hea ei ole esmakoostamisel püüda kõike korraga teha , üks samm korraga , oluline on kõigepealt karteripooled väntvõlliga kokku laduda ja pingutada , peale seda peab vänt täiesti vabalt pöörlema , see on kõige alus .
kui keegi nimetas D mootorit konstruktoriks , siis seda ta ei kipu olema , vähemalt esmakoostamisel . ei taha ta loogiliselt lahti tulla ega vabatahtlikult kokku , tuleb mitmeid asju modida ja lõtke järgi lasta , et koostamine libedalt läheks. hea ei ole esmakoostamisel püüda kõike korraga teha , üks samm korraga , oluline on kõigepealt karteripooled väntvõlliga kokku laduda ja pingutada , peale seda peab vänt täiesti vabalt pöörlema , see on kõige alus .