03-06-2015, 00:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2015, 00:54 AM ja muutjaks oli Janka.)
Jah, selle muutuvtoolikkusega pumba koha pealt läheb asi keeruliseks. Mina siin suurt kaasa rääkima ei ole võimeline, sest nagu juba kuskil tunnistanud olen, siis oskan ja suudan remontida ja aru saada asjadest, mida konkreetselt ise lammutama või remontima olen pidanud.
Tõstuki juhtimise jaoks hakkad sa nähtavasti vajama IPS-i plokke, mis aga minuni jõudnud infurmasiuuni kohaselt on hirm defkad asjandused. Nii defkad, et põhjamaade lammutustestki neid enam leida pole ja tootmisest ma parem ei räägigi.
Üheks peamiseks defitsiidi põhjuseks olla masinameeste huvi suurte kiiruste vastu ja sellest johtuvalt tingitud usinus keerata üle, puruks, pe.sse ja pool ringi tagasi neis plokkides asuvad timmikad ehk reostaadid. No potekad siis, olgu nii.
Saladuskatte all võin mainida, et mul on nähtavasti kuskil alles kaks Valmet-901 plokki, aga kuidas neid ilma skeeme, juhtmestikku ja pistikuid omamata järgi ühendada (kui juhuslikult asjaks peaks minema), vaat see jääb nähtavasti mu jaoks võõraks mureks.
Tõstuki juhtimise jaoks hakkad sa nähtavasti vajama IPS-i plokke, mis aga minuni jõudnud infurmasiuuni kohaselt on hirm defkad asjandused. Nii defkad, et põhjamaade lammutustestki neid enam leida pole ja tootmisest ma parem ei räägigi.
Üheks peamiseks defitsiidi põhjuseks olla masinameeste huvi suurte kiiruste vastu ja sellest johtuvalt tingitud usinus keerata üle, puruks, pe.sse ja pool ringi tagasi neis plokkides asuvad timmikad ehk reostaadid. No potekad siis, olgu nii.
Saladuskatte all võin mainida, et mul on nähtavasti kuskil alles kaks Valmet-901 plokki, aga kuidas neid ilma skeeme, juhtmestikku ja pistikuid omamata järgi ühendada (kui juhuslikult asjaks peaks minema), vaat see jääb nähtavasti mu jaoks võõraks mureks.