07-11-2019, 03:06 AM
"Volgale" valmistati selliseid talverehve
Pilti lähemalt uurides on märgata ka lohukohad, milledesse kannatas augud puurida ja hiljem naelad sisse taguda.
Aga need polnud just kõige õnnestunumad pastlad. Krabasid küll heaste poris ja lumes, kuid jääl muutusid oma klotsi tõttu suht õnnetuiks.
Parim, mida 13" veljele toodeti oli talvetingimuste jaoks siiski koos VAZ 2103-ga ilmavalgust näinud "Luksi kummid". Nende valmistamisel ei mõeldud tänapäevastele lamellrihvidele, aga kogemata kombel just sedamoodi välja kukkus, et nõukamaal hakati äkitselt tootma justkui naelata, aga talveks päris hästi sobivaid rehve. Mudeliks ИЯ-170.
Nu ja neist siis harutati lahti ja likvideeriti üle ühe klotsid, mille tulemusena sündisidki parimad kodumaised rallirehvid, mis laiemalt tuntud "Niišpide" nime all, kuna külgesid ehtisid vastavad slaavi tähtedega kirjad. Sobitusivad ideaalselt lumele, jääle ja kruusakatsetele.
Pilti lähemalt uurides on märgata ka lohukohad, milledesse kannatas augud puurida ja hiljem naelad sisse taguda.
Aga need polnud just kõige õnnestunumad pastlad. Krabasid küll heaste poris ja lumes, kuid jääl muutusid oma klotsi tõttu suht õnnetuiks.
Parim, mida 13" veljele toodeti oli talvetingimuste jaoks siiski koos VAZ 2103-ga ilmavalgust näinud "Luksi kummid". Nende valmistamisel ei mõeldud tänapäevastele lamellrihvidele, aga kogemata kombel just sedamoodi välja kukkus, et nõukamaal hakati äkitselt tootma justkui naelata, aga talveks päris hästi sobivaid rehve. Mudeliks ИЯ-170.
Nu ja neist siis harutati lahti ja likvideeriti üle ühe klotsid, mille tulemusena sündisidki parimad kodumaised rallirehvid, mis laiemalt tuntud "Niišpide" nime all, kuna külgesid ehtisid vastavad slaavi tähtedega kirjad. Sobitusivad ideaalselt lumele, jääle ja kruusakatsetele.