24-05-2022, 13:37 PM
Mul on tuttav hambaarst, kes on hädas ühe oma patsiendiga. Patsient helistab üle nädala ja räägib sellest, mida peeglist oma suus näeb. Küsib nõu ja hammaste parandamise hinda, aga kohale ei tule ning isegi pilti hambaaugust ei saada. Iga telefonikõne venib mitmekümne minuti pikkuseks, mille lõpus on mõlemad ärritunud ja pahased. Üks mõttetult mahavisatud aja pärast, teine aga peab hambaarsti ididoodiks, kes muudkui nõuab kohaletulekut ja ei ole nõus telefoni teel hammaste parandamise mahtu ja hinda ütlema.
Kui on soov esitada sõiduk vanasõidukina tunnustamiseks, siis tuleb leppida ekspertidega kokku ja kutsuda nad masinat vaatama. See on palju efektiivsem tee, kui foorumis kolmerealiste postitustega süsteemi kirumine.
Kui on soov esitada sõiduk vanasõidukina tunnustamiseks, siis tuleb leppida ekspertidega kokku ja kutsuda nad masinat vaatama. See on palju efektiivsem tee, kui foorumis kolmerealiste postitustega süsteemi kirumine.