12-10-2022, 15:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2022, 15:58 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(12-10-2022, 14:29 PM)Raudpats Kirjutas:Ei olnud kõik Elited eest nelja tulega, küll aga Elite DeLuxe olid tõenäoliselt kõik 4-tulelised. Andmesildil on kõik ühtmoodi 408sad või hilisemal ajal ka lihtsalt Moskvitšid ning kere-, mootori-, ja raaminumbrid jooksevad ühtemoodi tuledest ja siltidest olenemata. Seega juriidiliselt dokumentides on kõik ühed 408sad. Siinkohal on muidugi erandiks eksportija poolt ise pandud andmesildid nt. diiselmossedele "Scaldia" nime all vms. Käesoleva auto kapoti alt vaatab vastu universaalne MZMA tehase etikett, mida kasutati kõikidel 408satel 1964 kuni 1966 aastatel. 1966 jooksul kadus andmesildilt ära kerenumber ning edaspidi oli silt kolme asemel ainult kahe numbriga (raami- ja mootorinumbriga).(12-10-2022, 11:22 AM)Andres_T Kirjutas: 12.09.2022 väljastati akt nr 986 sõidukile MZMA 408, 1966, registreerimismärk 115MAGMa sellest Mosse teemast ei jaga eriti midagi, võibolla mõni targem valgustab. Sellel autol olid erinevad versioonid/modifikatsioonid : 408 , Elite 1300, Elite 1300M, Elite 1500, Elite 1500M ja hiljem lisaks veel Scaldia-Moskvich, Carat, IŽ-Moskvitš 408. Kas dokumentides oligi lihtsalt 408 ja mingit versiooni seal eraldi välja ei toodud? Elite´d olid kõik eest nelja tulega, see oli vist kõige lihtsam ja silmatorkavam versiooni tunnus?
Uuema kahekohalise sildiga saab küll tegelikult vahet teha, et kas auto oli mõeldud ekspordiks või mitte. Vanemal kolmekohalisel sildil sellist erisust ei olnud. Lisan manusena ka vastavad näited erinevatest siltidest. 1964, muutus 1966. aastal, ekspordi eri edaspidi (sildi alaserv) ning vene- ja võõrkeelsed näited lihtsalt "Moskvitš" alates ca. 1967. aastast. Need siin siis kuni 1970. aastani näited. Edasimüüja poolt pandud Scaldia sildi näidist ei suutnud hetkel leida.