Hiina mootorite teh.tingimused 2010a.
#1

Teen ettepaneku vaadata üle 2010a. Hiina mootorite tehnilised tingimused.
Panen kirja mõned põhjused :

1. Hiinlased - nii soolod kui ka korvid on osutunud peale 1-st. hooaega kõvasti aeglasemaks kui kui soolo ja korvide säärekad.

2. Puudub areng mootorite edasi arendamisel kui seda originaal ``seaneeru`` (sumbutajat) muuta ei tohi ja ehitus fantaasiad jäävad nägemata !

3. 80cc (66cm3) korvid võiks ikka olla oma nime väärilised ja jõuda ka 2 meest vabalt vedada ja seal hulgas ka pealt vaatajatele silmailu pakkuda.
Hiinlaste korvid peaks käima vähemalt samal tasemel kui sääru korvid, kuid tänaseni nähtud tulemused on viletsad ja varsti osavõtjad tüdinevad või loobuvad.
Kui pill minna ei jõua, siis ei ole ka võistlushasarti ja sõidurõõmu !

4. Plekist sumbutaja ehk siis koonuste kokku keeramine ja keevitamine ei käi isegi algajatele üle jõu, kuid mootori tööle mõjub kõvasti ja toob kohe välja ka seespool tehtud muudatused !

5. Hea uuendus on või (oleks) superfinaal, kus rajale läheks iga soolo klassi 3 esimest. Praeguse lahendusena ei paku ju soolo Hiinlane säärudele mingit konkurentsi ja säärud sõidavad uhkes üksinduses. ( igav ja mõtetu !)

6. Järgnevad muudatused tooks juurde uusi tegijaid ja tagasi tegijad, kes tänase taseme juures ei vaevugi seda ette võtma, kuna tase on nõrk !


Muudatused puudutaksid ainult mootorit ja võiksid olla järgmised:


1. 50cm3. soolo Hiinlasel võiks olla lubatud ainult sumbutajat muuta ja (või) ise ehitada. Ülejäänud peaks vastama tehase detailidele, st., süüde, silinder, silindripea, karbuss, õhupuhasti ( sisselaske kollektori juba oli lubatud asjade nimekirjas, kuna ei mahu raami paljudele tüüpidele )
Mootori väljanägemine pole oluline, peaasi et on tehase detailid + uus sumbutaja !

2. Korvid 80cc - võiks olla lubatud samuti sumbutaja vahetus ja sisselaskesüteemi ümber ehitus st. sisselaske kollektor või klapp, karbuss ja loomulikult ka õhupuhasti.
Nõutav tehase silinder, kubatuur kuni 66cm3 , kolb kuni 47mm.
Tehase silinder välistab ka vesijahutuse.
Mootori detailide paigutus pole oluline, peaasi et on tehase detailid + uus sumbutaja !


Avaldage arvamust !
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: priidu - 30-12-2009, 15:35 PM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: korvimees - 30-12-2009, 17:10 PM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: süüteküünal - 31-12-2009, 00:02 AM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: korvimees - 31-12-2009, 00:19 AM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: priidu - 31-12-2009, 12:06 PM
RE: Hinna mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: korvimees - 31-12-2009, 13:23 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: priidu - 31-12-2009, 13:51 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: rallitaja - 04-01-2010, 18:19 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: süüteküünal - 04-01-2010, 18:58 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: virgor - 06-01-2010, 13:23 PM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: Tarmo5 - 19-01-2010, 09:00 AM
RE: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a. - Autor: virgor - 19-01-2010, 12:43 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne