Karteri tuulutuse tööpõhimõte?
#1

Tervist, kuna igatalviselt külmade tulekuga, kui alla -10 läheb on karterituulutus jäässe läinud. Siis küsiks kuidas see asi üldse toimib?
Antud autol, 1,9 TD Xsaral tuleb tuulutusvoolik õlimõõtevarda juurest (seal all suurem toru) ning läheb vahejahuti juurde mille küljes on mingi ümmargune plast kobakas ja sellest siis õhutorusse, sealt siis turbosse jne. Igatahes läheb see tuulutus toru jäässe. Selles plast detailis ei tundu klappi olevat (vist).
Küsimus ongi kuidas teha mingi aseaine mille saaks ploki vastu sooja panna. Vanematel autodel vist oli lihtsalt karteri tuulutustorus metallvõrk mis püüdis õliudu kinni?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Tegelane5 - 02-03-2011, 11:35 AM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Walter - 02-03-2011, 12:05 PM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Tegelane5 - 02-03-2011, 13:35 PM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: swen17 - 02-03-2011, 15:58 PM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Tegelane5 - 02-03-2011, 16:49 PM
RE: Karteri tuulutuse tööpõhimõte? - Autor: Ranno - 04-03-2011, 21:56 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne