Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile
#21

(15-09-2012, 13:36 PM)Maanteemuuseum Kirjutas:  
(14-09-2012, 16:54 PM)usku Kirjutas:  ...läksin koos nende magnetklappidega Lada poodi.... ning auto käitub nagu unistus! ... Imestan ainult, et professionaalsed automehhaanikud seda viga tuvastada ei suutnud ....
nojah, postis #3 ütlesin võlusõna magnetklapp ju ära! Omal ajal sai neid ikka lahti võetud ja putitatud mitu korda teepeal, terve suvi läbi, kuni klapi rikke põhjuse (elementaarse) tuvastasin ja tööle sain ...

Nagu ikka, hõiskasin enne õhtut. Ehk siis eile võtsin ette pikema proovisõidu ning asjad ikkagi ei ole hästi Smile Kas "klapi rikke põhjus" on umbes kütusefilter ja sodi paagis, või miskit muud? Eile teepervel (õnneks on mutrivõtmed kaasas) võtsin klapi maha ning puhusin läbi, sest üks hetk ei saanud kütust peale. Kuna olin sõitnud natuke väga auklikku teed (õõtsutas igas suunas) ja kuna kütusefilter väga tume tundus, siis arvasin, et oli sodi ees. Oligi. Läbi puhumine laskis mul koduni longata. Üldiselt aga on probleem selles, et suure näppimisega on miski ikka valesti ja ma arvan, et see on seotud vaakumtorude vale asetusega. Ehk siis ma saan erinevat moodi auto tühikäigu ideaalseks, aga siis reageerib ta järsule gaasivajutusele väljasuremisega. Kui ta on sellises olukorras, et välja ei sure gaasiga möllamise peale, siis on jällegi mootori käik rahutu ja natuke puterdav.

Niimoodi. Kuna mina tehnilist sõnavara ei valda ning ühtegi tarka materjali ei oma, siis peaks vahepeal selguse mõttes jagama pilte ning näitama ja küsima Smile

Uurisin täna veel igasugu asja ning too vidin-andur, mis ajule annab käsu "main" liinile pidevalt kütet peale anda tugeva vaakumi (ehk siis pedaalivajutuse peale), ei olnudki vaakumi külge ühendatud. See võib seletada seda, miks ta tugevama gaasivajutuse peale välja sureb, sest muidu lambda pealt juhitav magnetklapp nii kähku pedaalivajutusele ju ei reageeri. Tegelikult oli tegemist lihtsalt ühe lahtise otsaga, mille üle ma koguaeg imestasin. Seal oli vana kõvanenud toru ja nüüd täna ühendasin ma sellele otsa terve vaakumtoru ning tulemuseks oli see, et prooviringil põhjagaasiga kohe välja ei surnudki. Kiirendab põhjagaasiga kenasti ning äkki ca 4500 pöörde juures tuleb tühi auk, nagu kaasaegsetel autodel pöörete piirik näiteks rakendub. Aga välja ei sure. Nii et siis järelikult võis välja suremine täisgaasiga olla tingitud sellest, et kütust tuli hoopis liiga vähe peale. Seega pool probleemi oli nüüd kadunud. Küll aga suri ta ikkagi välja, kui ma kaks korda järjest kiiresti gaasi põhja vajutasin tühikäigul. Ehk siis tühikäigul töötas, gaas sekundiks põhja, sekundiks lahti, sekundiks põhja ja siis suri välja.

See selleks. Selgitame nüüd välja, millest jutt. Allpool on piltide lingid. Kui avanenud lehel pildi peale klikid, siis avaneb täies suuruses pilt

Pilt 1: siin pildil, täpselt keskel on see "vaakumi otsik kollektori küljes", millest ülevalpool juttu. Seni kuni auto on minu käes olnud, on see auk olnud lahti, aga kui siia pista üks volla külge, mis teisest otsast kinnitub karpa külge, siis hakkab mootor justkui paremini tööle Smile millesse minev vaakumvolla selle otsa külge käima peaks?

https://www.dropbox.com/s/57i5b8tqeozpqbe/026.JPG

Pilt 2: siin pildil on see "kiirendusel bensiini rohkem peale andev" vaakumil töötav vidin. Ka see on minu ajal koguaeg lahti olnud. Samas on see volla seal küljes nii lühike, et see ei ulatu ühegi võimaliku "vaakumiauguni" ning see on sellisest materjalist, et ta ei kannata üldse kuuma. kust mulgust see jubin oma vaakumi saama peaks?

https://www.dropbox.com/s/5kze5fnkvjra2db/028.JPG

Pilt 3: siin pildil on kaks otsa karburaatori küljes. Millele vaakumit andvad otsad nende külge käima peaksid või tahavad need hoopis ise tugevat vaakumit?

https://www.dropbox.com/s/1k10efjzfkjq5nt/030.JPG

Pilt 4: Mis jubin on tühikäigu pöörete kruvist paremal pool olev suur heledast plastmassist jubin, mille otsas justkui must kork. Mida ma seda korki keerates sätin? See on hetkel ühendatud aku taga oleva "vaakumipaagiga"; kust see oma vaakumi saab?

https://www.dropbox.com/s/c1wpqdhlucsxbby/027.JPG

Ehk siis tänaseks olen ma aru saanud, et jubinad töötavad, aga küsimus on selles, kuidas kogu see vaakumisüsteem ühendatud peab olema. Praktikas on olukord, kus mul on üks "lahtine" vaakumiauk rohkem kui on voolikuid. Võimalus on muidugi ka see, et kusagilt on mingi "T-kujuline" ühendus ja üks vollajupp ära kadunud...

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 22-08-2012, 18:22 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: lauren - 22-08-2012, 22:27 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Maanteemuuseum - 23-08-2012, 08:26 AM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Wiki432 - 23-08-2012, 10:18 AM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: pppp - 23-08-2012, 11:41 AM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 23-08-2012, 20:06 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Wiki432 - 24-08-2012, 10:01 AM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Maanteemuuseum - 24-08-2012, 12:05 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Wiki432 - 24-08-2012, 19:12 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: vant - 24-08-2012, 19:18 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 26-08-2012, 20:05 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 27-08-2012, 19:33 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Wiki432 - 27-08-2012, 20:47 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 27-08-2012, 21:49 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 28-08-2012, 14:03 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: zazik - 28-08-2012, 16:15 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 14-09-2012, 16:54 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Maanteemuuseum - 15-09-2012, 13:36 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 16-09-2012, 17:34 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: stihl - 17-09-2012, 11:11 AM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Sax - 17-09-2012, 11:46 AM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: Wiki432 - 17-09-2012, 11:49 AM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 17-09-2012, 13:38 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: stihl - 17-09-2012, 14:40 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: usku - 17-09-2012, 16:16 PM
RE: Karburaator VAZ 1,5 liitrisele mootorile - Autor: stihl - 17-09-2012, 17:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne