09-12-2013, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2013, 11:49 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
T40-l pole mingit diffrit. Asi on lahendatud esisillas olevate "kutsikate" haakumisega. Need haagivad end hambasse, kui läbikaapiv tagasild käib kiiremini ringi, kui vabalt veerev esisild. Kaapimise protsenti ei mäleta peast. Bellarussil on läbilibisemise asi analoogselt lahendatud, kuid haakimise tagab käigukasti väljavõttes olev suur starteri bendiksi taoline asi. Vähemalt 50-l oli nii. 80-t ei ole ise lahanud, kuid mälestuse järgi oli analoogne. MTZ-i rullikutega haakumise eripära tõttu lülitub tagurpidi liikudes esivedu koheselt sisse. 40-l kehtib nii edasi, kui tagasi liikudes sama läbilibisemise %, enne, kui esivedu rakendub.
------------------------
Edit:
Jäin teiseks, v6sa tipib kiiremini
------------------------
Edit:
Jäin teiseks, v6sa tipib kiiremini
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.