Dnepri ja Jupiteri mootori konstruktsioon
#1

Tere!
Mul on mõningad mootori ehitust puudutavad küsimused.
1) Minuteada on Dnepr MT10-36 mootoris liugelaagrid ainult ühes kohas- kepsu alumise pea laagris. Huvitav, kas neid laagreid saab vahetada ka lima mootorit oluliselt lahti võtmata, kas piisab vaid karteripõhja eemaldamisest ja siis saaledele altpoolt lähenedes? Kinnitage või lükake ümber see teooria. Küsin, sest ei saa hetkel ise kontrollida kuna ratas on sadade kilomeetrite kaugusel.
2) Mis vahe on Jupiteri teise ja kolmanda seeria mootoritel, et teisel seerial peaks olema 18 hj ja kolmandal juba 25 hj (nagu ka kõigil järgnevatel). On seal erinevus silindrihülsi akende mõõtmetes/asetuses, surveastmes, karburaatoridüüsides või hoopis milleski muus? Äkki on kellelgi aimu?
Parimat,
Rene
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dnepri ja Jupiteri mootori konstruktsioon - Autor: 4520 - 12-03-2014, 10:23 AM
RE: Dnepri ja Jupiteri mootori konstruktsioon - Autor: ifffff - 14-03-2014, 18:02 PM
RE: Dnepri ja Jupiteri mootori konstruktsioon - Autor: muska71 - 15-03-2014, 10:32 AM
RE: Dnepri ja Jupiteri mootori konstruktsioon - Autor: peeter11 - 15-03-2014, 11:43 AM
RE: Dnepri ja Jupiteri mootori konstruktsioon - Autor: 4520 - 15-03-2014, 13:59 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne