Vedrustuse tõste ja komponendid eraldi (poolitatud teema)
#1

13piisab kommentaar: käesolev teema sai poolitatud sealt:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=46732

---
phyl postitus:
Minu esimene küsimus oleks see, et miks on vaja autot tõsta?

Teine tähelepanek on see, et maasturi meestele meeldib ka hirmsasti autot vedrudega tõsta ja üllaülla - maanteepeal sõida või kraavi.

Kui tahad lihtsalt autole rohkem massi peale laduda (kütuse vedu ja muud sellised jamad), siis tõesti mingi jämedama keeruga vedru vahele ja hea. Sõita selle komboga on jama - küll aga siis ei vaju perse vastu maad.

Kui tahad autot jäigemaks, siis alustada tuleb amordist, mitte vedrust. Paned juba teise tootja amordid alla (febi bilstein B4 või siis juba B6), ja kurvis ei paindu autol ratas vastu koobast. (kindlasti peavad olema siis kahepoolsed amordid)

Kõige lihtsam viis, kuidas autot tõsta, on püstakut pikendada. Kui on võimalik, siis püstakule üles vahe plaadid kere ja püstakule vahele - kui alla, siis keevitad püstakule uue kinnitus puksi. Esimene versioon kehtib tavaliselt esimestele amortidele/püstakutele, teine versioon kehtib tavaliselt tagumistele amortidele/püstakutele.

Kui püstakut kui sellist atripuuti pole, on vedru ja amort eraldi, siis on jama majas, kuna vedrule võid ju plaadi vahele panna, kuid amort hoiab kere ja silda omavahel ikka koos. Siis on vaja pikema käiguga amorti.

Siiani kõige paremad kombod on ikkagi olnud aftermarketi vedrustuse kitid. Vaja kõrgust regullida, ostad coiloverid, vaja jäikust regullida, jälle coiloverid. (Coiloverid saab ise ka teha, aga ostma peab ikkagi maru palju vidinaid, et asja tööle saaks)

Pimedana, erinevaid vedrusi pruukida auto all - noo krt, kaks korda viitsid kokku-lahti lapata. Kolmas kord on juba kopp ees.

Kui liiga üles tõstad, siis on juba järgmine probleem, et kuidas külgkalded paika saada jne. Sama kehib ka madalduse kohta.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Vedrustuse tõste ja komponendid eraldi (poolitatud teema) - Autor: phyl - 20-03-2014, 13:48 PM
RE: Vedrustuse tõste ja komponendid eraldi (poolitatud teema) - Autor: Jesper - 21-03-2014, 18:15 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: Jesper - 20-03-2014, 14:38 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: v6sa - 20-03-2014, 14:49 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: Jesper - 20-03-2014, 14:56 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: v6sa - 20-03-2014, 15:07 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: Jesper - 20-03-2014, 15:27 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: v6sa - 20-03-2014, 15:52 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: aavu - 20-03-2014, 19:35 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: phyl - 20-03-2014, 19:39 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: DevilDeVille - 20-03-2014, 19:59 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: Marko - 20-03-2014, 20:08 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: aavu - 20-03-2014, 22:08 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: phyl - 20-03-2014, 22:47 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: Jesper - 21-03-2014, 04:43 AM
RE: Opel Vectra A - Autor: v6sa - 21-03-2014, 09:03 AM
RE: Opel Vectra A - Autor: phyl - 21-03-2014, 11:44 AM
RE: Opel Vectra A - Autor: Jesper - 21-03-2014, 12:19 PM
RE: Vedrustuse tõste ja komponendid eraldi (poolitatud teema) - Autor: phyl - 21-03-2014, 16:26 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: v6sa - 21-03-2014, 12:23 PM
RE: Opel Vectra A - Autor: svenson - 21-03-2014, 12:24 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne