30-09-2016, 21:20 PM
tere
sai siis teema vähe õigemasse kohta tehtud, tegemist siis 89 aasta tz 4k 14 mis on tõsise ratsi üle elanud. võtsin siis mootori lahti ja sisemus nägi suht kurb välja. sai siis posu juppe koju tassitud ja suurem osa ka külge poogitud. küsimusi tekitab pihusti surve määramine ja milleks on vaja 4 erineva paksusega tihendit silindripea alla???
mida sellega reguleeritakse ? küsin ka veel kas on kedagi kes viitsiks enda masinast paar pilti teha, et saaks näha kus mis on ja mis puudu on.
sai siis teema vähe õigemasse kohta tehtud, tegemist siis 89 aasta tz 4k 14 mis on tõsise ratsi üle elanud. võtsin siis mootori lahti ja sisemus nägi suht kurb välja. sai siis posu juppe koju tassitud ja suurem osa ka külge poogitud. küsimusi tekitab pihusti surve määramine ja milleks on vaja 4 erineva paksusega tihendit silindripea alla???
mida sellega reguleeritakse ? küsin ka veel kas on kedagi kes viitsiks enda masinast paar pilti teha, et saaks näha kus mis on ja mis puudu on.