Võrri silindrikaan
#5

(29-04-2017, 21:46 PM)CHRhmm Kirjutas:  No silindrikaane puruks keeramise kogemus on mul isegi olemas... väga kergelt läheb prõksti ja seda kuuled ka muideks ;Wink poldid ja mutrid peavad ikka oluliselt tugevamat pingutust vastu... enne keerad kaane mitu korda ning mitmest kohast katki 
Aga olen kasutanud ka dünamomeetrilist võtit igaks juhuks ning üle 10nm ei pinguta... sest kui käega pingutasin ja kaane katki keerasin oli pingutuse jõud kuskil tiba üle 10nm... - tunne vähemalt oli nii.
Aga hakkan dünamomeetrilise võtmema tulema 6nm, siis 8 ja peale seda siis 10, loomulikult alati uus silindrikaane tihendiga...

Sel ajal kui mina vörriga tegelesin ei olnd ma sellest dünamo vötmest und kah näinud
vist olen ise kah ühe katki keerand,pealt seda sai asja tundega vötta.
Tänagi möne moto kepsu polte vöi muud dünamo vötmega keerates ei tee seda
ilma ajudeta vahest ei tömba päris löpuni,vahest vähe rohkem nagu aabitsas teoreetikud
kirjutavad.Mingi Golf 3 kaane tegemiseks ei vöta sellist asja üldse kätte
tänaseni söidavad köik hästi....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Võrri silindrikaan - Autor: T00M4S - 29-04-2017, 15:50 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: Talupoeg taluja - 29-04-2017, 17:22 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: CHRhmm - 29-04-2017, 21:46 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: impreza - 29-04-2017, 22:37 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: Marko - 29-04-2017, 23:05 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: iceman - 29-04-2017, 22:33 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: CHRhmm - 29-04-2017, 22:50 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne