07-12-2004, 11:52 AM
Üks reaalselt toiminud asi: blokikaan sai ZIL-il prao. Auto ise oli aga Venemaal, hea mitu tuhat kilomeetrit Eestist eemal. Õnneks polnud juht käpard: võttis akult veidi seatina ja sepistas selle haamriga prakku sisse... Pool päeva läks aega, aga auto tuli omal jalal tagasi ja sõitis kaant vahetamata veel tuhandeid.
Ise olen vana kohvipurgi ja klambritega paiganud sõbra Jaguari summutit välioludes...sai teelt ära tulla küll.
Vastupidine näide: Kamaz jäi seisma kusagil kaugel Venemaal: käike pole. Saadeti siis teine masin järele ja toodi slepis Eestisse tagasi. Siis selgus, et käigukasti hoovastikus oli üks väike detail paigast nihkunud..detail ise lihtsasti leitav/asendatav. 10 minuti töö isegi välioludes...
Akusid remondib mu isa siiani...peamine probleem on selles, et lahtised akukingad lõhuvad klemmid ära. vahel ei ulata säilinud ots isegi aku pinnast kõrgemale...aku ise aga pea uus ja töökõlbulik.. Sõelektroodia ja spetsiaalse vormiga sulatatkse uus klemm peale..ja akut saab taas kasutada..
Asp
Ise olen vana kohvipurgi ja klambritega paiganud sõbra Jaguari summutit välioludes...sai teelt ära tulla küll.
Vastupidine näide: Kamaz jäi seisma kusagil kaugel Venemaal: käike pole. Saadeti siis teine masin järele ja toodi slepis Eestisse tagasi. Siis selgus, et käigukasti hoovastikus oli üks väike detail paigast nihkunud..detail ise lihtsasti leitav/asendatav. 10 minuti töö isegi välioludes...
Akusid remondib mu isa siiani...peamine probleem on selles, et lahtised akukingad lõhuvad klemmid ära. vahel ei ulata säilinud ots isegi aku pinnast kõrgemale...aku ise aga pea uus ja töökõlbulik.. Sõelektroodia ja spetsiaalse vormiga sulatatkse uus klemm peale..ja akut saab taas kasutada..
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!