Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Tahaks teada, et kas on savi missuguse süütepooli paneks 125cc´le ? Peaasi et oleks 6 v aga kas võiks ka panna näiteks M või K süütepooli, või ongi parem, et paneks võimsama tsikli süütepooli, et siis oleks parem säde? kinnituskohad kindlasti erinevad, või on ikka kindlale margile kindel süütepool vaja?:eureka
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
päris nii lihtne see asi ei ole
sõltub kas sul on kontaktidega või-vaba syyde.. kui kontaktidega siis pane aga yxtapuha missugune... aga kontaktivabale on erisugused syytepoolid mis plastikusse valatud ja puha.. kas neil sisulist vajet on-seda ma täpselt ei tea aga ei kipu nad vabalt vahetades töötama
kyll aga kui suur häda käes on siis ajab ka vana mosse(või muu veneauto) kahe klemmiline syytepool ilusti asja ära kuigi opn mõeldud 12Voldisele....mu võrril käis mitu head aastat peal sääne:bounce
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
kui ikka oma küünaldest ja kolbidest (jne)hoolid, siis ikka ainult ettenähtud kraam. elekter on peen värk ja ise parameetreid muutma hakata... kõik elektrisüsteemi elemendid on omavahel seotud ja sõltuvuses üksteisest.
Kas keegi teab palju jawa 638 süütepool plekib?:???
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
täpsustan lugu: tõepoolest süütepooli praak kolbidele otse ei mõju, mõtlesin ikka süütesüsteemi üldiselt, mis kolbidele mõju avaldab (valed küünlad, süütehetk jne). aga see selleks. teemasse olgu veel niipalju öeldud, et mitte mingil juhul ei tohiks kasutada transistorsüüte süütepoole, sest see teeb kontaktidele ja kondekale väga ruttu ära (osadel gaz-idel on see peal - väga võimas pool, tavasüütesüsteemi kontaktid ei saa sellega hakkama). samuti ei tohiks nt mosu poolidelt variaatoreid ära võtta. lugu on selles, need süütepoolid on tegelt alla 12V pingele mõeldud. vene ajal, kui olid sitad akud, siis käivitamise hetkel autodel pinge ja voolutugevus langes nii palju, et süütepool ei saanud piisavalt. selleks oli selline seade, mis starteri andmise hetkel saatis umbes 12-2=10 volti otse, ilma variaatorit läbimata, poolile. kuna pool oligi UMBES sellise pinge peale arvestatud, oli käivitamine lihtsam. et nüüd sõidu ajal, kui pinge ikkagi 12 voldini tõusis, süütepool kannatada ei saaks, siis oligi pingetalandav variaator vahel. kui nüüd variaator ära võtta, siis töötab see 10 voldine pool stabiilselt 12 voldiga, mis mõistagi hea pole. siit aga idee kõigile: pange ise variaatoriga süütepooli juurde lüliti, mis käivitamise hetkel aku voolu otse poolile suunab. niipea, kui sikkel käib, tuleks nupp ümber lülitada, et vool jälle läbi variaatori läheks.
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
njahh keeruline kla klaabu kas see variaator?? see seesama krdi keraamiline vidin seal all-ma ise ssyytetehnikas sutsu tuhm...
osad on need kolme klemmiga poolid?? mis systeem nendel on?:bounce
Ostan Mini juppe!