21 põlvkonnad?
#61

Ja veel teinegi küsimus Volga-spetsidele,
kas pildil kujutatu on üks kolmest protost või miski hilisem aretus?
Võre igastahes väga meenutab nende protode omi.
Vasta
#62

Kadjakas Kirjutas:Kas kollased suunad ja imeline moodustis kapotil on eksport-21-l tavaline?
"Imeline moodustis" kapotil on võetud Gaz 12 Zimilt.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#63

eberhard Kirjutas:"Imeline moodustis" kapotil on võetud Gaz 12 Zimilt.

... ja seda pole tehases KUNAGI külge pandud ühelegi teisele masinale kui ZIMile. Ise paigaldati neid (arvatavasti poose pärast) neid igasugustele autodele.

Olen näinud ZIMi kapoti keskkaunistust nii Pobeda, GAZ-51, M-401 kui ka ZAZ-968le monteerituna.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#64

Nuu-nuh, tutkisin väheke netis ja tõsi ta on, sihuke liist kuulub ZIM-ile. Aga kudamoodi ta meerikamaale sattus, on kummaline.
Mis targemad mehed kollaste suunatulede kohta ütlevad?

valdo Kirjutas:
eberhard Kirjutas:"Imeline moodustis" kapotil on võetud Gaz 12 Zimilt.

... ja seda pole tehases KUNAGI külge pandud ühelegi teisele masinale kui ZIMile. Ise paigaldati neid (arvatavasti poose pärast) neid igasugustele autodele.

Olen näinud ZIMi kapoti keskkaunistust nii Pobeda, GAZ-51, M-401 kui ka ZAZ-968le monteerituna.
Vasta
#65

inimloom Kirjutas:
taruvaras Kirjutas:Vanal volgal ikka üks peegel!
Ka on sel lihtmudelil tuuninguna kasutatud kroomiluvõret, mis tegelt peaks sel masinal olema kere värvi...

Eksport mudelil siis ei olnud kroomitud või? Minumeelest oli. Aga Putini Volgal puudub liisturing.
Inimloom, kas Sa loed Putini Volga eksportmudeli olevat? Mina arvan, et siiski kroomkandlega ehitud lihtmudel. Ah et miks mina seda autot lihtmudeliks pean vä? No ikka esmalt seepärast, et tal puudub just liisturing esi- ja tagaakna ümber ja ka ustel akende all. Arvan, et see auto pole ka neid omanud, sest mis hea pärast peaks need peale remonti tagasi panemata jätma. Kui see esi-tagaklaasi liistukomplekt olekski, ei saa neid ilma spetsiaalset soontega kummist aknatihendit omamata külge riputada. Muide soonega kummitihendid tavaliselt on isegi paremini säilinud, kui lihtmudeli soonteta tihendid, mis kippusid vananedes hoopiski pragunema.
Aga kroomkannelt ka ju kergem  värvitud k vastu vahetada, mis aga üksi  ei tee tast "eksportmudelit"
Lihtmudel (takso)     ja eksport- või ka eritellimusmudel    
Vasta
#66

eberhard Kirjutas:
Kadjakas Kirjutas:Kas kollased suunad ja imeline moodustis kapotil on eksport-21-l tavaline?
"Imeline moodustis" kapotil on võetud Gaz 12 Zimilt.
Tuunitud Volga: ZIM-i amulett, VAZ/GAZ 24 poritiiva suunakad, Hella udukad, kollased suunaklaasid. Kollaste klaaside üle saab vaielda, kuna 60-ndate lõpuaastail teatud välisriikidesse eksporditavail masinail (GAZ 21, M408/412E, ZAZ 966/968)vastavalt nende riikide sisestele tehnonõuetele oli juba  paigaldatud tehases kollaste klaasidega suunad. Kuid see eeldas põhilaternasse ehitatud lisapirnikest gabariidivalgustuse tarvis, kuna kollase valgusega gabriidivalgustus oli lubamatu. Selleks kasutati Volga puhul sõbraliku DDR-i  Ruhla optilisi elemente, mille klaasid olid juba sel ajal euroopaliku valgusjaotusega ja omasid lisaks 3W pirnikest gabariidilaternaks.
Siin kollaste suundadega GAZ 22    
Vasta
#67

Kadjakas Kirjutas:Ja veel teinegi küsimus Volga-spetsidele,
kas pildil kujutatu on üks kolmest protost või miski hilisem aretus?
Võre igastahes väga meenutab nende protode omi.
Tundub proto olema jah. Sel veel väga pobilikud ilukilbid,kuigi ilma GAZ kirjadeta, puudub ka volga kilpidele omane aste-välisrant (või siiski on?).Sel pildil tunduvad ikkagi kuidagi teistmoodi olevat.
Vasta
#68

taruvaras Kirjutas:
Kadjakas Kirjutas:Ja veel teinegi küsimus Volga-spetsidele,
kas pildil kujutatu on üks kolmest protost või miski hilisem aretus?
Võre igastahes väga meenutab nende protode omi.
Tundub proto olema jah. Sel veel väga pobilikud ilukilbid,kuigi ilma GAZ kirjadeta, puudub ka volga kilpidele omane aste-välisrant (või siiski on?).Sel pildil tunduvad ikkagi kuidagi teistmoodi olevat.

Iluvõre hammaski tundub natukene lai olevat ja suunatuled ei ulatu niivõrd taha, kui II seerial, mis sarnaneb sellele masinale kõige rohkem.
Vasta
#69

Kadjakas Kirjutas:Ja veel teinegi küsimus Volga-spetsidele,
kas pildil kujutatu on üks kolmest protost või miski hilisem aretus?
Võre igastahes väga meenutab nende protode omi.
Pole küll väga täpselt näha, aga ma "zimoloogina" märkan masinal ka Gaz 12 Zim esikaitseraudu.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#70

eberhard Kirjutas:
Kadjakas Kirjutas:Ja veel teinegi küsimus Volga-spetsidele,
kas pildil kujutatu on üks kolmest protost või miski hilisem aretus?
Võre igastahes väga meenutab nende protode omi.
Pole küll väga täpselt näha, aga ma "zimoloogina" märkan masinal ka Gaz 12 Zim esikaitseraudu.

Ei tea, kas on Zim-i omad. Sarnased küll, kuid Zim-i stange on otsast peenenev. Kõnesoleval 21-l on ots ühtlane. Ka sarved on nõks erinevad.
Vasta
#71

Siin on need kolm protot, mida piinati ja rahvale näidati. Huvitav on see, et kõigil on erinvad grillid ees. Esimesel 16 ava, teisel 12 ja kolmandal  ilmselt kümme. Muuseas teise põlve 21-l on kah 16-e avaga grill, aga mitte sama, mis protol.

Vasta
#72

Kas kellegi on pilti(või pilte) kõigist kolmest põlvkonnast korraga, nii oleks lihtsam vahet teha?
Kas gaz-22 sai endale samasugused põlvkonnad ja erimudelid?
Vasta
#73

siim006 Kirjutas:Kas kellegi on pilti(või pilte) kõigist kolmest põlvkonnast korraga, nii oleks lihtsam vahet teha?
Palun!
   
Vasta
#74

siim006 Kirjutas:Kas kellegi on pilti(või pilte) kõigist kolmest põlvkonnast korraga, nii oleks lihtsam vahet teha?
Kas gaz-22 sai endale samasugused põlvkonnad ja erimudelid?

GAZ-22 kohta saad täpsemat infot siit lehelt: http://www.volga.ee/modules.php?name=Con...age&pid=54
Vasta
#75

Tänan!
Vasta
#76

Neid kiirabi 22 mäletan küll.Osadel oli weel ka kollane vilkur peal ja Tallinnas oli kaks beezi kiirabi 22 ka.Mõlemil punane triip küljel.Ja siis olid veel kastiga 22 ka.Need vist ise ringi tehtud.Kastile oli veel peale pandud presendist kuut ,taga weel väike aken.Aga milal neid 22 hakati eraisikutele müüma?Mäletan 70 alul,et meite majas Mustamäel oli ühel klemmil helesinine eksport variant GAZ 22.Ilus auto oli (kardinad külgedel),kogu aeg läikis.Tal oli minu teada 4 last ka.Wõib-olla toopärast säänse auto saigi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne