Postitused: 444
Teemad: 28
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Ja veel teinegi küsimus Volga-spetsidele,
kas pildil kujutatu on üks kolmest protost või miski hilisem aretus?
Võre igastahes väga meenutab nende protode omi.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Kadjakas Kirjutas:Kas kollased suunad ja imeline moodustis kapotil on eksport-21-l tavaline?
"Imeline moodustis" kapotil on võetud Gaz 12 Zimilt.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Kadjakas Kirjutas:Ja veel teinegi küsimus Volga-spetsidele,
kas pildil kujutatu on üks kolmest protost või miski hilisem aretus?
Võre igastahes väga meenutab nende protode omi.
Pole küll väga täpselt näha, aga ma "zimoloogina" märkan masinal ka Gaz 12 Zim esikaitseraudu.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 444
Teemad: 28
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Siin on need kolm protot, mida piinati ja rahvale näidati. Huvitav on see, et kõigil on erinvad grillid ees. Esimesel 16 ava, teisel 12 ja kolmandal ilmselt kümme. Muuseas teise põlve 21-l on kah 16-e avaga grill, aga mitte sama, mis protol.
Postitused: 436
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Kas kellegi on pilti(või pilte) kõigist kolmest põlvkonnast korraga, nii oleks lihtsam vahet teha?
Kas gaz-22 sai endale samasugused põlvkonnad ja erimudelid?
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Neid kiirabi 22 mäletan küll.Osadel oli weel ka kollane vilkur peal ja Tallinnas oli kaks beezi kiirabi 22 ka.Mõlemil punane triip küljel.Ja siis olid veel kastiga 22 ka.Need vist ise ringi tehtud.Kastile oli veel peale pandud presendist kuut ,taga weel väike aken.Aga milal neid 22 hakati eraisikutele müüma?Mäletan 70 alul,et meite majas Mustamäel oli ühel klemmil helesinine eksport variant GAZ 22.Ilus auto oli (kardinad külgedel),kogu aeg läikis.Tal oli minu teada 4 last ka.Wõib-olla toopärast säänse auto saigi?