Esiteks:
PlyVal64 Kirjutas:Käis kaagutaine, kui Märtin lubadest ilma jäi. Nii hea ja oskaja mees, PEAB saama sõita. Kuniks tappis Parki...
Muidu ei ole Ply minus siiani erilisi emotsioone tekitanud. Antud tsitaadi viimast lauset vähemalt mina niipea ei andesta.
Teiseks:
Sügav kaastunne omastele, kelle sugulased/tuttavad/naabrid/klassikaaslased antud õnnetuses hukkusid.
Kolmandaks:
Liikluskultuuri/kultuurituse osas parandab olukorda (praegusel juhul) minu meelest VAID järelvalve. Korduva joobes juhtimise eest on juba vangla ette nähtud, see on väga õige ja tubli tegu. Ainult, kui palju seda rakendatud on?
Ja üks mõte, mis on küll naljaga pooleks siin, kuid peaks natuke toimima ikkagi. Et hääkene küll, +10 km/h puhul ei ole seda mõistlik rakendada, ehk +20 km/h ka mitte, kuid sealt edasi juba kindlasti lasta vahele jäänud sohvril läbi teha ligikaudu sarnane arvutuskäik nagu siin eelnevalt oli välja toodud. Kohustulikus korras. Ja et sohver ise ka mõtleks. Ehk saab seda politsei rakendada isegi ilma Riigikogu abita, pidades pisukese monoloogi autos paberite vormistamise ajal. Poole tunniga peaks igalühele juba selgeks saama, mis ja kuidas on. Iseasi palju sellest tolku on. Ja teine aspekt veel asja juures: huvitav, kui palju teisi "piloote" jõuaks seesama patrull jutlustamise asemel kinni pidada?
Siit arenes mu mõte natuke edasi, et kihutajatele kohustulikud vastavasisulised kursused (räägitakse ohtudest, näidatakse arvutusi, ka praktiline osa võiks olla, nt bussi tagant välja hüppavad "lapsed" erinevatel kiirustel). Ja enne kursuse läbimist juhiluba tagasi ei saa
Ja loooomulikult üks korralik trahv sinna otsa.
Ja neljandaks:
Midagi mida siiamaani mainitud ei ole. See teema pani mind mõtlema ka tulede vilgutamise peale. Kui vastutuleval autol tuled ei põle (päevasel ajal), siis vähemalt mina annan nii märku, et kaugemalt lülitan täistuled umbes 2-3 sekundiks sisse (päeval see ju ei pimesta!). Ja annan märku. ALATI!
Enne oli mul mõte, et ka kiirust mõõtvast patrullist tuleb ilmtingimata märku anda. Kuna ma oma 3-kuulise juhiloastaaži ajal pole suutnud patrulli märgata (ühe korra ainult nägin, Pärnu mnt-l, Järvel, seal ei ole mõtet vilgutada), siis ma ei ole ka patrulli pärast vilgutanud. Nüüd ma võtsin seisukoha, et ma ei tee seda ka edaspidi, isegi kui näen patrulli.
Siit ka üleskutse austusväärsetele kaasfoorumlastele: mõelge natuke selle üle järele, mida tähendab vastutuleva kihutaja hoiatamine kiirust mõõtvast patrullist. Järjekordne madallendur pääseb puhtalt.
Tänan tähelepanu eest,
Joonas
PS: ise olen soetanud võimetele vastava masina. Sellise, mis ei lähe isegi ruunates üle 140 km/h. Ja kes siis ikka vanakest ruunata tahab.