Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
08-08-2007, 21:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2007, 21:47 PM ja muutjaks oli
Mirkel.)
Võtsin lõpuks asja kätte ning tegelen miskitmoodi ühe vauxhalliga. Asjal aga selline imekarbuss 'zenith'. 'British' ka igale poole sisse kirjutatud.
Ülevalt läheb sisse õli ning küljepealt võtab õhku.
Enne arvasin, et probleem oli lisaõhuga. Aga selle sain nüüd kinni ning käivitub paremini ja välja ei sure.
Probleem on aga selles, et mootor töötab täiesti miinimumil. Gaasi andes ei tee teist nägugi. Tooreklapi pisemalgi määral pealetõmbamisel kaob mootoril eluisu ja sureb välja.
Ehk keegi teab mida tolle asjanduse juures timmida vaja oleks? Mis õli ta vajab? Enne seismist oli hästi töötanud. Ujukit näpitud ei ole. Kruvisid aga on...
Küünlad on korralikud ja säde on.
Postitused: 1,293
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Minu Chevette soomekeelne raamat rääkis seal käivast ATF tüüpi õlist. Õli tasapind on ka oluline. Hetkel mälu järgi ei ütle,aga püüan homme raamatu üles otsida. Ega selle pealmise kaane all oleva kummimembraaniga midagi paha pole juhtunud? Minu oma tõmbas katkise membraaniga end kohe peale käivitust korralikult täis...
Postitused: 2,578
Teemad: 261
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Mul Triumphil umbes samasugune karburaator (Zenith Strömberg 150 CD). Kõige tavalisem viga on neil tõesti vaakumi membraani purunemine, seda parandada on võimatu. Võib ka juhtuda, et segusiibri hoova kinnitusmutter on lahti tulnud natuke ja seetõttu siiber ei avanegi, hoob liigub, aga võlli ei pööra. Veel võib juhtuda, et vaatamata tervele membraanile ei tõuse üles membraaniga ühenduses olev kolbsiiber (on kinni kiilunud). Selle üks põhjus võib olla membraani halb paigaldus või kinnituskruvide ebaühtlane pingutamine. Kolbsiiber peab ilma takistuseta liikuma üles-alla, seda saab õhufiltri avast mingi puutikuga proovida. Kas karburaator on seest korralikult puhas?Äkki on ainult tühikäigudüüs puhas ja ülejäänu sodi täis? Äkki on tasapind väga madal? Seal võib tegelikult päris mitu viga olla. Vähemalt minu karburaatorit saab reguleerida ainult ühest kohast: ujukiruumi põhjast läbi läheb düüside ja klapiga toru moodi jublakas, see peab 3 täispööret lahti olema (raamat ütleb 6 poolpööret, aga see teeb ju sama välja) Kui on rohkem lahti, siis võtab palju bensiini ja ei taha hästi käima minna. Kui on vähem lahti, siis kipub gaasi vajutamisel välja surema.
Postitused: 1,293
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Vaatasin seda õli asja.
Õliks ATF või äärmise vajaduse korral 10W-30mootoriõli.
Tasapind kaane all asuvas silindris 8mm selle ülaäärest madalamal.
Lihtsam kontrollida kui kolbsiiber mingil moel (puutiku või näpuga) üles tõsta.
Postitused: 5,787
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Ehk on sellest lehest abi:
http://www.oldengine.org/members/diesel/...olCarb.htm
Igaks juhuks võiksid panna siia ka oma masina täpse mudeli, äkki leiab sellele netist nii tehasemanuaali.
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
09-08-2007, 13:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2007, 15:14 PM ja muutjaks oli
Mirkel.)
Ausalt öeldes eile kiirelt vaadates ei näinud ma mingit mudeli nr.
Pärast teen pilti, ehk keegi tunneb ära asja...
Membraan on terve ja vaakum töötab. Lähen uurin ehk saan kusagilt õli sellele asjale. ATF ja automaatkäigukast siis märksõnadeks.
Kõige pealmise kaane peal on kirjutatud 'CD'. See on kõik. Kusagil külje peal ka '3x' aga krt seda teab mida see veel tähendab.
Postitused: 2,578
Teemad: 261
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
strömberg 150 CD peab olema kolm pööret lahti sõltumata auto margist ja mudelist
Postitused: 5,787
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Ma tegelikult pidasin silmas täpset auto marki. Seegi oleks abiks. Märgusõnad "tegelen ühe Vauxhalliga" ei anna võimalusi just erilisteks otsinguteks.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,578
Teemad: 261
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kui see "vuhin" on kahtlane , siis tuleks tekkepõhjus välja uurida. Enne ei tasu karburaatorit näppida. Kirjeldusest tundub , et saab justkui lisaõhku. Aga kui ikkagi ei saa lisaõhku ja peabki vuhisema , siis võiks proovida reguleeringut muuta.Üks variant oleks proovida seda düüsi avada. Korraga mitte rohkem kui 1/8 pööret ja siis tuleks kontrollida mootori tööd erinevatel rezhiimidel. Äkki on sellest abi. Asi on ju mitte päris uus ja seetöttu võib-olla standardne reguleering ei sobi. Teine variant oleks proovida tõsta bensiini tasapinda karburaatoris.(Õhuklapiga "mängimine" viitab sellele, et ei saa piisavalt bensiini kätte.) Seda saab mõningal juhul teha ujuki küljes oleva "keelekese" painutamisega. Seda juhul, kui seal on vaskplekist keeleke. Võib juhtuda , et kõik ujuki detailid on plastmassist ja siis ei saa sedasi tasapinda reguleerida.
Postitused: 2,578
Teemad: 261
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
see peaks siis olema 13 poolpööret lahti keerata lõppasendist , vms. Triumphil on küll sama marki karburaator, kuid ilma number 9-ta.