delta aka. müsteerium?
#1

Tere
Mure järgmine: deltal sai tehtud kap, remont aga ei tööta, töötamise alla ma mõtlen seda, et käima ta läheb ilusasti , nii külmalt kui ka soojalt, kuid kui sõitma hakkad siis pole jõudu ollagi, süüdet on sätitud äärmusest äärmusse, mis võiks olla probleem?
Vasta
#2

Kompressiooni oled mõõtnud? Äkki panid tavalise kolvi, kuigi silnder nõuab juba puurimist ja remontkolbi...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#3

silinder on uus , kolb on uus, rõngad uued. Ma olen näinud et kolvi peal on kirjas mas 0, 1 või 2. Ma panin peale 0 silindri ja 0 kolvi. Mida need nr ültse tähendavad ja kolvi peal on nool ka ju, kuhu poole too peab jääma, kas karburaatori või väljalaske toru poole? Kui tulete veel mõne lahenduse peale siis kõik jutud siia on oodatud
Vasta
#4

Silinder peaks ikka ainult üks olema. 0 on kolb, mis läheb tutikasse või vähe kasut silindrisse. Kui kompressioon väheneb, ja mootor pole enam nii "tihke", siis puuritakse siinder esimesse remontmõõtu ja sisse läheb kolb tähisega 1rem. Järgmine samm, kui mootor jälle on "lahja", puuritakse silinder ümber teise remontmõõtu ja sisse läheb kolb kirjaga 2rem.

Aga kui sul on nii kolb kui silinder tutikad, siis selles viga olla ei saa, kui sa just kolvi tagasipanemisel juhuslikult mõnda rõngast ära ei lõhkunud.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#5

mad babuun Kirjutas:Kolvi peal on nool ka ju, kuhu poole too peab jääma, kas karburaatori või väljalaske toru poole? Kui tulete veel mõne lahenduse peale siis kõik jutud siia on oodatud
Üldiselt käivad kolvid mootorisse nool sõidusuunas. Mopil seega nool väljalaske poole...
Vasta
#6

mu tuttaval oli ka taoline probleem, et käima läks ilusti ja töötas korralikult kohapeal, aga kui sõitma hakkasid kadus jõud ära, aga siinkohal oli probleemi allikaks karpa, soowitan ülewaadata. meil oli igatahes wiga seal, kuigi tegu li jupiter 2-ga.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#7

1. ja kas see ka võib kuidagi mõjutada mootori jõudu, et nool on teisele poole, ehk siis karburaatori poole?
2.Kas nool väljalaske poole selle pärast et need rõngadiftid ei satuks " akende" kohale?
Vasta
#8

Postitaja: TimmThaler - Täna 21:49 vastus sulle siis


karburaator on uus ja korralikSmile
Vasta
#9

mad babuun Kirjutas:1. ja kas see ka võib kuidagi mõjutada mootori jõudu, et nool on teisele poole, ehk siis karburaatori poole?
2.Kas nool väljalaske poole selle pärast et need rõngadiftid ei satuks " akende" kohale?
Sa oled õigel teel... Kui rõngaste otsad akendesse peaks kinni jääma,siis võivad need puruneda. Võivad rikkuda nii silindri kui kolvi(endal kunagi aastate eest kogetudSad).
Vasta
#10

kuid kui rõngas on katki kas siis ta võib ikka käima minna? Või ei?
Vasta
#11

Võib küll aga jõudu pole. Olen ise Mini-ga sõitnud ühe kolvirõngaga(teine oli puruks läinud). Üle esimese käigu sõita ei jõudnud.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#12

Vaata üle silindri- ja silindripeatihend. Kui on puruks läinud, pane näiteks tihendisilikooni või mingit värvi sellesse kohta, ei lase siis läbi ja keera tugevalt kinni. Silindripeatihend ikka olemas? See alumiiniumist või vasest rõngas. Kas karburaatori segukruvi reguleeritud ja kas säde on tugev?
Vasta
#13

tihendid on kõik uued, vasest rõngas on ka peal, säde on hea ja segukruvi on keeratud välja poole 2.5 tiiru, leegitoru on ka puhastatud, läheb ilusati pöörde ja laulab ilusasti aga jah, jõudu pole
Vasta
#14

Võtasilindri kaan pealt ja vaata, mis kolb sulle räägib.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#15

omal on olnud mopeediga sihuke kogemus et kui sõitsin siis veic mannetult läks aga ikkagi läks ja seda ka teise käiguga kuid kuna asi ei tundunud õige siis võtsin silindri maha ja avastasin et ainult üx kolvirõngas oli alles ja se ka kolmest kohast poolexBig Grin
Vasta
#16

viskasin delta nurka, ei saand asja, kõik soovitused said tehtud. Ma ise pakun, et väntvõlli viga, äkki mingi tehase mööda laskmine:S Väntvõlli laagrid said ka vahetatud, üks sai päris tugevalt kinni väntvõlli külge ( äkki kuidagi mõjub võlli liikumisele? ) Käima läheb ideaalselt, aga jõudud " netu". Kõik laagrid, tihendid vahetatud. Kui kellegil soovi siis müün võrri ja mopeedi juppe, mul on igasugu vidinaid, nii uusi kui vanu. mail: babuun98@hot.ee
samas müüa ka mini mopeed, vanaaegne võrr ( töökorras, Gaijua peaks olema, vabandust kirjapildi pärast, vast sai õigestiBig Grin ) veel müüa ka Riga mopeed käikudega. Pakkumised siis meilileBig Grin
Vasta
#17

mul oli pool aastat tagasi oma minimopeediga sama probleem, käib kenasti kuid jõudu pole. selgus lõpuks, et ülemine kolvirõngas oli pooleks, rõngast hoidev tihvt läbi kolvi välja lennanud, peale kolvi ja rõngaste vahetust, tuli jõud tagasiSmile
Kusjuures niimoodi auguga kolvi ja pooleks ülemise rõngaga sõitis masin umbes kümme kilomeetrit, kuigi jaksas vedada vaid esimese käiguga. Aga arvatavasti põhjustas sellise rikke mul kurb tõsiasi et unustasin kiiruga bensiini sisse õli valada

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#18

Mul oli minimopeedil probleem hoopis parempoolses väntvõlli simmerlingis. Imes sealt lisaõhku ja segu jäi lahjaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne