Teema on suletud

ma kardan. tõeliselt kardan. liiklusmõrtsukaid

Jansale: see vend, õde isa või emalehmalellepoeg vaadaku ise, kuidas minust mööda saab. Möödasõit ei ole kohustuslik manööver!

Ma ei karju praegu, aga panen veelkord kirja, seekord suurte tähtedega.

LE ANNAB SUURIMA LUBATUD KIIRUSE. HEADES TEEOLUDES MA ÜLETAN SEDA KIIRUST TEADLIKULT 2-3 KM.


Ma leian, et kui keegi soovib rohkem LE-d rikkuda, siis on see tema isiklik mure. Ma ei takista teda, aga pidurdamise või teepeenrale sõitmisega kah teda aitama ei hakka enne, kui ta oma lollusega avariid põhjustama asub. Siis loomulikult teen sellele idioodile ruumi, et me kolmekesi ühises puntras ei lõpetaks.

Võib-olla on siin see koht, kus Ladajuhil oleks olnud võimalus avariid vältida. Võib-olla mitte. Me ei tea seda...

Kordan veel: jutt ei käi nende pihta, kes minust mööda lendavad oma sõitu sõites. Las minna, igaühe jaoks on kusagil lõpp-peatus. Ka minu jaoks.

Küll ajab mul s*ta keema, kui pidevalt kuulen nende viginat, kes sooviksid kiirust ületada, kuid ei julge seda teha ja siis oleme meie, kes LE-d vähemalt üritame järgida, neil teepeal jalus. Krt, kui olete kõvad mehed, siis ei tohiks mingist pereuniversaalist möödumine ju probleem olla.

Või on?

Nüüd aga hoopis huvitavamast teemast.

Kas keegi meie hulgast vähendab maanteel sõites kiirust, kui lähituledele lülitab? Mina mitte... Sad
Kuigi peaks, sest lähituled valgustavad vaid ~60 m, mis on maanteekiirusel umbes pooltesit sekundit. Natuke vähe, et vastutulijate tuledest pimestatuna märgata takistust, reageerida ja potentsiaalselt märjal teekattel otsasõitu vältida.

Miks meil nii palju laipadega õnnetusi on võrreldes liiklus-stiihiatega soojades maades? Pakun, et just sellesama "minu õigus ja teised käigu p..sse!" suhtumise pärast. Pole kohanud Hispaanias, Indias, Egiptuses ja ka (eriti) mitte Prantsusmaal juhte, kes blokeeriks sinu möödasõitu või oma õigusele tuginedes prooviks ületada ristmikku sinu tagaukse kaudu seepärast, et tal see õigus on. See ikka meie, kaalutlevalt õelate eestlaste pärusmaa. Ja huvitav oleks vaadata neid "minupoolest sõitku või laibaks" sõnavõtjaid mõnel heategeval üritusel lastekodus- kas kordaksid nad ka seal oma "paras, et su issi ja emme ennast surnuks sõitsid" juttu??

v6sa Kirjutas:Nüüd aga hoopis huvitavamast teemast.

Kas keegi meie hulgast vähendab maanteel sõites kiirust, kui lähituledele lülitab? Mina mitte... Sad
Üritan. Või õigemini, alalhoiuinstinkt hakkab teinekord tööle. Ma ei tee seda teadlikult, vaid on nii mõnigi kord juhtunud, et kaugtuledele taas ümber lülitades avastan spidokalt 90 asemel hoopis 70.

Joonas,
ei häbene pimedas oma oskamatuse pärast ka kaugtuledega 80 km/h sõita.

mina maantel tavaliselt sõidan cruise controlliga

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.

elideel Kirjutas:
usku Kirjutas:selles külili jeebi loos pole kiirusega midagi pistmist - lihtne küljepealt sisse sõit võib jeebi külili keerata küll. samamoodi nagu kruusal saab üle katuse keerata ka 15 km/h liikuva masina.

Paistad kogemustega vend olevat külili keeramiste osas...
PS. Külili ei ole Jeep. Vaata tähelepanelikumalt.

sorri, külili on landcruiser, üldnimetus eesti kõnekeeles dziip. tean seda sellepärast, et vaatan uudiseid, kus muu hulgas näidatakse videot, kuulatakse asjaosaliste kommentaare. kõrvalteelt tuli punasega auto, mis sõitis LC-le külje pealt sisse, seepärast kukkus külili.

külili olen tõesti ühe auto keeranud või noh, poolteist korda üle katuse ja seda ca 30 km/h kruusateel.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com

mõtlesin, et ei kirjuta siia teemasse rohkem, aga nüüd otsustasin kopeerida siia kirja, mille ma ühe teise foorumikasutaja PS peale talle vastu saatsin. ja väga paljude siin postitanute kohta võin ma öelda, et olen teis pettunud ja mul on tõesti kahju, et te nii kitsarinnalised olete. palju õnne teile. aga siin siis minu kirjavahetus ühe siinse foorumikasutajaga:

Tervitused minugi poolt. Tean seda poissi natuke ning põhjusi miks ja kus ja kuidas ta sõitis. sõitis ta sellepärast, et mu töökaaslase vend koju viia ning samuti tean ma seda, et ta ei ole kihutaja, napsutaja, vaid sügavalt usklik ning korralik inimene. Ma kindlasti ei õigusta tema tegu, sest ta poleks ilma kõrvalistujata sõita tohtinud, aga kogu see materdamine foorumites ja uudistes lihtsalt hävitab selle tüübi ja nagu teisedki samas olukorras olijad. see õnnetus ei juhtunud möödasõitu tehes, vaid on räägitud, et ta jäi magama. täpselt ei ole tihanud rääkida ja teemat üles võtta. pole vajagi.

ja eesti on piisavalt väike, et see õnnetus paljusid meie seast puudutaks. hukkunud pillimees oli mu ema sõber, kuid sellegipoolest ei süüdista ma noort poissi. Minu postituse moraal oli see, et mõni läbimõtlemata ja puuduliku informatsiooni pinnalt tehtud postitus ja järeldus võib hoopis raskemaid tagajärgi kaasa tuua... muidugi siin foorumis ei toimu midagi võrreldes delfiga nt, aga põhimõtteliselt ma igasugust süüdistamist taunin. alati ei ole süüdlasi, on lihtsalt fekaal õnn.

kusjuures kuna ma varem tartus koolis käisin, siis sõitsin seda vahet paar-kolm korda kuus. ning ma võiksin tõsiselt tähistada mõnda sünnipäeva aastas veel. Igaks õnnetuseks on vaja kahte poolt. tõsi, on palju kamikadzesid ja mõtlematuid juhte, kuid kogu see mõtlematus vormistatakse liiklusõnnetuseks, kui vastutulija seda soosib, kasvõi läbi tähelepanematuse. Kahjuks on meil palju selliseid inimesi, kes mõtlevad stiilis "ennem suren, kui kihutajal möödasõidu lõpetada luban" .. nii palju seda vahet sõites on endalgi möödasõite pikaks läinud. kuid miks? sest möödasõitjat vihatakse ja ei lasta vahele tagasi. ja kui siis vastutulija juhtub olema ka veel selline, kes vilgutab tuledega ja laseb signaali, siis ongi laupkokkupõrge. eesti on ainus riik maailmas, kus maanteel autod paremaid nurkasid pidi kokku saavad ja see on asi, mille peale mõelda tuleks.

kui ma aasta alguses omale uut autot ostsin, siis tegin seda arvestusega, et ma saaks kellest iganes kiiresti mööda sõita ja et auto oleks hästi juhitav ja et ta peatuks kiiresti. tegin õige valiku, sest juunis põhjustas üks "ennem vilgutan ja suren" inimene väga ohtliku olukorra, mille päästis minu jaoks ainult minu auto. ma sõitsin 100'ga teelt välja, et rekkast möödasõidul olev buss ei peaks seda ise tegema (sõiduauto läks bussi ja rekka vahelt). see, kes olukorra põhjustas ei pidurdanud mitte hetkekski, samuti ei peatunud ta pärast seda, kui buss oli maanteel pirueti teinud. ka rekka, kes möödasõidul bussi kõrval gaasi vajutas ei peatunud. tänu igasugu elektroonilistele abimeestele jäi minu auto kraavipervel tuuseldades otseks ja sama bussi abiga saime mind kraavist kätte ka ja auto jäi terveks peale paigast ära silla ja mõne kivitäkse, kuid kogu see kammajaa oleks olemata olnud, kui polnuks seda ühte värdjat. ta ei olnu möödasõitja, ta ei kihutanud, kuid kõigist teistest oli ta sel hetkel ohtlikum... kui mina poleks reageerinud, oleksin olnud selle bussi all ja bussijuht oleks olnud mõrvar. aga tegelikult mitte. ja neid olukordi on veel.. olen kohanud nii magama jääjaid kui kamikadzesid ja olen ka ise tln-trt sõitnud alla 1,5 h, kuid kordan veel, et igaks õnnetuseks on vaja kahte eksimust.

nii et kõik need teemad on äärmiselt tundlikud ning mitte kedagi ei aita edasi nende teemal kaagutamine ja süüdlaste otsimine.

terv ja kõike paremat soovides,
..



41Degree kirjutas:
Tervitus.

Sa tundud minust märksa rohkem teadvat sellest hiljuti juhtunud Mäo õnnetusest, ehk soovid natuke lähemalt rääkida? Siiani tundub see nagu iga teinegi kodumaine maantemassimõrv, ei muud. Ja kui Sa tead midagi täpsemat, siis võiks mingi allika ka välja käia või vähemalt mainida, kui otsesest allikast Sa oma teadmised said...

Ilmselt küsid, et miks Sa peaks oma teavet minuga jagama? Ega ei peakski, kuid kuna üks hukkunutest, auväärt Maestro, oli minu klassivenna isa, siis on mul ikkagi soov natuke rohkem juhtunust teada saada.
Aga kui Sa ei taha mingil põhjusel midagi öelda, siis ei saa ma ju sundida ka.

Parimat,
...

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com

Kui tõesti Mäo õnnetus juhtus magamajäämise tõttu (OK, möönan, et see pole veel kindlaks tehtud), siis --- ainuüksi väsinuna sõtmaminek oli/on äärmiselt vastutustundetu ja enda väsinuna tundmine on piisav põhjus sõitmaminekust keeldumiseks. Võib ju mõelda, et "ehk läheb õnneks", aga paraku, nagu näha, tagajärjed võivad olla äärmiselt kurvad...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

Väga õige jutt Usku, kui magama jäämine siis räägimegi magama jäämisest, mitte sellest et uus ning kallis auto, rallimees, ohtlik möödasõit ja jumal teab mis veel. Magama jääda saab suvalise auto roolis, lubatud kiirust ületamata.

Ja Land Cruiseri õnnetus on veel eriti hea näide, elideel tuli foorumisse vihjama et vot näed kus põrsas, sõitis džiibiga, kihutas ja keeras auto külili, aga nagu selgub siis polnud ta üldse õnnetuses süüdi.

kuna ka magama jäämine ei ole veel kinnitust leidnud, siis ärme räägi ka sellest. minu jutu point oli, et mitte lahmida. Ja ennekõike jääte te ise lolliks, kui siin lahmite ja süüdistate.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com

usku Kirjutas:kuna ka magama jäämine ei ole veel kinnitust leidnud, siis ärme räägi ka sellest. minu jutu point oli, et mitte lahmida. Ja ennekõike jääte te ise lolliks, kui siin lahmite ja süüdistate.
Ja üleüldse on tal tiivakesed ja pea ümber aupaiste. Ma juba korra märkisin, et reeglitevastase sõidu sõitmatajätmine oleks selle õnnetuse ära hoidnud sõltumata sellest, mis tegur siis teel ka selle sündmusteahela vallandas.

Paistab et roolihuligaani rehabilitatsioonikomitee päris hoogu läinud. Piirkiiruse ületamine ju oli. Delfis oli üleval videolõik, kus autojuht tunnistas, et Laiksoo oli enne õnnetust temast mööda sõitnud.
Omal perverssel moel on sellistest Laiksoo ja Segeri (seda peab tunnistama, te vahe neil meestel on sees -- seger on tõesti paadunud mõrtsukas, Laiksoo lihtsalt huligaan, kellest sai samuti mõrtsuk) on vast ka veidi kasu. Vast sellised juhtumid panevad mõnegi mõtlema ja mõni liiklussurm jääb ära.

Eile õhtul Pärnu -- Tln maantel, ehkki kohati oli udu selline, et nähtavaus prakt null, otsustas üks maastur minust keelualas mööda sõita, muidugi tuli vastu auto ja maastur lipsas minu ja vastutulija vahele -- pidime mõlemad kõvasti pidurdama, muidu oleks korralik pauk olnud (oldmoped vihastab nüüd oleksite peale!). Panin siis signaali peale ja täistuled maasturile peeglitesse. Sai raibe aru küll ja sõitis kuni tallinnani kolonnis ca 95 km/t.

Seega ma pooldan ka seda, et pole mõtet kihutaja liilusrikkumiste abistamiseks pärast ennast tee äärde manööverdada, ohtliku manöövri korral signaal peale ja täistuled, mõnele mõjub. Samamoodi pole mõtet Laiksood segerit siin rehabiliteerida, mõlemad on süüdi mitme inimese surmas -- olgu mehed ja võtku karistus vastu, mis kuradi pärast on neid vaja veel kaitsta ja nunnutada. Süda läheb pahaks, kui loen lehest, et Laiksoo oli veel lisaks usklik inimene. Arvestades meie leebet kohtusüsteemi, ei saa neist kumbki reaalset vanglat või kui saavad, siis lühikese. Ühiskonna leebe suhtumine liikluskuridegudesse on üks põhjus, miks eesti on liiklussurmade esirinnas euroopas.

jurkman Kirjutas:Paistab et roolihuligaani rehabilitatsioonikomitee päris hoogu läinud.

Ütleksin pigemini, et padjaklubi aktivistid, kes kunagi pole halva enesetunde ja vähese ööunega rooli istunud (NB! IROONIA!), on ikka naljakalt pöördesse läinud... iiveldama ajab lugeda kui korrektsed-viisakad-seaduskuulekad ja muidu tublid inimesed on need kodanikud, kes ÕNNETUSSE sattunud noort inimest materdavad sama usinalt, nagu oleks tegemist Jack the Ripper'iga. Võltsid olete, kodanikud, võltsid ja õelad. Tsiteerides Oskar Lutsu: Susi sülitagu teie silgukarpi!

..."õnnetusse sattunud noor inimene"...ei oleks tohtinud üksinda üldse olla roolis oma piiratud juhtimisõiguse ja muude mittesobilike sõidueeldustega...lisaks toimus õnnetus mingil põhjusel kurvis...endale peab ikka teadvustama konditsiooni, milles sa roolitaha istud ja mida see võib kaasa tuua. See konkreetne teema on lõputu hala ja jääb vaid loota, et mõistlikke liiklejaid satub võimalikult vähe sellistesse letaalsetesse sundolukordadesse, kus neil endil pole enam midagi teha ega otsustada asjade edaspidise kulgemise osas. Kõikide ülejäänud olukordade jaoks on olemas lahendused.

Ishijupp Kirjutas:
jurkman Kirjutas:Paistab et roolihuligaani rehabilitatsioonikomitee päris hoogu läinud.

Ütleksin pigemini, et padjaklubi aktivistid, kes kunagi pole halva enesetunde ja vähese ööunega rooli istunud (NB! IROONIA!), on ikka naljakalt pöördesse läinud... iiveldama ajab lugeda kui korrektsed-viisakad-seaduskuulekad ja muidu tublid inimesed on need kodanikud, kes ÕNNETUSSE sattunud noort inimest materdavad sama usinalt, nagu oleks tegemist Jack the Ripper'iga. Võltsid olete, kodanikud, võltsid ja õelad. Tsiteerides Oskar Lutsu: Susi sülitagu teie silgukarpi!

ärme kasutame eufemisme
ikka tragöödia PÕHJUSTANUD juhtimisoskuseta piimahabe (mitte õnnetusse sattunud noor inimene), see on reaalsus, võltsid on need, kes väidavad, et Seati juht on ise süüdi, kuna ei hoidnud pikivahet, seati juht oli ju möödasõitu alustamas aeglaselt liikuvast sõidukist.
Korralikud on nad vist jah, sest pole ühtegi surmaga lõppenud õnnetust põhjustanud. mitte õelad, vaid pragmaatikud.

Oskar Lutsu parafraseerides. Jumal hoidku nii paljudele inimestele tragöödia põhjustanud inimest.

usku Kirjutas:ja mis puudutab seda mäo asja, siis ka selles osas mitte inimest liialt süüdistada. antud juhul ei olnud tegemist suure kiiruse, möödasõidu või hulljulgusega...

Sõidad rahulikult oma reas, sulle sõidab debiiliku juhitud jeep esiaknast sisse, kolm süüta inimest saab surma, kuid foorumlase usku arvates ei tohiks teda sellise teo eest "inimest liialt süüdistada"! Keegi veel siin leidis, et VAZ-i juht ka ikka omamoodi "süüdi", kuna sõitis liiga aeglaselt ja teine jälle, et Seat-i juht jälle ei hoidnud pikivahet talle "rallimehe" poolt ette paisatud VAZ-ga!
Huvitavad mõtted ja vaated siin meie ühiskonnas!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.

See pikivahe teema on vast üldse teisejärguline, kuna traagilise lõpuga sündmusteahel sai alguse ikkagi vastassuunavööndisse kaldunud nn. rallimehe tegevusest. Möödasõitu alustamas aga Seat vaevalt et oli, kuna vastu tuli ju (hetk hiljem vastassuunavööndisse kaldunud) Volvo maastur. Küll aga võis ta tõesti sõita VAZile võimalikult lähedal, et esimesel võimalusel mööda saada. Sellisel juhul tõesti paratamatus -- olen vahel isegi mõnel sellisel 70nega sõitjal kilomeetreid (kui mitte kümneid) sabas rippunud, kuna vastusõitjaid on palju ja möödasõiduks vajalikku "auku" pea võimatu leida, ja ega siis vist tõesti midagi teha enam ei jõuaks, kui eestpoolt selline laks tuleb.

Jah, me ei tea, kas ka magamajäämine oli tõeline õnnetuse põhjus, aga (vt. olevtoom`i postitust ülalpool).

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

jurkman Kirjutas:Korralikud on nad vist jah, sest pole ühtegi surmaga lõppenud õnnetust põhjustanud. mitte õelad, vaid pragmaatikud.
Loodame et see nende korralike inimeste puhul nii jääbki, aga kas paned käe südamele ja kinnitad. et näiteks sa ise pole KUNAGI istunud väsinuna või tõbisena rooli? Kui siiski oled (usun, et 90% inimesi on nohusena, palavikuga või lihtsalt viletsa ööune järgi autot roolinud), siis kus on siin pragmatism ja tubli kodaniku aunimetuse väärilisus??
Kas me oleme ikka nii selgeltnägijad, et lööme poisile hangu selga enne, kui põhjused selged? Ehk oli tegemist esmase langetõve hooga või muu ennustamatu terviserikkega? Slava bogu, et kedagi netitarkade arvamuste alusel süüdi ei saa mõista, aga palju ebameeldivusi võivad sellised lärmakad ilmatargad tekitada küll!

Ishijupp Kirjutas:Ehk oli tegemist esmase langetõve hooga või muu ennustamatu terviserikkega?
Pole vaja muret tunda, küllap "rallimehe" kaitse sellise variandiga juba töötab ja teatavasti see on väga perspektiivne -kõik ju mäletavad kuidas üks lugupeetud dirigent Soome kodaniku autot laupkokkupõrkes vastassuunavööndis rammis ja Soome kodanik oma elu kaotas. Tegemist olnud dirigendi ootamatu teadvusekaotusega, mis aga edaspidi autojuhtimist sugugi ei segavat, kuna nüüd ta sõidab lühikesi otsi.
Paralleelselt tegeleb "rallimehe" kaitse loomulikult sõiduki ekspertiisiga-see pakub ülihäid võimalusi, kuna hukkunute omaksed ei suuda või ei taha vaidlustada sellise peatselt valmiva "ekspertiisi" tulemusi mis väidavad, et maasturil avastati rooli-või pidurisüsteemis tehniline rike mis põhjustaski vastassuunda paiskumise.
Kolmas suund millega juba praegu aktiivselt tegeletakse on "rallimehele" meedias positiivse kaastunnet tekitava fooni loomine: ta on väga noor, ta viis kedagi koju, on südamlik ja sõidab hästi rallit, talle on andestatud, ta on ise ka usklik, ta on parem kui seger, kuna ei olnud purjus jne.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.

eberhard Kirjutas:Pole vaja muret tunda, küllap "rallimehe" kaitse sellise variandiga juba töötab ja
Kaitse kaitseks, aga kas saab selle versiooni välistada? Näide oli toodud demonstreerimaks, et eksisteerivad ka muud põhjused.

Ootan huviga hr jurkman'i vastust, aga kuidas on lood sinuga? Ei iial nohusena-väsinuna-tõbisena rooli taha?

Ishijupp Kirjutas:Ootan huviga hr jurkman'i vastust, aga kuidas on lood sinuga? Ei iial nohusena-väsinuna-tõbisena rooli taha?
Loomulikult me seda varianti ei saa välistada, kuid "Volvode" puhul on tehaserike ikka vähetõenäoline.
Ma keeran rooli igapäevaselt juba pea 20 aastat ja on tulnud autot juhtida ka kergelt vindisena (see oli veel nõuka aeg), haigena, väsinuna aga sel juhul olen autoga sisuliselt hiilinud vaikselt mööda kõrvaltänavaid ja olnud üliettevaatlik. Alles üleeile-sõber Tarmo Vardja, Mäos tapetud viiulivirtuoosi matusepäeval lükkasin oma reisi edasi, kuna riigis kus liikusin, olid ilmastikuolud väga pahad ja ka enda emotsionaalne seisund juhtimiseks mittesobiv. Nii et maanteele ma ei tule ei väsinuna ega haigena ega muidu halvas tujus.
Üldiselt väldin ka pimedaga sõitu.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne