(16-03-2009, 11:20 AM)ennww Kirjutas: kas kusagil on veel alles originaalsena säilinud Oettingeri Audit või VW Caravellet?
On, siinsams Hiiumaal. Otte tuli Hiiu Kalurile nagu mõnedele teistelegi 2 - Caravelle ja Audi100. Audi tegi millalgi aaammu avarii ja kanti maha - kahju oli suur sest siis olid sellised veel haruldus. Velle on aga nüüd selle aasta kevadest minu oma
(18-03-2009, 17:03 PM)MaxL Kirjutas: Hiiumaalgi seisab selle ajastu Oettingeri Caravelle. On teine väga heas seisus ja täiesti sõidukorras. Ja minuteada alles esimene omanik!
Veits infi selle bussi kohta:
88a, 1.6td 51kw (uus plokikaas kogu täiega vähem kui 100tkm tagasi), 5 käiku, tehasevärv, odol 318 tkm ja kasvab... Varustus: 7kohta, kesklukk, elektriaknad esimestel ustel, juhiistme soojendus, salongi lisasoojendus (mitte kero) - ka talvel läheb saunaks, Blaupunkt kassetikas Lübeck oli vist see, ja ulme sellel aja - konditsioneer!!! (konsoolid-õhukanalid laes jne). Ei ole tal aga roolivõimu... istmed tavalised mitte käetugedega, taga 2-punkti turvavööd...
Eelnevalt olnud tõesti ainult ühe peremehe käe all ja ON tõesti ka väga hästi hoitud. Puhas, korras, sile, terve nii seest kui väljast. Kivitäkked korralikult parandusvärviga üle tehtud jne. Kõik kaasas olnud vidinad ilusti paberite-lappide sisse mähitud jne.
Eks tal vanusest tingitud vigu oli ja ole ka... Kuna kollektoritihendid ajapikku väsisid ja lasid läbi, siis turbo ei andnud piisavalt õhku - tossas ja edasi ka ei käinud. Panin uued tihendid, pihustite reguleerimine, pumbaregull ja pilt muutus hoobilt. Pidurite ja roolilati kummidetailid, käsipiduritrossid ja mõned piduritorud tuli ka vahetada. Aga kokkuvõttes ligi 1000eek(!) ja ülevaatus sai läbitud puhaste paberitega, heitgaaside saaste vaid pool lubatud normist. Pole ju suur kulu masina kohta, mis viimase 11 aasta jooksul on peamiselt seisnud - selle ajaga sõitnud vaid 42 tkm nagu selgub ühelt õlivahetuse kleepsult. Aga millalgi tuleb hakata turboga tegelema - lekitab teine õli veidi ja enne talve veidike pinnaroostet tõrjuda.
Ühe akna tõstuki mootorist valasin vee välja, puhastasin-määrisin ja töötab seegi jälle.
Nüüd on ta mul igapäevases kasutuses ruuuuuumika pereautona 8l/100km ja golf-3 variant pole sest ajast saadik mitme kuu jooksul sõitnud rohkem kui 100km...
jutu juurde paar hädist pilti ka siis: