Postitused: 42
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Stsenaarium on järgmine, veneaegse taguratta rummusisene piduri pidurdamisomadused on peaaegu olematud, justkui viskab üle. Antud ratas ei ole hetkel minu käes aga arvatavasti on tegu mingisuguse torpedo tagajooksu koopiaga. Küsimus aga minu poolt on selline ,et kas selline asi on parandatav kuidagi rummu lahti võttes ja midagi pingutades või tule kogu rumm või selle sisemus ära vahetada millegi töötava vastu?
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Võib aidata mõne detaili vahetamine (piduritrummel, selle sees olev lülitusmehhanism). Idee poolest on kõik nõukaaegsed identsed, tegelikult on nad kõik veidi erinevad.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Paraku pole see selgeltnägijate foorum. Sellist laadi küsimused kuuluvad ikka pendli feeliksi ja nõid nastja pädevusse, võib-olla pauksoni-provva oskab ka vastata, kuigi tema on rohkem tagantjärgi targutaja.
Rumm tuleb lihtsalt lahti võtta, siis on kohe selge, mis asi sääl mäda on.
Postitused: 42
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Aitäh vastajatele, eks näis mis sealt seest välja tuleb.
Postitused: 4,966
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
149
Eks sealt rumm välja tuleb! Ja vaata, et väärt kraam maha ei voola, katsu mingi nõu alla panna. Nõuka ajal oli vahel täitsa normaalset rummi liikumas, mingi kollase - sinise sildiga sots-maa oma, Negro Rum jne. Aga kui on Liviko Havanna Club vms, siis võid ka maha lasta voolata, sellest pole kahju.
Aga mis pagana pidur seal rummi sees on, sellest ma küll aru ei saa?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mina jägan rummist suht vähe ja pidurt põle ka kunagi sees näind, a teinekord on mingit koolajooki küll võind aimata rummi sees olevat.
kas sest abi on, ei mõista kosta, minu meelest liigub asi ühtviisi libedalt nii haljalt kui lisakoolaga.
üldiselt kogenumad spetsialistid teadvad rääkida, et kui rummiga mingi äda on, siis tuleb juure võtta ja mingil hetkel saavad ädad otsa.
Postitused: 207
Teemad: 11
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
Lgp. ksf! Muusik!
Olen leidnud (vene) jalgratastele varuosi ohtlike jäätmete kogumispunktidest. Seal on ka konteinerid vanametallile kus siis teinekord mõni ratta jäänus välja turritab. Tuleb valvurionu käest küsida, et kas tohid mõne jupi võtta, mind on tavaliselt lubatud.
Aadress Tallinnas: Artelli 17
Kui prügikastis sorimisega ei taha tegeleda, siis peaksid ka kauplused selliseid juppe endiselt veel müüma, näiteks Tln. Dünamo pood.
Kahjuks peab uute varuosade ostu puhul arvestama olematu kvaliteediga.
Aga mul on teadjatele hoopis selline küsimus. Kust saab pildil olevale Ereliukasele sobivaid kumme. Nende mõõt on 533 või 534.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
25-05-2011, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2011, 09:54 AM ja muutjaks oli
oldmoped.)
Muide, päriselt loobusid ka venelased ise sellest 533'est ja lõpuaja Saljudid tulid juba 507 veljega.
P.S. Nende 533 vene rehvide hinnad on kahjuks läinud jubedaks ja valmistamise kvaliteet on nagu on - ikka tõsine vanakool - muster kergelt kõver, rehv ei istu eriti hästi veljele jne... aga Tallinnast peaks neid rehve saama Dünamost ja Baltic Vairase poest. Tartust bussijaama taga Turul asuvast jalgrattaputkast. Haapsalus on mul neid vahelduva eduga ka endal müügis.
Muude linnade ja müügikohtade kohta ei oska nõu anda, aga tõenäoliselt neid saada ka Võrus ja Põlvas.
Postitused: 202
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
Pole küll õige koht, aga mul on pakkuda 2 kasutatud rehvi Ereliukase alt, ja üks esiratas (sinise veljega). On olnud minu kasutuses varastes 80-dates.
Asuvad Mulgimaal. Kui kellelgi huvi, siis PS.
Postitused: 42
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Oleks pisut nõu vaja teilt veel. Vahetasin siis tagajooksul selle piduritrummli ära ning pidurdab väga hästi kuid probleem seisneb selles, et peale pidrudamist tuleb 1.5 tiiru tühjalt vändata ning alles siis hakkab kett taguratast vedama. Varem seda probleemi ei olnud ning vahetatud sai ainult trummliosa. Minule jääb arusaamatuks kuidas selle osa vahetus sai seda mõjutada kui trummlil vedavat funktsiooni ei ole? Ehk oskab keegi nõu anda või öelda millest ma totaalselt valesti aru saan.
Aitäh
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kas määrisid paksu määrdega?
Postitused: 42
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
07-06-2011, 21:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2011, 22:02 PM ja muutjaks oli
muusik.)
Tegu on jah üsna paksu määrdega, ainult laagrite vahele sai mootoriõli pandud kuhu paksem määre ei ulatu. Kas paks määre muudab asja liiga libedaks ning ei luba haarduda? Või pigem sai just määret liiga vähe kuna detailid kulunud? Teine variant kõlab loogilisemalt.