Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
14-08-2011, 23:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2011, 23:50 PM ja muutjaks oli
veix__.)
Kas keegi oskaks seda nende mootorite nö, tüüpilise kepsu vea kohta rääkida, et millegi (kepsusaale?) kulumisel pidavat süüde hakkama paigast ära minema? Siis peaks kepsu saaled ikka väga kõvasti kulunud olema kui nii palju loksuma annab, et süüde paigast läheb? Mul näiteks on selline tunne, et tahaks nagu veidi hilisemaks süüdet kui magneeto kontaktide avanemise hetkel kolvi asendit vaadata, ei ole mõõtnud (küünla august ei saa hästi mõõta ka kuna auk on külje peal), aga tundus ikka vähemalt 5 mm olema (palju peab olema?) ja hilisemaks enam keerata ei anna (vähemalt mitte magneetot keerates). Samas kui mootori häält kuulata, siis nagu töötas paremini kui hoopis veelgi varasemaks panin.
Üks kummaline asi on see, et kui magneetot jälgida ja samal ajal vänta anda, siis mingi koha peal magneeto pöörlemine jääb natukeseks seisma ja siis järsku hüppab õigesse asendisse (on kuulda ka mingit klõpsu), nagu kusagil miski hoiaks vahepeal kinni. Magneetos endas viga pole, see pöörleb väga vabalt. Arvatavasti selle tõttu mul süüde mõnikord jamabki, sest tundub, et nö. kinni kiilub just tunduvalt enne ÜSS-i (enne kontaktide avanemist) ja õigesse asendisse hüppab peale ÜSS-i, see kindlasti mõjub käivitamisele. Seda kas, töötamise ajal (pöörded ju hoopis midagi muud võrreldes jalaga käivitamisega) ka vahepeal nii teeb, ei saa teada. Igatahes viga pole magneetos endas ja ka mitte kickstrateriga seotud, sest samamoodi teeb ka siis kui mootorit otsast ringi ajada (käsistarterit küll pole jul, aga kui tangidega keerata).
Postitused: 32
Teemad: 1
Liitus: Jul 2011
Maine:
0
Kui magneeto mootori küljest ära võtta, siis peaks magneeto võlli küljes näha olema see vedruga mehhanism. El starteriga mootorite puhul kasutatakse tavalist risti sinna võlli otsa kinnitatuna, mis siis ühendab magneeto mootoriga, aga kick/ käsi starteri puhul on selline vedruga "kiirendi", mis peaks tekitama piisavalt hea sädeme aeglasel käivitamisel. Nõnda siis magneeto seisab, vedru läheb pingesse ja naga, mis magneeto võlli kinni hoidis vabastub õigel hetkel. see peaks siis hõlbustama käivitamist.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
ok, tänud, nägin küll jah et mingid asjandused olid seal vedrudega
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Tere!
Kas keegi on vahetanud jõuvõtuvõllil välimist tihendit?
Kui keeruline on jõuvõtuvõlli korpuse kättesaamine?
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Siiani pole küttenälga jäänud. Kündmisel erilist tähtsust pole, kuid ainult ühest äärest kündes tuleb täpsem. Samas, kui arvestada oskad, siis ei tundu kokkukünd ka eriline kunst. Mullafrees on 05-el täiesti olemas.
Almost Again
Postitused: 137
Teemad: 39
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Juhtus jah seeaasta nii et üks naabrimees võttis juba mutid alt ära ja teisel millegipärast ainult kraapisid maad, sai siis hädaga MTZ-05-le mutid taha sätitud ja vaod sisse lastud. Kuna mutid tal ikka suht käkid siis eriti sügavat ja sirget vagu ei saanud aga kuna muttide vahe oli sama rattavahega siis jäi kahe vao harja vahele väike vahe, mistõttu sai ka kinni aetud (meeletu füüsilise jõu kuluga muideks). Nii et saab küll kartulivagudega majandada, aga toorest füüsilist jõudu et ikka otse vaol püsida peab ikka ropult olema.
Postitused: 200
Teemad: 0
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Ma küll ennast väga kangelaseks ei pea, aga ajan vaod sisse ja pärast ka kinni MB-2'ga, mis MTZ05'st ju veel kipakam aparaat on. Kasutan seejuures raudrattaid, aga soovitatud lisaraskuste kasutamiseni ei ole jõudnud, lihtsalt pole mul neid.
Mutid, nagu ka raudrattad on omalooming ja esimesel aastal, kui otsustasin kartuli maha panna, jõudsin õigeks ajaks valmis vaid ühe muti. Sai siis sellega vaod sisse aetud ja pärast ka kinni. Kuna üksik mutt tuli masina keskele kinnitada, siis kinni ajades sai põrinal üle kartulite lastud, aga õnneks ei midagi hullu. Muldamise ajaks oli ka teine mutt valmis, siis sai juba normaalselt toimetada.
Ega see toimetamine nii mugav ei ole, kui traktori rooli taga istudes, aga ühe pere kartuli kasvatamine peaks MTZ05 võimalik olema küll.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Sep 2012
Maine:
0
Kui kellelgi on probleeme käigukastiga MTZ 05, siis saan aidata
Endal oli probleem, käigud ei seisnud sees, mõni käik ei läinudki sisse, suurem lohk ja hüppasid välja sõidul.
Postitused: 499
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Pane õhuklappi natuke koomale, segu läheb lahjaks suuremate pööretega, see võib üks põhjus olla.
Postitused: 28
Teemad: 9
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
proovitud igas asendis. kõige paremini töötas 2/3 lahti olles. Ehk siis keskmisest asendist nõks kinnise poole.
homme vaatan missugune küünal välja näeb. Toitesüsteemi puhastasin eelmine nädal ära : kraan, pump, ujukiruum.
Õhufiltrikopsikus PEAB õli olema?
Mis otstarbega regulleerimiskruvi on karpa sisselaskekolle poolses kinnituses. Vedruga kruvi, kannatab näpuvahel keerata?
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
Lisaks nimetatud asjadele:
Võiks proovida muuta veel süütehetke. Magneeto on kahe mutriga kinni- seda saab töötamise ajal lihtsalt pöörata natuke. Näiteks.
Postitused: 866
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Uuri süütesüsteem üle, kontaktid nende puhtus ja vahe samuti küünal ja juhe, võib juhtuda, et madalatel pööretel on säde normaalne ja kõrgematel hakkab vahele jätma.