(02-06-2013, 16:35 PM)nunu Kirjutas: Unetule ksf! kassile, kes norib ilmselt niisama, teades ise väga täpselt, mida mõeldi
ja teistel, kes ei tea, lugemiseks, mis asi on polütetrafluoroetüleen ehk fluorplast F4 ehk flüoon ehk sorefoon ehk aglofoon ehk hostafoon ehk polüfoon ehk ...
oeh... jne jne ja ...
... teflon
http://et.wikipedia.org/wiki/Pol%C3%BCte...%C3%BCleen
Tänud valgustamast, hea info ei tee kunagit liiast.
Hetkel on seis selline, et toda PTFE-d mul polegi, treisin natukse teisest plastist. Ja 1mm paksust plastikvöru on suht keeruline treida, ja suht keeruline sinna kolvile peale sikutada ... aga tehtud sain.
(20-08-2012, 11:03 AM)2715 Kirjutas: Häälestamine algab siiski mitte düüsi valiku vaid nõela ja kaevu sobivuse kontrollist.
Selleks esimese asjana reguleerida mootor tühikäigule korralikult tööle nii, et segukruvi poleks üle 3 pöörde lahti ja alla 1 pöörde kinni.Kui ei õnnestu vahetada tühikäigudüüs välja.
Sai natukse istutud ja uuritud. K-62 le ei leidnudki, et oleks mitut möötu tühikäigudüüse, köik paistavad olevat ühesugused ilma numbrita (vaatasin vanadest karbadest ja uutest remontkomplektidest), seega jäi see mis sees on.
Vibratsiooniga on lood pahad, see on ära kulutanud tolle kruvi karba kaanel, millega siibrit mehhaaniliselt töstetakse - peab vahetama.
Kas selle keerme vahelt lekkiv öhk mängib suurt rolli tühikäigu ja madalapöörete segule ?
Üks, vöimalik et imelik, küsimus selle tühikäigu ja madalapöörete düüsi asjus:
Kruviga reguleeritakse öhu kogust karba sisselaskest ... siis on kanal ühendatud tolle väikse düüsiga ... ning siis väljub silindri poole.
Kas too kanal on ehitatud ejektori pöhimöttel vöi mitte (ma pakuks et mitte) ?
Ehk kui anda kruviga öhku peale, siis too öhk läbi ejektori minnes imeb kaasa kütet läbi väikse düüsi ja kui öhk täitsa kinni keerata, siis ei ime kütet üldse.
VÖI
Mootor imeb ise nii kütet kui öhku ja kui öhukruvi täitsa kinni keerata siis jääb mootor imema läbi väikse düüsi ainult kütust ?
Kui amort on väljaulatunud asendis, siis hülsi pinnal on kolvi kohas tösised kraapsud/pinnakahjustused, arvatavasti varre väänamisest sellises asendis kus kolb tahaks varre otsas pöörata end hülsi sees. Lihvisin need niipalju kui sain ära, kuid kolb sääl kohas liikus ikkagit halvasti. Otsustasin siis teha jöuölga väändumiseks 11 mm lühemaks ja ühtlasi ei ulatu kolb enam sinna kahjustatud osani.
Ehk treisin juurde 11 mm stop-puksi kaane ja kolvi vahele:
Pikem on originaal ja parempoolne see mis lisaks läheb