Postitused: 10,618
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
127
Sääraseid pöördenurki ei saa ühe vardaga. Pead kindlasti panema pendelhoovaga ja on võimalik, et tegema lausa topelthoovastikuga. Vaata, kuidas on tehtud küljetsisõitvate (drifti-) autode rooliülekanded...
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
17-10-2013, 09:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 09:55 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Mõttevälgatus, kus ei ole sügavat mõttetööd tehtud:
Aga kui panna talast tahapoole (või kusiganes see paralleelvarras preagu ka ei ole) roolilatt? Ja lati tüürimiseks ette poole suunata siis kas kardaan, kett, tross või heinapallinöör.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 430
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Lihtsaim viis (ja 100 % toimiv) oleks kindlasti hüdrorool.Ma ei oska muidugi öelda, palju dosaatorpump praegu pruugituna maksab.Ise sain kasutatud Balkancari tõstuki dosaatori aasta eest 60 euroga.Ülejäänud detailid ei maksa pruugituna suurt midagi.
Postitused: 430
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Hüdrorooli (ja ka muu väiksema hüdraulika) jaoks kõlbab väga hästi ka roolivõimendi pump.Silindriks on vast sobibaim-odavaim Gaz66 roolisilinder, soovitav on ainult sinna raudrõngaste asemele tihendid panna.Eeldab veidi treitööd uue kolvi valmistamise näol.
Selline komplekt (minul küll kahe pumbaga) toimib väga edukalt avatari pildil oleval autol,üks roolivõimu pump käitab hüdrorooli ja teine saha hüdraulikat.
Postitused: 118
Teemad: 10
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
t16-l on ka väike silinder ju. see peaks paremini sobima
Postitused: 430
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Väikesele traktorile sobib igasugune piisava töökäiguga väiksem silinder.Silindri kinnituskoha kaugus pöördeteljest pole ju ka veel otsustatud.Ainult tihendimõõt võiks poes vabalt saadaval olla, hiljem hea vajaduse korral remontida.
Mõned tehnilised andmed.
Roolivõimu pump (Terrano) annab ca 70 bar survet, tuunides kuni 90.
Mingi tundmatu usakas 75 bar.
Gaz 66 silinder: kolb 50 mm, vars 16 mm.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
No kui kõrgemaid surveid jahitakse, siis näiteks bemmi roolivõimu pumbad suudavad genereerida kas 90 bar-i, 110 bar-i või 140 bar-i. Olenevalt mudelist ja oleneb roolikarbist/roolilatist. Pumbad ise on suhteliselt sama suured ja arvatavasti sama suguse tootlikusega ka, kuna alles hiljaaegu tegin 140 bar-isest pumbast 110 bar-ise pumba ja asi toimib.
Roolikarpidel ei tohi rõhkusid muuta - ei pidavat tööle hakkama (ise ei ole katsetanud)
Kui silinder on kasutusel siis ei ole nagu vahet, mis rõhk on kasutusel - kõrgema rõhuga on lihtsalt rool kergem.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(19-10-2013, 14:13 PM)maitus Kirjutas: (19-10-2013, 09:53 AM)phyl Kirjutas: No kui kõrgemaid surveid jahitakse, siis näiteks bemmi roolivõimu pumbad suudavad genereerida kas 90 bar-i, 110 bar-i või 140 bar-i. Olenevalt mudelist ja oleneb roolikarbist/roolilatist. Pumbad ise on suhteliselt sama suured ja arvatavasti sama suguse tootlikusega ka, kuna alles hiljaaegu tegin 140 bar-isest pumbast 110 bar-ise pumba ja asi toimib.
Roolikarpidel ei tohi rõhkusid muuta - ei pidavat tööle hakkama (ise ei ole katsetanud)
Kui silinder on kasutusel siis ei ole nagu vahet, mis rõhk on kasutusel - kõrgema rõhuga on lihtsalt rool kergem.
Kui see nii on, siis olen ikkagi millestki valesti aru saanud. Minu arusaamist mööda ei saa süsteemis olla suuremat rõhku kui tagasivoolu klapp seda võimaldab. Rõhk saab ju tekkida ainult vastusurve olemasolul. Kas ratastel on nii suur vastusurve, et pumba võimsuse roolikeeramisest ära tunneks ? Suht tume maa ikka veel mu jaoks... aga varsti tuleb mul seda hüdrosüsteemi kokku hakata panema ...
Ütleme nii, et kui muidu ei pane pilti kokku, siis kujuta ette olukorda, kus rooli latile avaldatakse rõhku 0 bari ja 90 bari - mis sa arvad kummaga rool kergem on?
See kas rõhk on nüüd 90 bar-i või 110 bar-i, ma pakun, et tavainimene sellest vahest aru ei saa.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
06-11-2013, 02:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2013, 02:32 AM ja muutjaks oli
viplala.)
Kurat, mul jookseb juhe kokku, vist veits hiline tund, aga kas sama asja ei saaks kergemini lahendada, kui asetada üks hoob ühele poole ja teine teisele poole ringi, täpselt tsentrisse. Nendesse samadesse akude kohtadesse, mis seal flantsis juba olemas on?
E: Eemale flantsist muidugi ja tsentri joonele, mitte tsentrisse
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!