24-02-2014, 17:12 PM
Näppasin paar kaasfoorumlase pilti faceboogist
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
(24-02-2014, 23:09 PM)urmet48 Kirjutas: Et siis ilmad ilusad ja näpud õliseks.
Sisuliselt vaja terve sidur välja vahetada
Tundub, et tuleb pikk suvehooaeg õlgadeni traktori sisikonnas.
(10-05-2014, 22:55 PM)Marko Kirjutas: Kas see punane terror?
https://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM
Kena vahepala, sorry OT
(10-05-2014, 22:49 PM)urmet48 Kirjutas: Minu punane terror sai täna peale remonti oma esimesed kilomeetrid liikuda. Päris rahul siiski käigukastiga ei ole. Ikka kipub sidur poolde vinna jääma. Nagu laseks 2 käiku korraga sisse. Kas peaks selle käigufiksaatori julla ära vahetama või kuulidele kangemad vedrud panema?
Tänaksin siinkohal ka Toomast, kes oma varudest puuduva võlli eraldas. Tänud Toomas!
Mis edasi? Kas kunnkopp või kallutav kast raamile? Soovitusi ja näpunäiteid palun.
(10-05-2014, 22:49 PM)urmet48 Kirjutas: ...
Mis edasi? Kas kunnkopp või kallutav kast raamile? Soovitusi ja näpunäiteid palun.
(01-06-2014, 22:21 PM)urmet48 Kirjutas: Mootori õlirõhu probleem.
Näidik kontrollitud teise traktori peal. Seal näidik töötas eeskujulikult. Muret kui palju. Töötaval mootoril õlirõhk kõigub 3-0 vahel.
Lahendused!
Puhastatud õli tsentrifugaalfilter. muutust pole. Näidik kontrollitud. Näidiku toru pedantselt puhastatud. Tulemust ei ole. Õli välja ja karteripõhi alt ära. Õlipump visuaalselt korras. Karteripõhi puhtaks ja kokku. Uus õli sisse ja traktor käima. Õlirõhk korras 3-4 vahel. Et kus on siis viga?
Muide kui mootor on korralikult töösoe, siis õlirõhk ikka 2,5 ühikut.
(02-06-2014, 21:58 PM)urmet48 Kirjutas: Ära pealkirja küll muutma hakka. Ma enda isendil samuti olin vasakpoolse piduriga hädas. Kuna ma nagunii tahtsin külgülekannet osandada ja laagreid vahetada, siis sai käis ülekande korpuse külge jäetud ja võll koos pidurirummuga välja võetud. Ka see oli omajagu aega nõudev tegevus.See õlivarda värk on teistelgi nii olnud,et vale asi õige asemele torgatud. Ja miks selline asi nagu õlivarras kaduma läheb? Asi lihtne-metsas.......... puuoksaga tõmbab varda nagu naksti august välja ja hiljem enam ei leia ka..... Kuidas asi võimalik ei tea aga on seda varrast ka minu käest otsitud ja olen kuulnud seda lugu.
Õli fenomeni õige vastus on liiga vähe õli karteris. Töö käigus selgus, et õlimõõtevarras on mingi teise masina oma. Kui tehasenorm õli karteris oli, siis vardal oli vanast max normist pea 2 korda kõrgemal õlitase. Uus sälk peale ja jälle targem.