Postitused: 100
Teemad: 4
Liitus: Aug 2008
Maine:
9
Käivitamisest selgusid siis ka mõningad probleemid. Esiteks ei toiminud tahhomeeter ning puudus laadimine. Mõlemal juhul oli veaks lahtiununenud juhtmed, niiet tahho ja laadimine on nüüd ok. Keerulisem on eelsüüte jama. Eelsüüte relee on iseenesest küll korras, kuid ei saa juhtplokilt siis niiöelda käsku. Kogu süsteem sai Primera juhtmestikust välja harutatud ja kusagil on nüüd viga sees. Usun, et detailid on töökorras, kuid midagi on valesti kokku ühendatud, või on näiteks mass või toide kusagilt puudu. Suuremast juhtmestikust mingi osa eraldamisega juba teinekord on nii, et vahel ei saa aru, kus üks süsteem lõpeb ja teine algab. Eks ma pusin veel selle kallal- igakell saab ju lõpuks lihtsalt nupu panna.
Mis puutub kergesse roolimisse- ega see tagaots nüüd niiväga kerge olegi, kuid roolivõim töötab hästi ja on ikkagi arvestatud täiskaalus Primera esirattaid keerama. Niiet mingi aiatraktori rattad on nagu nuusata.
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Eelsüüte relee võid suvalise vajutatava nupu alla panna juhul kui viga üles ei leia.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,777
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
04-07-2014, 09:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2014, 09:27 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Arvan ka et eelsüüde nupu alla. Kuna mootor paistis käivitumise järgi mitte enam esimeses nooruses olevat, ei pruugi automaatika enam pädev olla, otsustamaks kas, millal ja kui palju küünalt anda.
Selle, kui kaua nuppu mingi ilmaga all hoida, õpid väga ruttu ära!
Ühele vanale diislirondile, mis minu käest läbi käis, meeldis näiteks pakasega kõige rohkem, kui esimene törts starterit anti ilma küünlata. 1-2 mootori pööret piisas. Siis mehiselt küünalt(2 tsüklit järjest, vahepeal sekundiks süüde välja, et veel ühte törtsu saada) takka ja käis. Nupuga on see veel lihtsam kui automaadiga. Mõnedki emotsionaalsed hetked ema meenutades jäävad ära.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Tegin kunagi Bluebirdi mootori LD20 eelsüüte ümber kuna tollel hetkel polnud saada eelsüüteküünalde releed sobiva raha eest. Otsisin varuosakataloogist sobiva pikkuse ja keermega eelsüüte küünla mis tarbis 11v. ja kasutasin VW grupi eelsüüteküünalde releed.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 100
Teemad: 4
Liitus: Aug 2008
Maine:
9
Eelsüüde toimib ja mootor käivitub nüüd nagu üks sõiduauto mootor käivituma peaks. Tegelikult päris huvitav pähkel oli ja ega ma ise polekski asja toimima saanud, kuid mitme peale saime lõpuks kotermanni kätte. Probleem sai alguse sellest, et olin juhtmestiku autopealt maha võttes pooleks lõiganud- no värvide järgi saab ju aru, mis kuhu läks. Eksole? Näiteks peenike must juhe, valged triibukesed peal- mass. Neid on ikka paras posu ja kõik jooksevad lõpuks keresse. ...välja arvatud üks. Nimelt on kavalad jaapanlased otsustanud, et kasutavad eelsüüte juhtploki ja eelsüüte relee vaheliseks juhtmeks täpselt sama juhet. Mina arvasin värvi järgi, et on mass ja ühendasin teiste massijuhtmetega kokku. Oli ikka üksjagu nuputamist, skeemides tuhlamist ja vidinate lammutamist, et eksitusele jälile saada.
Aga targemaks sain ka. Näiteks arvasin ma siiamaani, et diiselautol on eelsüüteküünlad järgi niikaua, kuni armatuuris kollane märgutuli põleb. Selgus aga, et tule kustumine näitab vaid et võib käivitama hakata. Küünlad jäävad ikka tööle ning püsivad isegi peale käivitamist (Primeral ca 5 minutit, kui moto temp on alla 60 kraadi) järgi. Sellel traktorile saanud mootoril on lisaks see süsteem, et küünlaid hakatakse soojendama kohe, kui võti süütelukku pista.
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(05-07-2014, 01:50 AM)puravik Kirjutas: Näiteks arvasin ma siiamaani, et diiselautol on eelsüüteküünlad järgi niikaua, kuni armatuuris kollane märgutuli põleb. Selgus aga, et tule kustumine näitab vaid et võib käivitama hakata. Küünlad jäävad ikka tööle ning püsivad isegi peale käivitamist (Primeral ca 5 minutit, kui moto temp on alla 60 kraadi) järgi. Sellel traktorile saanud mootoril on lisaks see süsteem, et küünlaid hakatakse soojendama kohe, kui võti süütelukku pista.
Siin on nüüd küll mingi jama. 5 min küünlale on paras overkill. Ja see süüteluku varianti ma ka ei usu. See ei ole lihtsalt arukas lahendus.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
(05-07-2014, 01:56 AM)viplala Kirjutas: Siin on nüüd küll mingi jama. 5 min küünlale on paras overkill. Ja see süüteluku varianti ma ka ei usu. See ei ole lihtsalt arukas lahendus.
Toon veel näite: VW Transporter T4-l mingite teatud mootoritega, mitte kõigil, lülitakse küünlad sisse juba siis, kui juhiuks lahti tehakse. Kui ust avatakse juba mitu korda, saab aru, et teda tüssatakse ja sõitma ei kavatsetagi minna ning küünlaid taha enam ei lülita.
Pikemaajaliselt hoitakse alatihti küünlaid veidi alapingega, läbi takisti või elektroonilise piiraja. T4 2,4 (eelpritsekambritega) mootoriga, lülitab talvel külmaga ja külma mootoriga, küünlad hoopis tagant ära ca 10 minuti pärast.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Kõik diislid hoiavad peale käivitamist mingi aja (oleneb mootori temperatuurist)küünlaid järgi.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
no eks diislil ja diislil vahe ka, töö juures daewoo tõstuk mis ei lähe isegi +20C käima kui eelsüüteküünlaid ei saa, mul ford sõiduautol hakkab alles -5C kraadist näitama eelsüüdet ennem seda ainult keera võtit.
Postitused: 6,757
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Teie kisklemine teemaalgatajat edasi ei aita.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.