Postitused: 1,223
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
See kombineeritud kahe lülitiga ahel - pidur-iste ja siis sinna juurde veel see, et kui terad käivad, siis jääb alati mootor seisma, kui istmelt tõusta. Minu meelest on kõik need kolm vajalikud. Elus on erinevaid olukordi ja tuhandeid eri situatsioone, kõigis neis ei ole tarvis ühte või teist. Aga kui on tarvis, siis õigustab igaüks neist ennast sajaprotsendiliselt. Harjumise küsimus samuti. Olen ka mõelnud nende lülitite eemaldamisele. Kuid...nähes situatsioone kuna neid vaja läheb, siis olen aru saanud, et neid ON tarvis. EI taha ju keegi, et näiteks sõiduhuviline põngerjas masinaga kuskil kummuli käib või juhtub veel hullemat! Ma saan aru iseehitatud masinatest- seal on küsimus ehitajas - kuidas ta asjasse suhtub.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Roolile pane kindlasti roolinupp, tunduvalt mugavam ja kiirem saab roolimine olema.
Postitused: 3,470
Teemad: 24
Liitus: Dec 2002
Maine:
35
Antud masina turvanupusüsteem peaks minu hinnangul olema kolme lülitiga. 1) Jõuvõtt
2) Käigukast
3) Iste.
See tähendab siis seda, et kui jõuvõtt või käik on sees, siis sureks masin istmelt tõusmisel välja, kui neutraalis, siis käiks edasi.
Postitused: 2,888
Teemad: 34
Liitus: Jan 2012
Maine:
27
ehk leidub mõni minut liikuvat pilti ka eemalt vaadates
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Poogen see teine silinder, probleemiks võib osutuda hoopis see, et keerates künnab perse hange.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Silindri(d) saaks ka ettepoole tuua...
Tervitab Veteran.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
Ainult viimasel isapulli pildil on silinder õiget pidi. Vart välja lükates on kolvi pindala suurem, järelikult ka tõstejõud suurem. Varre poolt surudes tuleb varre pindala maha arvutada.
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Vaata ka kuidas on esimene rippsüsteem lahendatud sellistel väiketraktoritel nagu Ventrac ja Steiner