Nonii, "Uljanovskis" käidud ja uus kere kodus. Täiskomplektne, st tähendab koos tendi, istmete, juhtmestiku ja kõige muuga. Huvitaval kombel ei olnud uutel keredel kaasas salongisoendust, tagatiibasid ja põhjamatte. Tegelikult ei pidanudki nii kaugel käima, sai ka kodusest Järve teenendusest, siis muidugi, kui ostuluba olemas ja suitsuvorst ning Vana Tallinn kaasas.
Kere on valmistatud 1985. aastal ja maksma läks see jama, nagu paberilt näha, koos teenustasuga 2258,28 rubla. Kuna kere on tegelikult 30 aastat seisnud ja värvi alla krunti pole kasutatud, siis tuli värv uuesti maha võtta ja uuesti alustada. Selleks, et uksed normaalselt liikuma saada, läks umbes 3 päeva. Vasak taganurk oli millegipärast ülevalt poolt 3cm pikem kui vaja (valesti kokku keevitatud). Sai punktidest lahti puuritud ja õigesti kokku keevitatud. Sai ka esialgu kohe raamipeale ära proovitud, et ei oleks pärast üllatusi. Mõningaid auke tuli kohendada ja gaasipedaali hoovastiku kinnitust veidi sättida. Samuti ei olnud võimalik esiakent avada, kuna hinged olid vale koha peale keevitatud. Need vead said kõik parandatud. Auto elektrijuhtmestik on uuemat sorti, st et läbipaistva isoleerkattega, mis korralikule autole ei sobiks. See saab välja vahetatud õige riidekattega juhtmestiku vastu. Mõned pildid siis ka enne värvi mahavõtmist ja peale happe- ja täitekrundi laskmist:
Nüüd tuleks kiirustada, et uueks aastaks sõitma saada.