20-01-2016, 12:42 PM
Vedas, et sügavust polnud suurt. Polol nibin nabin üle rataste
(20-01-2016, 12:42 PM)fanatt Kirjutas: Vedas, et sügavust polnud suurt. Polol nibin nabin üle ratasteSiit moraal - papud on liiga väikesed!
(20-01-2016, 22:44 PM)Marko Kirjutas: See kepsujutt sinusuguse profi postitusse hästi ei sobi. Või ole keegi teine sangas?
(20-01-2016, 23:28 PM)mlsluik Kirjutas: ...
Vajus terve auto korraga ning enne kui jõudsin süüte välja keerata jäi mootor seisma.
...
(20-01-2016, 23:28 PM)mlsluik Kirjutas: Talisuplejad my ass, pool päeva märgade riietega ja vahepeal lisaks kastmas käies ei tundund miski nii külm see vesi. Pääsesin isegi nohuta, sõrmedel liigesed vaid kergelt paistes külmas vees majandamisest.Ega see ongi nii,et jääauku valmis tehes saad naha mõnusalt soojaks ja siis isegi -15C õhutemperatuuriga vesi täitsa soe,kõige raskem riidest lahti koorida.Kukud aga tavaolukorras sisse siis külm kohe.Mul vahepeal oli küllalt hea külmavorm,vesi 1C a 10 min kannatas ujuda.
(22-01-2016, 20:15 PM)reljo86 Kirjutas: Karlas tööl olles leidsin commonraili seibide hulgast parajaid ning sai rõhud ja käigud paika aetud. Ei muutunud kütusekulu, ega kadunud õrn sinine vine sumpast.
(22-01-2016, 19:33 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Õnneks kastsid oma autot magedas vees. Vähemalt ei tõmba väga rooste....
Kas mõne särje ka ikka autust leidsid,või jäid päris ilma?
(22-01-2016, 20:15 PM)reljo86 Kirjutas: Su masinal pigem sisselaskesse tagasi taguv hääl.
Esidiffril sai ühest alumisest reduktori kinnituspoldist vedeliku välja.
(22-01-2016, 22:24 PM)viplala Kirjutas:Läheb OT-ks aga(22-01-2016, 20:15 PM)reljo86 Kirjutas: Karlas tööl olles leidsin commonraili seibide hulgast parajaid ning sai rõhud ja käigud paika aetud. Ei muutunud kütusekulu, ega kadunud õrn sinine vine sumpast.
Sine tuleb õli põletusest tavaliselt.