Golf III pöördsahaga, Polotrooper ja muud jääraja hoolduse masinad.

Vedas, et sügavust polnud suurt. Polol nibin nabin üle rataste Smile
Vasta

(20-01-2016, 12:42 PM)fanatt Kirjutas:  Vedas, et sügavust polnud suurt. Polol nibin nabin üle rataste Smile
Siit moraal - papud on liiga väikesed!
       

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(20-01-2016, 13:57 PM)Basilio Kirjutas:  Siit moraal - papud on liiga väikesed!

Või liiga kitsad.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

tõmbavad kaks narkarit jõekaldal kanepit...nende juurde kihutab uusrikas dziibiga ja küsib,et kus siit autoga üle jõe saab?narkarid näitavad et kohe otse..noh ja kimabki siis teine oma dziibiga jõkke...rabeleb kuidagi valja ja kohe narkarite kallale,et mida te õige mõtlete jne....narkarid vastu et alles veerand tundi tagasi läks siit rida parte üle ja neile oli ainult võõni.....
Big Grin Kes aru ei saa siis part =Polo Big Grin



Vasta

Tõin täna siis polo isa garaasist enda omasse kuna see nagunii 24/7 soe... saab nüüd sulada ja kuivada. Mootorist tuli 15l vett ja käigukastist paar liitrit. Tagasillal polnud viga, kerge emultisoon vaid. Topeltrattad võtsid ära, saab seina äärde ajada et ei segaks.

Pihustid vaja veel maha võtta. Eks lähipäevil siis selgub mis seisus katlal sisu on, kas on uusi kepse ka vaja või mitte.
Paar pilti peale garaasi ajamist.
[Pilt: DSC_0685.JPG]
[Pilt: DSC_0688.JPG]
[Pilt: DSC_0689.JPG]
[Pilt: DSC_0694.JPG]
[Pilt: DSC_0696.JPG]
[Pilt: DSC_0698.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

See kepsujutt sinusuguse profi postitusse hästi ei sobi. Või ole keegi teine sangas?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(20-01-2016, 22:44 PM)Marko Kirjutas:  See kepsujutt sinusuguse profi postitusse hästi ei sobi. Või ole keegi teine sangas?

Seekord läks jah nii et ei ole kindel kas mootor pääses. 
Sõitsin uks lahti ja ise istusin äärepeal nii et vaid jalg oli gaasipedaalil, nagu ikka esimest ringi tehes. Vajus terve auto korraga ning enne kui jõudsin süüte välja keerata jäi mootor seisma. Ei tea kas suri lihtsalt välja kuna hooratas jäi veealla või tõmbas kohe vee sisse, snorklit polnud ka muidgi otsas. 

Ise käisin välja hüpates ikka vees ära, kuni vööni. Siis kilomeetri jagu isa taluni ning vana jumzi käivitama, sellest räägin teises teemas. Igatahes 4~5  tundi läks selle väljaõngitsemise peale, mootorsaega kuni kaldani jää lahti jne... Protsessi käigus käisin korra veel rinnuni sees kuid õnneks oli ilm soe eile. Õhtal soe tee oli küll hää. Smile
Talisuplejad my ass, pool päeva märgade riietega ja vahepeal lisaks kastmas käies ei tundund miski nii külm see vesi.  Pääsesin isegi nohuta, sõrmedel liigesed vaid kergelt paistes külmas vees majandamisest. 

Masin ise nüüd tilgub garaasis, lähengi ja võtan pihustid maha...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Pihustid maas ning lasin starteriga meelitades mootorist vee välja, kõigis oli vesi sees... 
Eks lasen kuivada nüüd mõnda aega ja siis vaatan edasi. Pihustid viskan homme stendi ja vaatan siis need ka juba üle, käis algusest peale natuke imelikult.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Alati kõik mõtlevad: minuga ei juhtu.
See on inimloomusesse sisse kirjutatud.
Ootame põnevusega uudiseid.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(20-01-2016, 23:28 PM)mlsluik Kirjutas:  ...
Vajus terve auto korraga ning enne kui jõudsin süüte välja keerata jäi mootor seisma.
...

Leidsid külmumata allika? Praegu peaks olema 15+ cm jääd ja see võiks juba hoiatada. Iseasi, palju seda hoiatamist isegi kuulda võtaks, kui kallas juba paistab Big Grin

Uksel istudes hästi süütevõtmeni ei ulata jah. Pead mõtlema saanidel-atekatel-paadimootoritel kasutatava süütekatkesti peale - hüppad eemale ja mootor sureb.

Ootan huviga häid uudiseid korralikult käivast mootorist.
Vasta

Lõunapoolusel lund võrreldes põhjaga üsna olematult, külmakraade samuti vahepeal ligi 30 visanud aga jääolud kuidagi keskpärased. 
Vasta

(20-01-2016, 23:28 PM)mlsluik Kirjutas:  Talisuplejad my ass, pool päeva märgade riietega ja vahepeal lisaks kastmas käies ei tundund miski nii külm see vesi.  Pääsesin isegi nohuta, sõrmedel liigesed vaid kergelt paistes külmas vees majandamisest. 
Ega see ongi nii,et jääauku valmis tehes saad naha mõnusalt soojaks ja siis isegi -15C õhutemperatuuriga vesi täitsa soe,kõige raskem riidest lahti koorida.Kukud aga tavaolukorras sisse siis külm kohe.Mul vahepeal oli küllalt hea külmavorm,vesi 1C a 10 min kannatas ujuda.
Vasta

Mõtlesin siis täna õhtul natuke pilli kalla nokitseda, vaatasin just pihusteid. 160bar pealt pihustavad korralikult. Vaikselt surudes kusevad kõik, üks kergelt tirises. Ahh käib kah, kuna uusi otsasid nagunii kohe ei saa, aga tellin ikkagi ära. Eks kunagi hiljem vb vahetab. Võtin siis põranda polstri ka välja ja panin kuivama, armatuuri alla panin puhuri puhuma.

Isuzumehed rääkige, kuidas esidiffrist õli välja saab? Olen mina pime või käibki see läbi taseme punni? Tagumisel diffril kenasti all kork olemas, esimesel aga ei näinud.

[Pilt: DSC_0701.JPG]

[Pilt: DSC_0704.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Õnneks kastsid oma autot magedas vees. Vähemalt ei tõmba väga rooste....
Kas mõne särje ka ikka autust leidsid,või jäid päris ilma? Big Grin  
Vasta

 Mul käitusid vanad otsad samamoodi. Sõitsin alguses vanadega aga sinine kibe ving ei meeldinud. Tellisin originaal Zexelid (4JB1 mootoril oli vähemalt kahte varianti 2. astmelist pihustit, 1 üheastmeline ja toodetakse veel ka Commonrail süsteemiga isendeid). Oste vahetusega seal eriti midagi paremaks ei saanud. Esimeseastme regulliks  ning nõela käigu regulliks vaja erilisi seibe (Oleksid sobinud väikeste Densode ja Zexelite kaudpritsepihustite reg. seibid aga teiseastme varras ei mahtunud seibi avast läbi). Karlas tööl olles leidsin commonraili seibide hulgast parajaid ning sai rõhud ja käigud paika aetud. Ei muutunud kütusekulu, ega kadunud õrn sinine vine sumpast. Su masinal pigem sisselaskesse tagasi taguv hääl.

Esidiffril sai ühest alumisest reduktori kinnituspoldist vedeliku välja.
Vasta

(22-01-2016, 20:15 PM)reljo86 Kirjutas:  Karlas tööl olles leidsin commonraili seibide hulgast parajaid ning sai rõhud ja käigud paika aetud. Ei muutunud kütusekulu, ega kadunud õrn sinine vine sumpast.

Sine tuleb õli põletusest tavaliselt. 

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(22-01-2016, 19:33 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Õnneks kastsid oma autot magedas vees. Vähemalt ei tõmba väga rooste....
Kas mõne särje ka ikka autust leidsid,või jäid päris ilma? Big Grin  



Särge ei saanud kuid teokarpe oli küll kõik mootoripealne täis...
[Pilt: DSC_0716.JPG]





(22-01-2016, 20:15 PM)reljo86 Kirjutas:  Su masinal pigem sisselaskesse tagasi taguv hääl.

Esidiffril sai ühest alumisest reduktori kinnituspoldist vedeliku välja.

Sisselaskesse on juba aegade algusest toksinud, pole ausalt öeldes sellist vaimu peale tulnud et plokikaan maha võtta sest siis läheb nagunii lappama...   ei ole hetkel huvi selle mootori kapitali ja tuuninguga tegeleda, sest ta raisk astub praegugi täitsa arvestatavalt edasi.  Wink   Sisselaskekollektor aga on puhas ja üldiselt kõik silindrid töötavad võrdselt.

Esidiffer on tõesti selline omamoodi...


Üldiselt mootorisse panin uue õli ja pihustid peale, samas kütusesüsteemi käisin ka juba üle ja panin kõik uued vaskseibid vahele jne jne...

[Pilt: DSC_0712.JPG]

Mootor hüppas ka kohe käima, sai isegi turbokast nüüd vee välja... Big Grin


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(22-01-2016, 22:24 PM)viplala Kirjutas:  
(22-01-2016, 20:15 PM)reljo86 Kirjutas:  Karlas tööl olles leidsin commonraili seibide hulgast parajaid ning sai rõhud ja käigud paika aetud. Ei muutunud kütusekulu, ega kadunud õrn sinine vine sumpast.

Sine tuleb õli põletusest tavaliselt. 
Läheb OT-ks aga

Õli põlemine diislil on hea lõhnaga ja pigem valge suitsuga (Õlist lõhkumaläinud diislid ei ole mulle võõrad)  Mootoril oli enne 2 kinnijooksnud kolbi ja juhtpuksidelt lahtitulnud klapisääretihendid - Siis oli tõesti palju õlihaisu ja suitsu. Tegin juttu hoopis sinakast suitsust, mis sissehingates  võtab pisarad lahti. Sama nähtust palju kogetud ka VW (+audi ja volvo) 2.5 liitristel VE EDC toitesüsteemiga diislitel just tühikäigul. Kõige hullem oli olukord Seven-i pihustiotstega. 
Vasta

Tuled ja muud pudinad võtsin ka küljest ja panin kuivama, masin ise käib ja liigub ja ega muud polegi kui lasta veel mõnda aega soojas ruumis taheneda Wink    Kui juba sisu väljas on siis lõpetan ka interjööri ja paigaldan lõpuks ka helissüsteemi, ehk ette uued bose kõlarid ja taha Infiniti ovaalid ja JBL keskheli kõlarid, maki osas on veel lahtine... kas midagi riiulist või siis tellida hiinamaalt uus suure ekraaniga vuffel millele saaks kohe ka tagurduskaamera järgi ühendada. Nipet-näpet nokitsemast on veel piisavalt, kui õhtul pool tunnikest teha siis karakati ajaks peaks valmis saama ikka Wink 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kuna ilm oli ilus siis käisin rabas loodust pildistamas ja ühtlasi sai ka polotrooperit kergelt tuulutatud...
Mõnele pildile jäi seegi masin Wink

Paariminutilise pusimisega tuli küll igalt poolt välja kuid vints tuleb peale panna, peab silmad lahti hoidma ja miskit soetama vist.

[Pilt: DSC_0096.JPG]

[Pilt: DSC_0100.JPG]

[Pilt: DSC_0101.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne