07-06-2018, 15:15 PM
kas vana võimu on mõtet remontida? Paljuga ja kust kohast seda hüdrorooli saaks?
(07-06-2018, 15:15 PM)AntsPants Kirjutas: kas vana võimu on mõtet remontida? Paljuga ja kust kohast seda hüdrorooli saaks?
(13-06-2018, 17:38 PM)Veiko Varik Kirjutas: Rooli kohapealt sellinne mõte:55A (nelikveolise) süsteemi panekuks tuleb muretseda 55A esisilla kandur, esisilla vedava hammaka korpus, silinder, roolivardad. Lisaks veel muu hüdrorooli nänn. Kui silndrit ja roolivardaid veel pakutakse, siis kanduri ja korpuse suhtes meil siin on saamisvõimalus olematu. Kui need kuskilt Venemaa avarustest leida ja siia viitsitakase saata, siis hinnad tuleksid ikkagi 100- 150 € per tükk. Kokku juba antud loetelu pealt 500- 750. Ma tellisin silindrite osas need (läheb 2 tükki; mõlemale poolele): https://www.pmkaubamaja.ee/et/hudrosilin...2-200.html . Nüüd ootan, millel poolakad suvatsevad need reaalselt hankida. Need mahuvad esisilla reduktori ja roolihoobade vahele.
Kas LTZ 55 rooli süsteemi ei anna panna kuna esisild on ju põhimõtteliselt sama?Sellel tehasest hüdrorool.
(14-06-2018, 09:21 AM)kunn24 Kirjutas:Mina loobusin hiljuti samuti originaal roolivõimu remontimisest, sest ega ta peale korduvat lahti lappamist ja tihendite vahetamist õieti tööle ei hakanudki ja eelmisel nädalavahetusel lõpetasin enamvähem hüdrorooli peale ümber tegemise. Originaalvõim sai küll peale lahti võtmist natukene kergem, aga seda ainult suurema surve juures, kui pumba peal olev klapp välja võtta ja jagaja pool testi mõttes pimedaks panna.(07-06-2018, 15:15 PM)AntsPants Kirjutas: kas vana võimu on mõtet remontida? Paljuga ja kust kohast seda hüdrorooli saaks?
Vana võimu minu nägemuses suurt remontida pole mõtet, kuna temas kiiluvad keermelatil kruvid, sees on suured sisemised lekked, silindri pinnad kulunud ja hammassektor on reeglina ka kulunud.
Mul on uus ja kontrollitud pakkuda, kui seda just tahtmine panna. Kui ma peaksin teenusena enda variandi hüdrorooli tegema, siis detaile ja töömahtu arvestades oleks kordamine eelarvega ca 1000.
Tsitaat:Mis Sul see enda variant hüdroroolist ette kujutab? Kas silindri või silindritega varianti või vana võimu ümber tegemist hüdrorooliks?Silindritega varianti, roolivõimendi ümbertegemine on vaid agoonia pikendamine, kuigi mõtlesin ka sellele. Selle ümbertegemise töömaht on umbes sama suur, kui silindrite paika toppimine. Dosaatorpumba paigaldus vana roolivõimu kronsa külge on mitu korda hõlpsam, kui teda kabiini juurde vägistada. Kui huvi, vaata siia https://www.upload.ee/gallery/17381/T40_hydrorool.html . Täna keevitasin kokku ja keerasin paika. St rool on mul nüüd doosaatoriga ühendatud. Viimane pilt galeriis on voolikute eskiis, tehtud kiirelt põlve otsas. Selle puhul võivad tulla väikesed korrektiivid elust enesest. Esisilla tõmbasin alt ära, siis on parem silindrite kinntuspolte reduktori korpuse külge aretada ja rooligeomeetriat kontrollida. Poldid tegin valmis, varusin 2 16 poldi jaoks Belarussi koonust, mis ümber poltide käivad, et poldid külgsuunas loksuma ei hakkaks. Selleks peab korpuse augud koonusesse freesima. Nüüd ootan silindreid.
(15-06-2018, 07:04 AM)pannkook Kirjutas: mihuke see JVV sidur veel on?
(16-06-2018, 18:40 PM)pannkook Kirjutas: Mul on siduri pedaali kõrval väiksem pedaal ka.
Proovisin mõlemat korraga alla vajutada ja ükshaaval. JVV kang ette asendisse ei liigu miingi nipiga.
Mis puhul seda ratastega sünkroonis keerlemist kasutatakse üldse? Kas Sõltumatu pöörlemine ka millekski kõlbab?
Niita lattvikatiga saab selles asendis?