Mõistusevastased manöövrid liikluses

Antud kohas ju enne head möödasõiduvõimalust ei teki kui alles 2,5 km kaugusel Laaduri juures, niiet nii nagu tavaliselt ... kui kohe mööda ei tuiska siis kahetsed pärast mitu kilomeetrit
https://goo.gl/maps/JQFbb5g1Mgk

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

ÕIGE TÄHELEPANEK, JÄRELIKULT HALVASTI REGULEERITUD RISTMIK.MAANTEEAMETILE  TEAVITADA. KIIRUSEPIIRANG VÕI VALGUSFOOR PAIGALDADA.VÕI RINGRISTMIK, SIIS KÕIK VÕRTSED.
Vasta

Teeks sinna mingi Tartu mentaliteedile kohase maaseest väljapunnitavate kõnnitee äärekividega keskelt valliga varjatud vaatega turboristmiku äkki?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Ehk hakkavad siin juba MÕISTUSEVASTASED kommid tulema .LE d. ju kõigile ühed samad.Piisab lihtsalt elementaarsest viisakusest ja üheteise mõistmisest hetkeolukorras ja kõik on OK.Vast  nii. Smile
Vasta

Ok. Mõistusevastasest siis. Ca. kaks aastat tagasi toimus, kuid pole viitsinud kirjutada. Küsimuseks on teiste liiklejatega arvestamine. Sõitsin Poolas Varssavi suunalisel tasulisel kiirteel kaubikuga. Tööandjalt oli kohustus -  võimalikult kiiresti tollitud kaup kodumaale tuua, kuna postiteenus oli juba aja lõhki lasknud ja Gdanski tollilaos asuvale kaubale järele minek oli ainus võimalik viis postiteenuse sõnamurdlikkust ja klientide ootusi kuidagi lahendada. Lisaks hoobilt Varssavist teine pakk peale võtta. Kiirteel B-kati kaubikul lubatud sõita kuni 140 kmh ja GPS-i järgi ta ka 140+natuke täiskoormaga läks. Küttekuluga ca. 17 liitrit sajale... 
 Niisiis sõidan kolmerealisel teel enamasti keskmises reas ja ühel hetkel jõudsin järele ühele punasele sõiduautole. Panin suuna sisse, reastusin vasakusse ritta ja siis pani ka tema suuna sisse ja reastus otse mu nina ette. Pidurdasin hoo maha ja peale mõningatest keskmises reas olevatest sõidukitest möödasõitu, reastus ta tagasi keskmisse. Seda tegin ka mina, kuna selja taha olid tekkinud mõned kiiremad liiklejad. "Punane" küttis eest minema aga varsti olin ka ise kiirust kogunud ja kordus sama. Nägin teda liikluses hiljem ka eespool ja kogu selle aja vältel ei olnud tal mingit hoolimist kolmanda e. vasaku rea liiklusest. Pani suuna sisse, asus mööduma ja kolmanda rea autode tagaosad lõid pidurituledes hõõguma... Mõni lihtsalt kas ei taha või ei oska näha oma ninaotsast kaugemale. Kui mu tagant on vasakus reas tulemas ka sportauto, siis lasen enne liikluse mööda, kui ise möödasõitu alustan. Ei ole lihtsalt mõistlik pidurdada tagant tulevat liiklust oma ambitsioonidega.
Vasta

Jõuan sellise tulemuseni eelkirjutatut lugedes - olenemata sõiduvahendi liigist , värvist , suurusest ning tähtede ja kuu seisust , õhurõhust ning muudest meid ümbritevatest teguritest leidub alati keegi , kes peab end teistest paremaks . Ummikutes autode vahelt läbi trügimine jäägu jalgratturite ja võrriga sõitjate eeliseks ( nende tagasihoidliku kiiruse tõttu ) , tsiklistid võiks end ikka soliidselt ja austust väärivalt liikluses ülal pidada ( nüüd tuleb kindlasti  väide , et kui trügida ei saa , siis kaob tsikli mõte ) .
Vasta

(28-06-2018, 05:49 AM)edvard Kirjutas:  Jõuan sellise tulemuseni eelkirjutatut lugedes - olenemata sõiduvahendi liigist , värvist , suurusest ning tähtede ja kuu seisust , õhurõhust ning muudest meid ümbritevatest teguritest leidub alati keegi , kes peab end teistest paremaks . Ummikutes autode vahelt läbi trügimine jäägu jalgratturite ja võrriga sõitjate eeliseks ( nende tagasihoidliku kiiruse tõttu ) , tsiklistid võiks end ikka soliidselt ja austust väärivalt liikluses ülal pidada ( nüüd tuleb kindlasti  väide , et kui trügida ei saa , siis kaob tsikli mõte ) .

"Ummikutes autode vahelt läbi trügimine"

Kui ma poe sabas sust mööda kõnnin, ise kassasse ei lähe, lihtsan kõnnin mööda, et poest välja saada, kas ma siis ka trügin sinust mööda?

Kustmaalt lõpeb võrr ja hakkab tsikkel? 50CC, 70CC, 125CC, 600CC? Tänapäeval sõidavad kõik need 90+ vajadusel. Kust see piir läheb, kustmaalt trügida võib?

Kas jalgrattur võib 20km/h autode vahel sõita kuid tsikkel mitte?
Vasta

Eila läks tööpäev pikale ja juba uue päeva alguses kodupoole kulgedes rohuneeme teed pidi oli päris virgastav kohtumine mõnede öist teed nautivate mootorratturitega. Nimelt suht pimedas kurvis(tee teeb seal ka kerge tõusu päälinna poole sõittes) tuldi mulle vastu ilmselt natuke suurema kiirusega kui vaja. Ja kuna hoogu neil oli,siis kurvist väljudes sattusid nad ikka päris minu sõidusuunda. Peale esimest tegelast kes peaaegu mu niigi pisikese auto (Smart) küljepeeglit puudutas tõmbasin siis ikka päris tee peenrale igaks juhuks. Ja vahetult peale seda manöövrit lendas must mööda veel 2+ motohiirt. Ja täpiks nad kadusid. 
Peaks vist oma turvalisuse huvides pisiauto garaazi panema ja Dodge ram 2500 asemele võtma.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Eile oli neid jah kuidagi rohkem liikvel.  Põhiline Estraadietendus moto ja autodega käib ikka Sõpruse pst. fooride tagant kiirendamisega. Rahulikku suvevaikust seal pimeduse saabudes ei ole.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(27-06-2018, 22:53 PM)Laurts Kirjutas:  
(27-06-2018, 22:42 PM)dzeiaar Kirjutas:  Ma kaebleks ka natuke. Viimasel ajal on olnud mitmeid kogemusi, kus rekkad või suuremad kaubafurgoonid sõidavad kõrvalteelt peateele julmalt ette absoluutselt arvestamata, et seal sõitvatel autodel on kiiruseks 90 km/h. Oma mure, kuidas pidama saad ja otsa ei sõida. Konkreetne koht on Tartu külje all Tartu-Tallinn maanteel, kus suubub Ilmatsalu ringi/Lõunakeskuse poolt tulev teeharu. ...

Äkki on asi selles et vaheletrügimata polegi võimalik sealt pööret sooritada? ...

Vabalt on võimalik. Kui viis kuni kümme sekundit oodata. Aga keeravad ette jah, kusjuures ma võin olla ainsa auto roolis sel peateel, selja taga kilomeeter tühja maad.
Vasta

(28-06-2018, 09:27 AM)olevtoom Kirjutas:  
(27-06-2018, 22:53 PM)Laurts Kirjutas:  
(27-06-2018, 22:42 PM)dzeiaar Kirjutas:  Ma kaebleks ka natuke. Viimasel ajal on olnud mitmeid kogemusi, kus rekkad või suuremad kaubafurgoonid sõidavad kõrvalteelt peateele julmalt ette absoluutselt arvestamata, et seal sõitvatel autodel on kiiruseks 90 km/h. Oma mure, kuidas pidama saad ja otsa ei sõida. Konkreetne koht on Tartu külje all Tartu-Tallinn maanteel, kus suubub Ilmatsalu ringi/Lõunakeskuse poolt tulev teeharu. ...

Äkki on asi selles et vaheletrügimata polegi võimalik sealt pööret sooritada? ...

Vabalt on võimalik. Kui viis kuni kümme sekundit oodata. Aga keeravad ette jah, kusjuures ma võin olla ainsa auto roolis sel peateel, selja taga kilomeeter tühja maad.

Nähtud, kogetud. Korduvalt... Sad

Samas, tipptunil võib seal olla vajadus seista lausa minut - meeletu ajakadu ju krusamehele, kel iga sekund arvel (disklaimer: Iroonia!).

Ettepööranud krusast ei tohi seal mööda sõita - kahekordne pidevjoon. Näis, milla mind seal LS räige rikkumise pärast ette võetakse. Ma endiselt ei näe põhjust mulle türapeana ette keeranud krusa taga Laadurini tiksuda, kui mul on võimalik < 10 sekundiga sellest enesekesksest idioodist mööda hüpata. Ning ei, ma ei tee seda vastutulijaid kraavi surudes Toungue
Vasta

(28-06-2018, 02:00 AM)Alts Kirjutas:  Poolas kiirteel

Poola on väga kihvt maa, viimaste aastatega on ta mulle järjest rohkem meeldima hakanud. Vanasti oli erakordselt vastukarva, sest selle läbimine oli hirmus tüütu. Tänapäeval aga panustatakse kõvasti teedeehitusse ja üleüldse on nagu mõnusam.
Seal on ka lademetes põnevaid vaatamisväärsusi ning majutus ja muidu üldiseltki on hinnad odavad jne.

Aga liikluses on poolakad paraku tõepoolest idioodid.
Satun seal ikka pea igal aastal sõitma, kuid sel korral, ca kuu aega tagasi, oli kuidagi eriti palju kehvasid olukordi. Ning eriliselt intensiivne ala on kiirteelõik, mis jääb umbes Lodži kohal oleva põhja-lõuna-ida-läänesuunaliste kiirteede ristumise ning Varssavi vahele.

Sealsed juhid lihtsalt ei adu olukordade ohtlikkust ning neil ei ole ka kannatust. Tuled kiirteel teises reas ja su taga pole rohkem kedagi liikumas ning tahad mööduda esimeses reas sõitvast aeglasemast sõidukist, kuid selle taga olev auto keerab sulle viimasel hetkel tuimalt lihtsalt ette. Piisaks kümnest sekundist ootamisest, aga ei, pole kannatust. Ja see on reegel, mitte erandlik olukord.

Pruut hakkas sel korral huvi pärast Poola liikluse kohta googeldama ja selgus, et sellle kohta on tehtud mitmeid uuringuid jne. Peamine õnnetuste põhjus ongi "poor assessment of situations" - nad lihtsalt ei suuda/viitsi/taha olukordi hinnata.
Aastas on seal ca 4000 liiklussurma.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

(27-06-2018, 22:50 PM)ivo86 Kirjutas:  Isegi Tartus (ja Tartus pole liiklust) hoiad tsikliga liikudes mingi 30% aega kokku tipptunnil.
...

Äkki peaks lubama tsiklistid ka ülekäiguradadele? Hoiaks veel rohkem väärtuslikku aega kokku. Las lollid autojuhid istuvad ummikutes.

Kuidagi ei tahaks uskuda, et ainult foori ees seisvast mõnest autost mööda tiksumisega on LS austades võimalik kolmandikku aega säästa Tartu suurusega alevis. Enamasti kipub sellise säästuga kaasas käima ka kiirendamine oluliselt üle lubatud sõidukiiruse, et võtta ära ka järgmine ja hea õnne korral ka ülejärgmine ristmik. Kui sitapeadest autojuhid pole just neid umbe sõitnud, eksole. Toungue

Mul ei ole midagi tsiklistide vastu. Nad on nõrgemad liikluses ja nad võtavad vähem teeruumi. Aga mul läheb hari punaseks, kui needamad tsiklistid hakkavad endale nõudma erivabadusi teiste arvelt.

Muide, võrdlus poekassaga ei päde. Sest tsiklist peab koos teistega ootama foori lubavat tuld (või umbesõidetud ristmiku vabanemist). Sarnane oleks vast võrdlus passikontrolli järjekorraga, kus masinloetavate passidega saab kiiresti läbi, aga käsimenetlus võtab aega. Kas siin tunduks ka normaalne, kui kodanik nahkkombes jalutab järjekorra etteotsa, sest tal "võtab läbimine vaid hetke"?
Vasta

Kui on olemas ristmik kus pidevalt esineb ühtemoodi rikkumisi nagu see kõnealune ring Tartus siis pole viga veoautojuhis vaid mingi liikluskorralduslik näpukas kas soodustab või sunnib nii käituma. Tõenäoliselt on ringile suubumise kiirus liiga suur ja keegi ei raatsi hoogu " tühja tähja" peale raisata ja keerataksegi ette.  Krusa ju teadupärast tühjalt ei sõida vaid ikka ülekoormatuna ja seda rongi peatada ja kiirendada on paras ettevõtmine ja nii jääbki nõrgem osapool kannatama. See pole probleemiks mitte ainult Tartus. 
Ettekeeramise põhitingimus: Pead veenduma, et auto millele ette keerad jõuaks pidurdada. (Küüniline nali)

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ajaviiteks veel ettekeeramisest ringteel läbi veoka akna.
Lähenen ringile külmik apelsiine täis. 26 tonni. Üldkaalust rääkima ei hakka. Vähendan kiirust, et ringile tulla kiirusega mis mind külili ei paiskaks. 
Vasakult haruteelt tuleb sõiduauto. Temal on ringini jõudmiseks vaja läbida veel ca 40m. Sõiduka kiirus on ütleme lubatud 50. 
Kui mina jõuan nüüd oma auto poolest saadik venitada ringile on sõidukas läbinud need 40m ja veel pool ringi ning signaalitab mul sabas. 
Kui nüüd sõita nii et sõidukaid mitte "segada" sured enne ära kui ringile saad.  
Enamus vaatab liiklust vaid läbi enda akna, kahjuks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(28-06-2018, 10:58 AM)Daff Kirjutas:  Kui on olemas ristmik kus pidevalt esineb ühtemoodi rikkumisi nagu see kõnealune ring Tartus siis pole viga veoautojuhis vaid mingi liikluskorralduslik näpukas kas soodustab või sunnib nii käituma. Tõenäoliselt on ringile suubumise kiirus liiga suur ...

See pole ring, vaid T-kujuline ristmik ja kui siin teemas mainitud 26 tonni apelsine tahab külili käimata peateele välja keerata, siis mingist hoost seal enam rääkida ei saa. Naoborot. Ma olen seal korduvalt näinud seda, kuidas veokas läheneb ristmikule, jääb hetkeks seisma ja seejärel tõmbab tuimalt mulle ette.
Vasta

Bermuuda kolmnurk järelikult. Meie kandis oli T kujuline ristmik millest isegi kohalikud harrastasid otse sõitmist, maandumisega jõkke. Ei aidanud märgid 70 stopini ega muud helkurid ja vilkurid. Aitas ristmikule sõidu keerulisemaks tegemine. 
Ehk tasub ka kõnealusel ristmikul kopp maasse löömist.

Ja nüüd teisest ooperist. Võetakse sõna mootorrataste kohta, et need sebivad mööda ja vannutakse neid maapõhja samas kui paar lehte edasi vannutakse kui aeglased on veokad ja promotakse neist möödasõitu lausa üle topeltjoonte. See on veel hullem rullnoklus. Tsikli ka sõiduka vahe on sama kui sõiduka ja veoka vahe. Millega me rahul ei ole.

Aquila captas non muscas.
Vasta

daff
Kui oled välja sõitnud ringristmikule ja peale Sind jõuab teisest teeotsast ristmikule sõiduauto, siis ei ole tal midagi tuututada. Sina oled esimesena ristmikule sõitnud/jõudnud. Lihtsalt veoauto ja sõiduauto kiirused on erinevad ringristmiku läbides.

Ja sellel Tiksoja ristmikul peaks "Anna teed" märgi tõstma Tartu suunast tuleva tee otsa...
Vasta

Vägisi tekib mõte pähe, et juhil jäi pilk Facebooki liiga kauaks. Näpuga näidata ei saa ja eks uurimine selgitab. Võibolla oli ka terviserike.
Aga 3aastane tirts jäi isast ilma.
https://tartu.postimees.ee/4510670/fotod...stane-mees
Vasta

Ei olnud terviserike, telefon ega joove, niipalju tean öelda. Rohkem siin lahkama ei hakka, vaatame mis menetluse tulemuseks on. Aga nägin eile juba uudistest, et rsk, tuttav auto.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne