Mõistusevastased manöövrid liikluses

(28-06-2018, 08:12 AM)ivo86 Kirjutas:  
(28-06-2018, 05:49 AM)edvard Kirjutas:  Jõuan sellise tulemuseni eelkirjutatut lugedes - olenemata sõiduvahendi liigist , värvist , suurusest ning tähtede ja kuu seisust , õhurõhust ning muudest meid ümbritevatest teguritest leidub alati keegi , kes peab end teistest paremaks . Ummikutes autode vahelt läbi trügimine jäägu jalgratturite ja võrriga sõitjate eeliseks ( nende tagasihoidliku kiiruse tõttu ) , tsiklistid võiks end ikka soliidselt ja austust väärivalt liikluses ülal pidada ( nüüd tuleb kindlasti  väide , et kui trügida ei saa , siis kaob tsikli mõte ) .

"Ummikutes autode vahelt läbi trügimine"

Kui ma poe sabas sust mööda kõnnin, ise kassasse ei lähe, lihtsan kõnnin mööda, et poest välja saada, kas ma siis ka trügin sinust mööda?

Kustmaalt lõpeb võrr ja hakkab tsikkel? 50CC, 70CC, 125CC, 600CC? Tänapäeval sõidavad kõik need 90+ vajadusel. Kust see piir läheb, kustmaalt trügida võib?

Kas jalgrattur võib 20km/h autode vahel sõita kuid tsikkel mitte?

Möödasõit teise rea kaudu on mööda kõndimine ilma kassasse minemata, praktiliselt küljepeegli vastast kahe rea vahel surkimine on trügimine.

Ma nimetaks võrriks neid: "Mopeed on kahe- või kolmerattaline sõiduk (seda ei loeta liiklusseaduse mõistes mootorsõidukiks), mille sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 cm3 ja valmistajakiirus ei ületa 45 km/h".

Kui jalgrattur on suitsiidikalduvustega ja on otsustanud, et just täna on see õige päev, siis lasku käia
Vasta

10 -st vaevub suunda näitama 2.Sama palju teeb ka väga napikaid möödasõite.Pooled juhid lõikavad julmalt kurve.Eks ta ikka inimeses kinni ole.Lugupidamisega ,autojuht,jalgrattur.
Vasta

Suunanäitamisest. Vast juba läbi käinud teema - ringristmikud ja eriti linna ääres tipptunnil. Ringristmik peale/väljasõitudega ütleme põhi-lõuna-ida. Jõuad ristmiku "lõuna" otsale ja näed kuidas ringil tulevad "põhja" poolt autod. Mõni näitab suunda, et "lõuna" pealt välja sõita ja üsna tihti lausa mitu autot järjest suunda sisse ei pane. Nõnda siis istud nagu loll, sest pole kindel, et suunatule mittenäitaja mitte "ida" poolel oma ringi ei lõpeta. 
 Seisad, ootad ja vannud.
Vasta

Lipsab vahele

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(27-06-2018, 21:20 PM)ivo86 Kirjutas:  Halva maine liiklejana on kujundanud endale ka "valge kaubiku" juhid, kullerid, bussijuhid, rekkamehed, Tallinn-Tartu maanteel liiklejad, Politsei, lasteaialapsed, prügiautod, vanurid, bmw juhid, audi juhid, üleüldse üle keskmise võimsusega autodega sõitjad, traktoristid, maanteel 5km/h aeglasemalt sõitjad, tümpsu kuulajad, tänavakoristusmasinad, sahamehed, mopeedautod, rollerid jne
Nimekiri täiendab end ise:
https://reporter.postimees.ee/4511239/re...1525236971
No ei ole vahet, millega auru all olev džigitt sõidab. Tulemus on ikka sama.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(28-06-2018, 16:11 PM)Daff Kirjutas:  ...
Ehk tasub ka kõnealusel ristmikul kopp maasse löömist.
...

Kuidas on võimalik, et nii kogenud raskeveokimees ei ole sõitnud Tiksoja risti Toungue

Aga palun, sõida virtuaalselt:
https://www.google.com/maps/@58.4089,26....312!8i6656

Ma küll ei kujuta ette, mida seal teha nii, et selle ristmiku läbimine ei muutuks peavaluks.
Vasta

(29-06-2018, 09:49 AM)v6sa Kirjutas:  
(28-06-2018, 16:11 PM)Daff Kirjutas:  ...
Ehk tasub ka kõnealusel ristmikul kopp maasse löömist.
...

Kuidas on võimalik, et nii kogenud raskeveokimees ei ole sõitnud Tiksoja risti Toungue

Aga palun, sõida virtuaalselt:
https://www.google.com/maps/@58.4089,26....312!8i6656

Ma küll ei kujuta ette, mida seal teha nii, et selle ristmiku läbimine ei muutuks peavaluks.

Jah. Kujuta ette, vist ei ole. Viimased 18 aastat ainult saksas olnud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(29-06-2018, 09:58 AM)Daff Kirjutas:  Jah. Kujuta ette, vist ei ole. Viimased 18 aastat ainult saksas olnud.

Ma arvan, et ikkagi oled - see rist on säärane olnud viimased paarkümmend aastat.
Vasta

(29-06-2018, 00:41 AM)Alts Kirjutas:  Suunanäitamisest. Vast juba läbi käinud teema - ringristmikud ja eriti linna ääres tipptunnil. Ringristmik peale/väljasõitudega ütleme põhi-lõuna-ida. Jõuad ristmiku "lõuna" otsale ja näed kuidas ringil tulevad "põhja" poolt autod. Mõni näitab suunda, et "lõuna" pealt välja sõita ja üsna tihti lausa mitu autot järjest suunda sisse ei pane. Nõnda siis istud nagu loll, sest pole kindel, et suunatule mittenäitaja mitte "ida" poolel oma ringi ei lõpeta. 
 Seisad, ootad ja vannud.

Just nii ongi. Ise elan ühe Tartu viie tee ringristmiku kõrval, loomulikult ka liiklen sellel palju. Sageli pööran maha alles sellel "neljandal" mahasõidul (st. saabun lääne suunast mööda Aardla tänavast ja pööran Soinaste tänavasse). Ringil olles ma vasakut suunda ei näita sõnumiga "ei-ei, ma ei pööra veel maha ringilt". Ammu enam ei loenda neid kordasid, kui kuskilt teiselt mahasõidult (Aardla tänavalt, aga ida poolt) ringile tulija mulle ette/küljelt sisse sõita tahab arvates, et ma olen lihtsalt üks neist, kes teise mahasõidu pealt maha keerab (Aardla tänav on sellel ringil "põhitänav" ja teised on väiksemad), aga seda suunatulega ei näita. Takkaotsa on läänest itta mööda Aardlat kulgedes võimalik see ring üsna "otseks" sõita, mis ei aita suunatule kasutamisele kuidagi kaasa otsesõitjate puhul. Ükspäev ma selle matsu kätte saan. Positiivne on see, et enne ringi oli see lihtne viie tee rist, mis oli ikka õudus omaette. Selles osas on ring tohutu areng paremuse poole. Lisaks on enne ringi ka külgnähtavused piiratud, mis sunnib aeglustama, kui ikka rind väga julgust täis pole.
   

Lisaks on selle ringi kõrval ka raudteeülesõit, millega seonduvast mõistusevastasest liikluses võiks omaette peatüki kirjutada.
Vasta

(29-06-2018, 10:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(29-06-2018, 09:58 AM)Daff Kirjutas:  Jah. Kujuta ette, vist ei ole. Viimased 18 aastat ainult saksas olnud.

Ma arvan, et ikkagi oled - see rist on säärane olnud viimased paarkümmend aastat.

Ei teadnud seda kohta nime järgi. Olen jah. 
Kopp aitab igal juhul.
Linnast tulijatele tuleb teha  paremale oma rada ja Tallinna poole pöörajatele keskele kiirendusrada, et raskeveok peaks ainult ühest sõidusuunast läbi sõitma ja saab pärisuunads sujuvamalt ritta sulanduda. Oodata kuni mõlemad read on piisavalt tühjad on tõesti keeruline. Ja keerstaksegi ette.
Vasta

Tere vingatsitele. Nagu näete, on veel ruumi arenemiseks...   Big Grin

https://www.facebook.com/viralhog/videos...126002781/

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Tubli ema. Teeb tööd ka võrriga sõites. Lisaks hoiab last. Võtaks omalegi naiseks Big Grin
Vasta

(29-06-2018, 00:41 AM)Alts Kirjutas:  Suunanäitamisest.

Veider jah see suunatulelaiskus. Ise püüan lähtuda sellest, et suunatuli pole pelgalt kohustus, vaid eelkõige pigem oluline kommunikatsioonivahend.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

(29-06-2018, 14:55 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Tubli ema. Teeb tööd ka võrriga sõites. Lisaks hoiab last. Võtaks omalegi naiseks Big Grin

Hea kõhna kah,saab ühe käega ümbert kinni võtta.  Ilmselt sööb vähe ja ruumi ka ei võta palju.... Big Grin
Vasta

Isegi selliseid juhtumeid tuleb ette liikluses, et Tallinnas jäi jalgrattur kaarikut vedanud hobuse ette ja sai vigastada. Sel nädalal toimus.
Vasta

(29-06-2018, 16:53 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(29-06-2018, 14:55 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Tubli ema. Teeb tööd ka võrriga sõites. Lisaks hoiab last. Võtaks omalegi naiseks Big Grin

Hea kõhna kah,saab ühe käega ümbert kinni võtta.  Ilmselt sööb vähe ja ruumi ka ei võta palju.... Big Grin
Sügisel ära naist võta, sööb talve kartuli ära.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

Taas käes suvi koos arutu kihutamisega ja sellest tulenevate õnnetustega . Olgem ausad hea tee korral keegi sellest 90 või 100 km piirkiirusest kinni ei pea .Eesti rahvas on kord juba selline sõnakuulmatu rahvas et ainult karmide seadustega saaks korra maija  Seega ainus võimalus kuidas rahvas korrale kutsuda on kõikidesse autodesse panna kiirusepiirajad nagu veoautodel .Nii et keegi ei saaks üle 100 km sõita v.a politsei ja päästeteenistus ning riigi valitsejad. Siis kaoks automaatselt võimalus arutuid möödasõite teha ning kihutada sest auto lihtsalt ei võimalda seda.  Liiklus muutuks palju rahulikumaks kui kõik sõidaks lubatud normi piires aga seda on võimalik saavutada ainult kohustusliku kiirusepiirajaga.Praegu on nii et üks loll hakkab 130 ees põrutama siis tagasõitja vaatab et ohtu pole vahele jääda ja lisab ka kiirust ja lõpus ongi nii et mitte jalgu jääda siiskõik autod kes kolonnis on kihutavad 120 , tekitades niimoodi liiklusohtlikke olukordi eriti Tallinn -Tartu trassil.  Ma ei tea mis moodi see kiirusepiiraja veoautodel töötab aga midagi keerulist ei tohiks olla et see paigalda ka kõikidele liikluses osalevatele sõiduautodele alates aastat 2000 näiteks. Ma tean et see on liiga radikaalne idee ega meeldi rahvale ega automüüjatele aga muud valikut pole sest iga tee peale kiiruskaamerate paigaldaamine oleks rahalises mõttes absurd. Seega kiiruspiiraja paigaldamine kas või riigi kulul oleks palju odavam ja effektiivsem kui nende kiiruskaamerate ja politsepatrullidega jantimine. Ega muidu liikluses see arutu kihutamine ei lõpe.Veoautod sõidavad kõik kiiruspiirajatega ja häda pole neil midagi ja nad on sellega harjunud sõitma .Seega oleks aeg liikluse turvalisuse huvides see idee kasutusele võtta. Mida arvab foorumi rahvas sellest radikaalsest ideest .

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

(30-06-2018, 00:00 AM)E303 Kirjutas:  Taas käes suvi koos arutu kihutamisega ja sellest tulenevate õnnetustega . Olgem ausad hea tee korral keegi sellest 90 või 100 km piirkiirusest kinni ei pea .Eesti rahvas on kord juba selline sõnakuulmatu rahvas et ainult karmide seadustega saaks korra maija  Seega ainus võimalus kuidas rahvas korrale kutsuda on kõikidesse autodesse panna kiirusepiirajad nagu veoautodel .Nii et keegi ei saaks üle 100 km sõita v.a politsei ja päästeteenistus ning riigi valitsejad. Siis kaoks automaatselt võimalus arutuid möödasõite teha ning kihutada sest auto lihtsalt ei võimalda seda.  Liiklus muutuks palju rahulikumaks kui kõik sõidaks lubatud normi piires aga seda on võimalik saavutada ainult kohustusliku kiirusepiirajaga.Praegu on nii et üks loll hakkab 130 ees põrutama siis tagasõitja vaatab et ohtu pole vahele jääda ja lisab ka kiirust ja lõpus ongi nii et  mitte jalgu jääda siiskõik autod kes kolonnis on kihutavad 120 , tekitades niimoodi liiklusohtlikke olukordi eriti Tallinn -Tartu trassil.  Ma ei tea mis moodi see kiirusepiiraja veoautodel töötab aga midagi keerulist ei tohiks olla et see paigalda ka kõikidele liikluses osalevatele sõiduautodele alates aastat 2000 näiteks. Ma tean et see on liiga radikaalne idee ega meeldi rahvale ega automüüjatele aga muud valikut pole sest iga tee peale kiiruskaamerate paigaldaamine oleks rahalises mõttes absurd. Seega kiiruspiiraja paigaldamine kas või riigi kulul oleks palju odavam ja effektiivsem kui nende kiiruskaamerate ja politsepatrullidega jantimine. Ega muidu liikluses see arutu kihutamine ei lõpe.Veoautod sõidavad kõik kiiruspiirajatega ja häda pole neil midagi ja nad on sellega harjunud sõitma .Seega oleks aeg liikluse turvalisuse huvides see idee kasutusele võtta. Mida arvab foorumi rahvas sellest radikaalsest ideest .

Et foorumi trollimine või täis peaga rumala jutu kirjutamine ei ole viisakas tegevus...

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta

Pigem veapunkti süsteem. Kolm viga aastaga täis, load aastaks ära. Keskmine inimene nagunii ei kogu isegi mitme aastaga kolme  (tõendatud) rikkumist.
Vasta

Mobiilsed kiiruskaamerad töötaks riigikassa kasuks palju lihtsamalt eriti veel kui maksuamet automaatselt kontolt raha maha korjaks. Välismaalasi saab ju piiril kontollida ja sulas/kaardiga väljumisel maksma sundida. ja see pluss 7kmh tuleb kaotada  1-3kmh saad hoiatuse ja 3+ läheb kohe 15€ kontolt maha ning iga 1kmh edasi 5€ otsa. Spidomeeter on autos mõõtevahend GPS seade seda ei ole(tootja ei garanteeri 100% toimimist kõigil teedel kõigis autodes). Kui sõita lubatud kiirusega spidomeetri järgi ei ole võimalik trahvi saada.
Riik on õhuke, tuleb lisa teenida.  Need kes maksuameti järgi tulu ei teeni tuleb lihtsalt pihtidevahele võtta ja panna oma sissetulekut tõestma või kui kuritegelikult teenitud vara riigistada ja seda siis juba nt selle esimese 15€ makseprobleemide tõttu. Tahtma peab midagi muuta siis saab kõik tehtud. See et meil nt alkohooliga probleem ja siis teeme mingeid totakaid piiravaid kellaegu on lihtsalt "väljanäituseks tegemine"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne