30-06-2018, 10:36 AM
Klassikud räägivad, et kiiruseületamine on nagu peeretamine. Me kõik teeme seda, lihtsalt arukamad oskavad valida aega ja kohta.
(30-06-2018, 08:25 AM)nootsii Kirjutas: Mobiilsed kiiruskaamerad töötaks riigikassa kasuks palju lihtsamalt eriti veel kui maksuamet automaatselt kontolt raha maha korjaks. Välismaalasi saab ju piiril kontollida ja sulas/kaardiga väljumisel maksma sundida. ja see pluss 7kmh tuleb kaotada 1-3kmh saad hoiatuse ja 3+ läheb kohe 15€ kontolt maha ning iga 1kmh edasi 5€ otsa. Spidomeeter on autos mõõtevahend GPS seade seda ei ole(tootja ei garanteeri 100% toimimist kõigil teedel kõigis autodes). Kui sõita lubatud kiirusega spidomeetri järgi ei ole võimalik trahvi saada.
Riik on õhuke, tuleb lisa teenida. Need kes maksuameti järgi tulu ei teeni tuleb lihtsalt pihtidevahele võtta ja panna oma sissetulekut tõestma või kui kuritegelikult teenitud vara riigistada ja seda siis juba nt selle esimese 15€ makseprobleemide tõttu. Tahtma peab midagi muuta siis saab kõik tehtud. See et meil nt alkohooliga probleem ja siis teeme mingeid totakaid piiravaid kellaegu on lihtsalt "väljanäituseks tegemine"
(30-06-2018, 13:59 PM)ugandiklubi Kirjutas: Eks hulle leidub igasuguseid .
+3 ei sobi juba erinevate autotootjate spidomeerite andmetega. Selle pärast ongi see +7 pandud, selle sisse mahuvad kõik autotootjad oma erinevuste, rehvikulumiste ja muu sarnasega. Alla selle võib juhtuda et BMW asemel kihutavad näiteks oopis GAZ tüüpi masinad.
(30-06-2018, 22:50 PM)nootsii Kirjutas: Saksamaal on 1 kmh kah (spido järgi siis keskmiselt 5kmh üle)üle ja alla 100kmh lubatud kiiruse miinus 3kmh ja ülejäänu eest maksad. üle 100kmh oli mingi protsent. Kiiruskaamera puhul siis. Polizeinik alla 10kmh mind tüüdanud ei ole. Milline tehaseseades auto näitab 90kmh aga sõidab 100kmh? Kui sõita lubatud kiirusega siis ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui laks käiks ära juba 1kmh plussi puhul. Kui seadme on sitad ostetud või seadus valesti kirjutatud siis teine asi aga autodes ei ole see kindlasti mitte. Kui aga mingi valed rehvid või minu pärast või vahetatud ülekanne trahvi tekitama hakkab on see auto omaniku isiklik probleem.
(30-06-2018, 23:32 PM)klaave Kirjutas: 3. Vahe kõigub +3...+10km/h spido kasuks - autojuht saab ise aru kui uurib oma auto tegelikku kiirust.
4. LUBATUD ON 90 KM/H, siit tehke oma järeldused.
(30-06-2018, 23:32 PM)klaave Kirjutas:Kui sõita mnt AINUKESE mõõte seadme järgi mis autol on, ehk spidomeetri järgi lubatud kiirusega ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui trahv tuleks koju juba esimeset üle kmh-s . Järeldus see 7kmh on mõtetu lihtsalt.(30-06-2018, 22:50 PM)nootsii Kirjutas: Saksamaal on 1 kmh kah (spido järgi siis keskmiselt 5kmh üle)üle ja alla 100kmh lubatud kiiruse miinus 3kmh ja ülejäänu eest maksad. üle 100kmh oli mingi protsent. Kiiruskaamera puhul siis. Polizeinik alla 10kmh mind tüüdanud ei ole. Milline tehaseseades auto näitab 90kmh aga sõidab 100kmh? Kui sõita lubatud kiirusega siis ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui laks käiks ära juba 1kmh plussi puhul. Kui seadme on sitad ostetud või seadus valesti kirjutatud siis teine asi aga autodes ei ole see kindlasti mitte. Kui aga mingi valed rehvid või minu pärast või vahetatud ülekanne trahvi tekitama hakkab on see auto omaniku isiklik probleem.
Lugesin mitu korda aga jäi natuke segaseks. Igatahes- kui sõita lubatud kiirusega siis on see 90km/h (maanteel kui pole ette nähtud piiranguid). See on aga füüsikaline suurus, ja:
1. See ei ole see mida näitab kellegi autu spido.
2.Kuna politsi radar mõõdab füüsikalist, siis see ei ole see mis auto spido (99,9% juhtudel on see näit väiksem kui spido).
3. Vahe kõigub +3...+10km/h spido kasuks - autojuht saab ise aru kui uurib oma auto tegelikku kiirust.
4. LUBATUD ON 90 KM/H, siit tehke oma järeldused.
(01-07-2018, 00:52 AM)nootsii Kirjutas: See "tegelik kiirus" teil seda stressi ja närvilust tekitabki, kasutage spidot.
(01-07-2018, 00:52 AM)nootsii Kirjutas:(30-06-2018, 23:32 PM)klaave Kirjutas:Kui sõita mnt AINUKESE mõõte seadme järgi mis autol on, ehk spidomeetri järgi lubatud kiirusega ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui trahv tuleks koju juba esimeset üle kmh-s . Järeldus see 7kmh on mõtetu lihtsalt.(30-06-2018, 22:50 PM)nootsii Kirjutas: Saksamaal on 1 kmh kah (spido järgi siis keskmiselt 5kmh üle)üle ja alla 100kmh lubatud kiiruse miinus 3kmh ja ülejäänu eest maksad. üle 100kmh oli mingi protsent. Kiiruskaamera puhul siis. Polizeinik alla 10kmh mind tüüdanud ei ole. Milline tehaseseades auto näitab 90kmh aga sõidab 100kmh? Kui sõita lubatud kiirusega siis ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui laks käiks ära juba 1kmh plussi puhul. Kui seadme on sitad ostetud või seadus valesti kirjutatud siis teine asi aga autodes ei ole see kindlasti mitte. Kui aga mingi valed rehvid või minu pärast või vahetatud ülekanne trahvi tekitama hakkab on see auto omaniku isiklik probleem.
Lugesin mitu korda aga jäi natuke segaseks. Igatahes- kui sõita lubatud kiirusega siis on see 90km/h (maanteel kui pole ette nähtud piiranguid). See on aga füüsikaline suurus, ja:
1. See ei ole see mida näitab kellegi autu spido.
2.Kuna politsi radar mõõdab füüsikalist, siis see ei ole see mis auto spido (99,9% juhtudel on see näit väiksem kui spido).
3. Vahe kõigub +3...+10km/h spido kasuks - autojuht saab ise aru kui uurib oma auto tegelikku kiirust.
4. LUBATUD ON 90 KM/H, siit tehke oma järeldused.
Ma tööautoga saan litaka juba siis ära kui 2-3kmh üle on. Trahvi ei tule kuna -3kmh tehakse mõõdetud tulemusest 50 ja 70 alas. Aga sähvakas käib ära.
See "tegelik kiirus" teil seda stressi ja närvilust tekitabki, kasutage spidot.
(01-07-2018, 01:28 AM)CORRADOg60 Kirjutas:See oma kiirus tekibki spidode erinevusest erinevatel masinatel.Pane kaks masinat joonele, mõlemad 90km/h spidol ja näed kuidas üks neist eest ära lippab. Mõlemad sõidavad lubatuga, aga üks lihtsalt liigub kiiremini. Seega oleks tõesti õigem, et aeglane hoiab natuke kõrvale, või teeks enesele selgeks oma masina spido eksimuse ja saaks siis aru miks kõik teised kihutavad.(01-07-2018, 00:52 AM)nootsii Kirjutas: See "tegelik kiirus" teil seda stressi ja närvilust tekitabki, kasutage spidot.
Stressi tekitab(ei räägi endast) pigem see, et igal mehel on OMA kiirus.
Senikaua kuni need alla limiiti sõitjad rahulikud on, pikivahet hoiavad ja sõiduraja parema ääre poole hoiavad, ei tohiks teemat olla.
Kui aga neil see hinge läheb, et teise 90 km/h kiirem on, siis...
(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...
T.
(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...
T.
(01-07-2018, 09:32 AM)linnuke Kirjutas:(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...
T.
Aga miks Sind see niivõrd häirib. Sõida oma teed ja asi vask.
(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...Veoauto roolist vaadatuna. Eestlased sõidavad nii vanade sõiduautodega, mis ei ole võimelised ühtlast kiirust hoidma. Kiirus pendeldab üles alla. Veoauto roolis kasutan igal võimalusel püsikiirushoidjat. Piirajas. Olenevalt autost, kas siis 88 või koguni 93 km/h.
T.